Fitness Seller

gezocht: buitenwippers/portiers

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
Waardering
6
1 April (nee geen grap ;)) organiseer ik samen met de andere laatstejaars van mijn school een fuif, en wat voor een! Er zijn 2 zalen, een Jump Room en een Breakcore room.

Jump room:
- Lethal MG
- Restyle
- Kortex
- Martess

Breakcore:
- FFF
- Subversa
- Boys Withoys
- Diathroda
- Wakobi vs Toy-d-Sign

Er wordt veel volk verwacht natuurlijk met zo'n namen, dus hierbij wil ik een oproep plaatsen of hier mensen bereid zijn om in te staan voor de security. We zoeken zowel professionele- en amateurs portiers en buitenwippers. Dit natuurlijk tegen betaling en onkostenvergoeding.

De fuif gaat door op 1 april in de Boterhalle Diksmuide (België)

respons hier of via pm :)

Greetz,
Dries

Calibre gaan wij daar gaan staan ? :D

Koetje is de persoon die je moet hebben,
zonder grap hij is in het bezit van verschillende diplomas, een hond en kent praktisch alle vechtsTen.

Ik zal ze wel eens buiten houden!

Kan een mod even de gare hanen-replies eruit pleuren dat leest wat makkelijker ;)

Als het niet zo ver weg zou zijn, zou ik me wel aanbieden. Ben in bezit van diploma's en dergelijke, vraag me wel af hoe je dit wil doen. In Nederland moeten alle werkzame portiers op zo'n fuif gelieerd zijn aan een bedrijf. Als privépersoon kun je er niet staan, tenzij je de eigenaar van het pand bent en in je eentje aan de deur gaat staan.

Volgens mij is dat hier ook hoor DBC.

Volgens mij ligt het anders hoor.

Maar exact ken ik het niet.

Sniperken zei:
Volgens mij ligt het anders hoor.

Maar exact ken ik het niet.

Dan moet je maar niks zeggen! :p

Ik weet iig dat je in Nederland mensen aan de deur moet hebben staan die gecertificeerd en gelieerd aan een bedrijf zijn. Ook de naam van het bedrijf moet op de pas staan, en dat bedrijf moet weten dat je die klus doet dus je kunt niet even op naam van bedrijf X bij feestje van Y staan.

Tja tis hier België. Dat hij koetje pm-ed, is het vlug geweten.

18fitie zei:
Calibre gaan wij daar gaan staan ? :D

Hm en dan staan jumpen zeker? Neen liever bezoeker ;)

Er moet wel een speciale regeling zijn voor fuiven. Op vrijwel alle fuiven in de buurt hier zijn een deel van de crew "buitenwipper". Ze staan vaak zelf niet eens aan de deur maar lopen wel met een badge rond.

Over hoeveel man praat je dan MS?

Ik wil er wel staan.

Alleen als de boetes etc ook betaald worden als er zowel heibel als politie komt!

doen ze daar aan fuiven daar op het platteland ? :P

best is met een firma daaromtrent te contacteren

DBC01 zei:
Dan moet je maar niks zeggen! :p

Ik weet iig dat je in Nederland mensen aan de deur moet hebben staan die gecertificeerd en gelieerd aan een bedrijf zijn. Ook de naam van het bedrijf moet op de pas staan, en dat bedrijf moet weten dat je die klus doet dus je kunt niet even op naam van bedrijf X bij feestje van Y staan.

Is nu volgens mij hier in Belgie ook

Volgens mij kan je ook beter een externe firma raadplegen, tegenwoordig lachen ze niet meer met problemen die veroorzaakt worden door "portiers" die niet ingeschreven staan of weet ik veel wat...

• Topic Starter Topic Starter
Na vraag in stadhuis blijkt dat je geen licensie nodig hebt, enkel de namen van de portiers moeten wel doorgegeven worden aan hun (en zij aan de politie) om deze toch te beschermen. Al is het wel aangeraden minstens 2 gediplomeerde bouncers te hebben :) ... Dus DBC? :D

heb je een pm gestuurd .

laat maar iets weten via pm . kan wat regelen en goedkoper dan bij een firma :D. allemaal natuurlijk met diploma's

oftewel als alles goed moet zijn kan je terecht bij een 3tal firma's waar ik mensen ken

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven