AndroidHealthClinic

Gezocht: Rename (audio) files

willem9

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
761
Dag, DBB'ers.

Ik heb een vrij uitgebreide muziekcollectie. Nu zou ik echter willen dat de 'namen' van die bestanden in hetzelfde 'format' zijn.
Dus:

"Killer_Mike_-_In_My_City_(feat._T.I.)_(Prod_By_Don_Cannon)_-_HotNewHipHop.com" moet worden "Killer Mike Ft. T.I. - In My City"

Of

"04-Ace Hood - Hustle Hard (Prod. by Lex Luger)" moet worden "Ace Hood - Hustle Hard"

Bestaat er geen programma dat die omzetting automatisch doet? Want als ik dat allemaal handmatig moet gaan doen, ben ik wel een paar dagen bezig. :p

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Je kan met control A alles in je map selecteren, en dan eigenschappen en dan de naam veranderen :) Dan haalt windows alles weg wat jij weg wilt hebben van de naam. bijvoorbeeld dat web adress.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan met control A alles in je map selecteren, en dan eigenschappen en dan de naam veranderen :) Dan haalt windows alles weg wat jij weg wilt hebben van de naam. bijvoorbeeld dat web adress.

En hoe doe je dat dan meer specifiek? Control A en eigenschappen begrijp ik, maar hoe je dan die naam weg moet doen?

De bestandsnaam bevat ook het songnummer ...

Check even:
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.mp3tag.de/en/screenshots.html

1 van die 2 bevat normaal een optie om bestanden te hernoemen alsook de ID3-tags. Van de een naar de ander omzetten enzo, heel handig.

Als die 2 het niet zijn moet je verder zoeken op google naar mp3 editors :)

En hoe doe je dat dan meer specifiek? Control A en eigenschappen begrijp ik, maar hoe je dan die naam weg moet doen?

Als het goed is staat er bij eigenschappen en dan details, daar kan je op klikken en veranderen. :) moet je wel administrator zijn.

Terug
Naar boven