MuscleMeat

Gezocht:Videokaart AGP ( lichte upgrade )

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
Waardering
2
Ik ben er uit denk ik!
Aangezien ik volgend jaar toch een nieuw systeem wil kopen wil ik mijn huidige pc licht upgraden met een nieuwe GFX kaart.
Volgend weekend is er een pc beurs in de buurt waar ze veelal scherpe prijzen hanteren!
En ik denk dat ik daar maar een kaartje weghaal of sterker nog daar komt een kaart weg.
Qua prijs indicatie weet ik nog niks ( en veelal hebben ze er ook leuke korting ), maar wat voor kaartje zouden jullie adviseren?
Ik heb nu een simpel ding ( Ati Radeon 9250 :D El cheapo )
Maar zou weleens tijdelijk wat zwaardere games willen spelen intentie is om een 256mb kaart te halen of misschien zelfs een 512mb kaart, maar aangezien ik iets heb van volgend jaar komt er een nieuwe pc dan geef ik ook niet zo veel uit aan nieuwe spullen voor deze.
Dus wat dat betreft hik ik er een beetje tegen aan.
Ik heb een AMD 3000+ processor, 1024MB geheugen!

Besef wel dat een dure AGP kaart die lang niet zo snel is als een PCIe misschien niet meer zo'n goeie koop is, zeker als je kijkt naar je systeempje. en ik denk dat er over een half jaar bijna geen (nieuwe) game meer mee te spelen valt.

Via internet kan je al vanaf 600 euro een leuk pctje samenstellen, dat ver vooruit is vergeleken bij de joue :P

Maar als je dan toch 1 koopt zou ik voor deze gaan:

http://tweakers.net/nieuws/41021

Besef wel dat een dure AGP kaart die lang niet zo snel is als een PCIe misschien niet meer zo'n goeie koop is, zeker als je kijkt naar je systeempje. en ik denk dat er over een half jaar bijna geen (nieuwe) game meer mee te spelen valt.

Via internet kan je al vanaf 600 euro een leuk pctje samenstellen, dat ver vooruit is vergeleken bij de joue :P

Maar als je dan toch 1 koopt zou ik voor deze gaan:

http://tweakers.net/nieuws/41021

PCI-e is overrated.

ik zelf heb laatst ook mn vid kaart geupgrade en ben voor een sparkle 7600gs gegaan, goed midrange kaartje

• Topic Starter Topic Starter
Veel gamen doe ik niet eens, maar af en toe verspringen de kleuren op mn tft'tje.
En als ik een nieuwe pc haal krijgt deze een aansluiting op het internet om te kunnen uploaden ;)
En 600 euri voor een ander systeem is ook niks mijn pc is bijna 2 jaar oud en het is een feit dat wat je vandaag koopt gisteren al oud was op pc gebied helemaal.
Prijzen kan ik nu niet zeggen want het kan flink schelen op zo'n beurs.
Ik ga op mn gemak de linkjes bekijken straks en wat bevalt noteer ik en ga ik op de beurs verder bekijken/vergelijken.

Mjah ... als je toch van plan bent volgend jaar nog naar een nieuwe pc te kijken Ghostrider, en nu eigenlijk niet gamed .. zou ik ook niet de moeite doen voor een dikke grafische kaart..

Kwa PC beurzen.. zoveel goedkoper zijn ze al niet meer heb ik begrepen.. Zorg in ieder geval dat je een goede verkoop bon, compleet met datum adres en telefoonnummer van het betreffende bedrijf hebt..

Zorg dat als je het kaartje koopt bij een stand van een zaak die zelf verder weg zitten, dat je (mocht het nodig zijn) het defecte exemplaar kunt op sturen.. sommigen willen namelijk geen RMA per post verlenen, maar moet je er heen..

Vanwaar ik die kennis heb. . mijn vorige werkgever stond ook altijd op die beurzen..

Terug
Naar boven