Fitness Seller

Gezocht: Politie

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
ik snap dat programma op Veronica niet echt...als ik het goed zie, krijg je precies dezelfde "functie/gradatie" als alle andere nieuwkomers die gewoon solliciteren.

waarom doen ze nou zo een hele afvalstrijd enzo erbij dan, alsof je een of andere navy seal moet zijn om politie te kunnen worden lol :roflol:

je kan ook een uitje naar de FBI winnen :yawn:

Ze zoeken heel veel mensen bij het korps dus op deze manier laten ze zien hoe een training enz gaat omdat ze denken dat dit mensen aanspreekt om te gaan solliciteren voor scotoe!

En gooi er wat wedstrijdelementen in en mensen vinden het al snel prachtig :D

Wat voor programma is dit dan??

er kwam gister best een lekkere politie chick mij tegemoet rijden(op het fietspad) op haar politie scootertje
ze keek niet eens naar me, de h**r :sad:

er kwam gister best een lekkere politie chick mij tegemoet rijden(op het fietspad) op haar politie scootertje

Trouwens.. ik zie dat je in Den Haag woont. Het was toch niet een kleine brunette van 1.57m met puppy-ogen en een lekker tiktak kontje?

Who cares?

Ik vind het echt slecht dat de politie hier aan mee werkt. Op deze manier lijkt de hele politie organisatie een grote commerciele bende. De politie moet de orde behouden en geyag uitstralen en niet meedoen aan dit soort spelprogramma's alla idols, so you wanna be a popstar etc..De politie staat al een tijdje niet meer zo goed in een helder daglicht en wordt steeds minder gewaardeerd en gerespecteerd..en dan gaan ze dit ook nog doen! Sorry hoor..maar dat maakt mij mij warme drap los..

als jullie in het vervolg nog eens elkanders pad kruisen schreeuw dat dan maar eens naar haar, dan heb je meteen een date... met handboeien enzo, lekker kinky :D

:whip:

Ik vind het echt slecht dat de politie hier aan mee werkt. Op deze manier lijkt de hele politie organisatie een grote commerciele bende. De politie moet de orde behouden en geyag uitstralen en niet meedoen aan dit soort spelprogramma's alla idols, so you wanna be a popstar etc..De politie staat al een tijdje niet meer zo goed in een helder daglicht en wordt steeds minder gewaardeerd en gerespecteerd..en dan gaan ze dit ook nog doen! Sorry hoor..maar dat maakt mij mij warme drap los..

Absoluut. Ongekend belachelijk gewoon!!

ik snap dat programma op Veronica niet echt...als ik het goed zie, krijg je precies dezelfde "functie/gradatie" als alle andere nieuwkomers die gewoon solliciteren.

waarom doen ze nou zo een hele afvalstrijd enzo erbij dan, alsof je een of andere navy seal moet zijn om politie te kunnen worden lol :roflol:

Waarom "the biggest loser" als je ook gewoon DBB hebt :)

het is gewoon gesponsorde reclame (ja ik weet het een pleonasme)

Misschien is dit wel een van de volgende opdrachten:

http://www.youtube.com/watch?v=7ikXImAk9Oc

Ik heb het niet gezien maar ben vet tegen het programma. Ze zullen het vast allemaal mooier maken dan dat het in het echt is.

is dat die zaak van Rodney King niet ? waarna heel LA aan het rellen ging...

heel slecht programma imo en het zou eigenlijk verboden moeten worden

ach als je politie zoekt, zijn ze dr toch niet. zouden ze op de centrale ook eerst een afval strijddoen voor ze ergens heen mogen?

iemand een link naar het programma?

beetje vreemd eerst ontslaan ze 2000 man en nu gaan ze zo iets doen belachelijk

Terug
Naar boven