MuscleMeat

[gezocht] kaarten oost-europa tomtom

bikerbabe

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
39
Hallootjes ff noodoproep

vertrek zaterdag naar Tsjechie en dacht dat ik men ouders hun garmin mocht meenemen maar nu blijkt dat ik eigen Tomtom moet meenemen en t probleem is nu dat hier enkel West-Europa opstaat :(

iemand die kan helpen? :o

waarom geef je je ouders niet gewoon jou tom tom en neem jij de Garmin mee

• Topic Starter Topic Starter
waarom geef je je ouders niet gewoon jou tom tom en neem jij de Garmin mee

ken je ouders? die kunnen niet overweg met zulke dingen, dus die hebben hele tijd met de garmin gewerkt en zijn nu lastig als ik voorstel tomtom mee te nemen, maar goed... heb nog tot zaterdag

wat voor provider heb je van internet?

beperkte download :) belgie he

Ok hebben ze daar geen nieuwsgroepen daar is het vast wel te vinden
zal eens kijken voor je op de nieuwsgroepen van mijn provider

eeuhm nieuwsgroepen ???

welke versie van tomtom heb je? versie navcore? versie huidige TT mappen die je hebt?

welke tom tom heb je?

pda
tomtom6?

Hmm ben te laat kan hem niet meer downloaden van de nieuwsgroepen

pff merk net dat het ook eeuwen duurt om bestand op die pda te kopieren vanaf de pc...

welke landen heb je eik. precies nodig.. Ik denk dat ik ze wel heb staan op de pc..

wat is er allemaal voor de tomtom one?

wat is er allemaal voor de tomtom one?

Nu je het zegt, wat voor apparaat is het eigenlijk?? ehm voor de One? geen idee.. wat ik heb is voor PDA's en voor Mobieltjes o.a. Ik kan evt op een bekend forum ook even kijken of ze wat voor de ONE hebben.. misschien werken alle mappen gewoon op alle toestellen, dat kan ook natuurlijk

Tsjechie
maar laat maar, duurt enorm lang om t van pc op pda te zetten en dat leuke ding verbreekt nog eens regelmatig de verbinding :(

Hms.. Ik kan t evt. als rar bestand naar je hotmail sturen als je dr zo wat aan hebt.. moet ik wel nog even weten wat voor apparaatje het betreft.. en of je het uberhaupt nog wilt ..:P

edit: ow ik zie het al.. pda schrijf je :P

Terug
Naar boven