XXL Nutrition

GG nu ook IGF iemand al ervaring??

net klaar ermee. is gewoon goed. mengwater= AA

-rodge

Brand wel wa :)

Is dit Igtropin met een label van GG op dan zoals ze bij de HGH doen?

Kenjie zei:

dit heb ik ook gehoord ja, maar ik had nog wat AA van MR en had dat gebruikt. niks geen last en zeer tevreden. wel lekker hoef ik het voortaan niet meer uit amerika over te laten komen.

-rodge

Ik gebruik het nu ook en brand idd wel een beetje die AA.

Alleen kan je het beter mengen met alleen 1ml AA dat is makkelijker afmeten daarna en hoef je minder AA te injecteren. Ik prik het subcutaan en dat gaat prima, merk dat na een weekje de AA wat minder sterk wordt (of lichaam went eraan) want prikt veel minder.

Als je IM wilt injecteren zou ik de insulinenaald ff preloaden met 5IU steriel water of BW en dan de igf opzuigen en injecteren dan is het pijnloos.

Ben nu 2 weken bezig en zie er voller uit en heb ook het idee dat ik droger wordt. Over een week of 2 komen de AAS er bij :D

hardgainers zei:
Ik gebruik het nu ook en brand idd wel een beetje die AA.

Alleen kan je het beter mengen met alleen 1ml AA dat is makkelijker afmeten daarna en hoef je minder AA te injecteren. Ik prik het subcutaan en dat gaat prima, merk dat na een weekje de AA wat minder sterk wordt (of lichaam went eraan) want prikt veel minder.

Als je IM wilt injecteren zou ik de insulinenaald ff preloaden met 5IU steriel water of BW en dan de igf opzuigen en injecteren dan is het pijnloos.

Ben nu 2 weken bezig en zie er voller uit en heb ook het idee dat ik droger wordt. Over een week of 2 komen de AAS er bij :D

heb je je schema al uitgedokterd?:brew:

dat ga je toch wel met ons delen...:D

Kenjie zei:
bij mij zat er 1,4 ml bij dus heb wat van men HGH bij genomen . Maar nog steeds branden . wie hard wil worden :)

lr3 moet verdund worden met AA, hgh niet. er zal dus ook geen AA bij je hgh zitten. als je dus BW of steriel water bij je AA doet heeft het niet meer de ideale ph waarde voor je lr3. niet doen dus. zoals hardgainers al zei kan je wel de spuit pre-loaden met BW/steriel water of wat ik zelf doe met injectable b12.

-rodge

Terug
Naar boven