Fitness Seller

'gezwel' bij injectieplaats

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
3
beste heren, sinds een week of twee voel ik een knobbeltje in mijn bovenbeen niet ver bij mijn vaste injectieplaats vandaan :) het is wel eens voorgekomen dat ik iets soortgelijks heb gevoeld bij het gebruik van propionaat, maar het lijkt nu wat meer op een 'vetknobbeltje'.. naar schatting zo'n 1 cm bij 3mm en het licht dicht onder de huid.. enig idee wat dit kan zijn? ik kan het onderhuids niet verplaatsen

Hou het goed in de gaten , en anders gewoon ff naar de dokter en laat het even zien! Maar een gezwel lijkt mij niet hoor.
Zolang jij niet weet wat het is loop je toch alleen maar tedenke wat het kan zijn dus, gwoon ff laten checken....:)

Aangezien het je 'vaste' injectieplaats is zou het mischien wel wat littekenweefsel kunnen zijn..

ik denk eerder dat je shizzle is ingekapseld... zelf ook wel eens gehad en dat kom je wel tegen als je de volgende keer aspireert op de zelfde plaats... succes

littekenweefsel is idd voor de hand liggend..is het hard en ongevoelig of redelijk geirriteerd?heeft het dezelfde temp. als de rest van je lichaam?

• Topic Starter Topic Starter
het is ongevoelig en niet echt 'hard' maar het is duidelijk een soort van onderhuids knobbeltje.. niet geirriteerd en doet ook geen pijn bij aanraking of iets dergelijks.. heb er ook verder helemaal geen last van maar er zit daar toch iets wat er niet hoort zeg maar :P temperatuur lijkt me gelijk als de rest van mn lichaam maar zou niet weten hoe ik dat op moet meten aangezien het onderhuids zit :P

als het aanzienlijk warmer zou aanvoelen dan de rest van je been, duid het op een ontsteking..daar is dus geen sprake van..verander anders ff van injectiespot..misschien verdwijnt het wel met een aantal weken..

Als het een verdikking is, dus een stukje ingekapselde olie, kan ik je adviseren Hiroduid zalf te halen bij je plaatselijke apotheek... en hiermee beginnen te smeren..je zal merken dat het zo vele malen sneller oplost bro..

succes!

• Topic Starter Topic Starter
top, kan ik dat gewoon 'kopen' bij de apotheek zonder recept? :D bedankt voor de tip bro

Yo bro..klopt is zonder recept :)

dat Hirudoïde deed bij mijn HCL-related-lumps echt Niks, maar goed, je kan proberen he

Er bestaat ook Stilene..

gd luck

Zou het kunnen dat je er wat gelekt is tussen de onderste huidlagen? (subcutis, een soort vet-huidlaag)

De huid kan hierdoor vocht/vet-kapsel aanmaken om dit vreemde goedje af te schermen.

Terug
Naar boven