Fitness Seller

Gezocht: Rijexamen B en Motorrijexamen theorie.

• Topic Starter Topic Starter
kick

Er bestaat nog zoiets als een bibliotheek, kost minder dan de inkt die je kwijt bent als je het zelf uitprint.

misschien wil hij zo 'n cd versie hebben? ik had hem ooit en dat is gewoon precies zoals je hem bij het cbr krijgt

Niemand :D ga maar alvast huilen wolfje

Ik wil je niet onzeker maken maar dit betekend dat je hier geen vrienden hebt :D

Ik zal eens kijken. Heb destijds ook wel wat geoefend, maar ik had helaas alleen ja/nee-vragen voor je rijexamen B. Maar als je even dat boekje doorleest moet het te halen zijn.

Ja maar dan moet ik dat boekje kopen :) Geef dan liever m'n geld uit aan whey ofzo. Ik weet dat 'ie op internet te vinden is maar ik krijg 'm alleen niet gevonden :(

up

ow volgens mij heb ik die wel ergens...

ik heb een cdrom van autotheorie met 1000 examenvragen. heb me rijbewijs 3 maanden geleden gehaald. de vragen die op de cdrom staan krijg je ook bij je examen. als je hem wil pm me. je hoef alleen de verzendkosten te betalen. dan stuur ik hem op.

Laatst bewerkt:
enzzo zei:
ik heb een cdrom van autotheorie met 1000 examenvragen. heb me rijbewijs 3 maanden geleden gehaald. de vragen die op de cdrom staan krijg je ook bij je examen. als je hem wil pm me. je hoef alleen de verzendkosten te betalen. dan stuur ik hem op.
You got pm ;)

Terug
Naar boven