AndroidHealthClinic

Gezocht: Screenshot programma XP

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Hellow mede DBB-ers :P

Ik ben al een aardig tijdje op zoek naar een programma die screenshots kan maken van filmpjes in Windows XP. Met Paint enzo lukt het niet, ik heb River Past screen recorder geprobeerd, Snagit, maar geen succes. Je krijgt alleen een zwart vlak als je de speler uitzet. Met oudere OS lukte dit altijd wel gewoon via Paint. Sucks zwaar dit..:(

Iemand nog een progie achter de hand? dbc?

many thanks! (en Karma natuurlijk :D :D)

Probeer even bij softpedia.com of tucows.net een shareware prog te krijgen; er zijn er zoveel en ik ga ze niet voor je uitproberen. Heb je een prog dat werkt, pm me even voor een code.

Moet je ff windows media player opstarten->extra->opties->prestaties en dan de video versnelling even op geen zetten. Dan gewoon screenshot maken en in paint of photo editor ofzo plakken :)

btw als je van een volledig scherm een screenshot wilt maken moet je de video versnelling op de helft zetten anders krijg je geen volbeeld.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Pascal zei:
Moet je ff windows media player opstarten->extra->opties->prestaties en dan de video versnelling even op geen zetten. Dan gewoon screenshot maken en in paint of photo editor ofzo plakken :)

btw als je van een volledig scherm een screenshot wilt maken moet je de video versnelling op de helft zetten anders krijg je geen volbeeld.

hmmz dit werkt niet, ik krijg nog steeds een zwart scherm als ik ut plaatje opsla..maar tnx anyway :)

@DBC: ja ik heb verschillende progs geprobeerd van tucows enzo, maar ze doen allemaal hetzelfde..zwarte schermen. Sucks! Ik dacht misschien heeft iemand zo'n progje wat wel goed werkt..

The Rock zei:
hmmz dit werkt niet, ik krijg nog steeds een zwart scherm als ik ut plaatje opsla..maar tnx anyway :)

@DBC: ja ik heb verschillende progs geprobeerd van tucows enzo, maar ze doen allemaal hetzelfde..zwarte schermen. Sucks! Ik dacht misschien heeft iemand zo'n progje wat wel goed werkt..

Vaag :S hier doet ie dat wel.

hmmz wazig..welke versie van Windows Media Player heb je?

Pak anders een andere player, zoals BSplayer (K-Lite Codec Pack) en het probleem van een zwart beeld van de screenshot is ook opgelost ;)

hmmz ok ik heb versie 9 :) kan es proberen 10 te downen

edit: hmmz..dit wil ook niet baten. Ik heb maar BSPlayer gedownload, daar werkt het wel. Tnx allemaal :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven