Fitness Seller

Gezocht!

EllenDaniels

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben bezig met mijn afstudeerproject wat gaat over jongens die gemotiveerd en gedreven zijn in het trainen van hun lichaam in de leeftijd 14-20 jaar.
Ik vind het te gek dat je zo gedisciplineerd om kunt gaan met voeding, trainingen en alle andere dingen die erbij komen kijken. Ik ben benieuwd naar de levensstijl en vooral het resultaat wat je behaalt met al deze inspanning. Bodybuilding lijkt me hier een heel goed voorbeeld van.

Er zijn in de fotografie al veel projecten gemaakt over meisjes en hun lichaam in deze leeftijdscategorie, maar jongens blijven tot nu toe nog wat onderbelicht. Daarom lijkt het me gaaf hier aandacht aan te besteden.

Ben jij tussen de 14 en 20 en ben je net begonnen met trainen, of train je juist al een tijdje en lijkt het je leuk gefotografeerd te worden laat het me dan weten!

Laatst bewerkt:
Kan je even toelichten wat dit met fotografie te maken heeft? Of is dit gewoon een of andere fetisj voor gespierde pubers?

Pedobear approves.

• Topic Starter Topic Starter
Dit heeft niks met fetish te maken, maar wanneer je in de pubertijd komt veranderd er veel in de manier waarop je naar je eigen lichaam kijkt en hoe je ermee om gaat. Ik ben geïnteresseerd in de keuzes die je dan maakt om te zorgen voor je uiterlijk en je lichaam. Bodybuilding is een hele bewuste keuze, die invloed heeft op je fysieke vertoning. Dat vind ik juist gaaf en dat wil ik laten zien in een fotografieproject.

Dit heeft niks met fetish te maken, maar wanneer je in de pubertijd komt veranderd er veel in de manier waarop je naar je eigen lichaam kijkt en hoe je ermee om gaat. Ik ben geïnteresseerd in de keuzes die je dan maakt om te zorgen voor je uiterlijk en je lichaam. Bodybuilding is een hele bewuste keuze, die invloed heeft op je fysieke vertoning. Dat vind ik juist gaaf en dat wil ik laten zien in een fotografieproject.

Eerst een pic van jou dan praten we verder

Oei, meteen fb hier neer knallen... ik zou dat niet zo waarderen.

Maar aan de andere kant is het wel vragen om problemen als jij je eigen naam gebruikt.

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

Tijd voor vleeskeuring??

Ik zou dr doen, maar dat zegt niet zo veel.

De vraag is of je haar nog steeds zou doen als je klaar bent met trekken.

Brb.

e31.jpg

Wat schuift 't?

Karma 4 pic met cum erop.

iemand moet het goede voorbeeld geven :

ik stel me als kandidaat!

De reacties hier zijn in ieder geval wel in de leeftijdscategorie :roflol:

Terug
Naar boven