Ghostrider
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
Ik ben er uit denk ik!
Aangezien ik volgend jaar toch een nieuw systeem wil kopen wil ik mijn huidige pc licht upgraden met een nieuwe GFX kaart.
Volgend weekend is er een pc beurs in de buurt waar ze veelal scherpe prijzen hanteren!
En ik denk dat ik daar maar een kaartje weghaal of sterker nog daar komt een kaart weg.
Qua prijs indicatie weet ik nog niks ( en veelal hebben ze er ook leuke korting ), maar wat voor kaartje zouden jullie adviseren?
Ik heb nu een simpel ding ( Ati Radeon 9250
El cheapo )
Maar zou weleens tijdelijk wat zwaardere games willen spelen intentie is om een 256mb kaart te halen of misschien zelfs een 512mb kaart, maar aangezien ik iets heb van volgend jaar komt er een nieuwe pc dan geef ik ook niet zo veel uit aan nieuwe spullen voor deze.
Dus wat dat betreft hik ik er een beetje tegen aan.
Ik heb een AMD 3000+ processor, 1024MB geheugen!
Aangezien ik volgend jaar toch een nieuw systeem wil kopen wil ik mijn huidige pc licht upgraden met een nieuwe GFX kaart.
Volgend weekend is er een pc beurs in de buurt waar ze veelal scherpe prijzen hanteren!
En ik denk dat ik daar maar een kaartje weghaal of sterker nog daar komt een kaart weg.
Qua prijs indicatie weet ik nog niks ( en veelal hebben ze er ook leuke korting ), maar wat voor kaartje zouden jullie adviseren?
Ik heb nu een simpel ding ( Ati Radeon 9250
El cheapo )Maar zou weleens tijdelijk wat zwaardere games willen spelen intentie is om een 256mb kaart te halen of misschien zelfs een 512mb kaart, maar aangezien ik iets heb van volgend jaar komt er een nieuwe pc dan geef ik ook niet zo veel uit aan nieuwe spullen voor deze.
Dus wat dat betreft hik ik er een beetje tegen aan.
Ik heb een AMD 3000+ processor, 1024MB geheugen!