AndroidHealthClinic

Ghb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willemj

Novice
Waardering
0
Heeft iemand van jullie ervaring met GHB tijdens de kuur?
Soms neem ik een paar buisjes als ik uitgaat
Ik vraag me af of het slecht is voor de nieren.

slecht voor de nieren....het zal iig niet goed zijn ;)

Ik zou zowieso geen party drugs en/of alcohol nemen tijdens een kuur.

Zeker in een kuur dien je je lever en nieren te sparen aangezien die al onder hogere druk staan dan normaal. :)

Of het voor je nieren slecht is weet ik niet. Weet alleen wel dat het zeker niet schadelijk is voor je spieren. GHB houd wel vocht vast in je spieren

GHB heeft veel slechte eigenschappen, ook tijdens een kuur.

Een van de voordelen is dat het niet giftig is voor je organen... dus dat scheelt weer, he?
Overigens alleen voor jezelf he? Geen dronken meisjes vergiftigen. Gasten die dat doen zijn de allerergste mofo's. Dus zeg me aub even dat jij er niet zo een bent. ;)

(We zouden met zn allen trouwens kleurloze GHB moeten bannen. Ik heb al gehoord van GHB met een heel sterke, niet giftige, blauwe kleurstof. Zo kan je het ook zien als het in je glas zit. Dus, producenten... kost geen drol, geen extra moeite... en wie weet voorkom je nare dingen. Zegt het voort...

Ziezo, moraalriddertje Thorwulf heeft weer gesproken :))

gewoon die rotzooi niet tijdens de kuur nemen(eigenlijks helemaal niet)

Nou kom ik er toch nog even op terug... Alcohol tijdens kuur? Ik hoor zoveel verschillende verhalen hierover, de een zegt maakt geen donder uit als je de dag erna maar goed eet, de ander zegt dat het de AS helemaal afbreekt... wat is het nou?

fitnessaddict zei:
Nou kom ik er toch nog even op terug... Alcohol tijdens kuur? Ik hoor zoveel verschillende verhalen hierover, de een zegt maakt geen donder uit als je de dag erna maar goed eet, de ander zegt dat het de AS helemaal afbreekt... wat is het nou?
Alcohol belast de lever, AAS belasten de lever ook (geld ook voor injectables, maar in mindere mate dan bij orals). Dus simpel rekensommetje leverbelasting+leverbelasting = leveroverbelasting.

Komt nog bij dat aromatiserende AAS er voor zorgen dat er estrogeen wordt aangemaakt. Dit wordt in principe door de lever afgebroken, maar als je dan ook nog eens alcohol in je bloed hebt wordt het hele proces vertraagd. De kans op gyno neemt dus bij alcoholgebruik tijdens je kuur alleen maar toe.

Begrijp toch al niet de noodzaak, om tijdens een intensieve kuur, alcohol te gaan gebruiken. Je bent bezig met opbouwen (als het goed is) en dan ga je met alcoholinname dat proces maar even verstoren. Kuur dan niet.

Jongens kappen met die teringzooi...met vragen over GHB ga je maar naar het chatboard...

D.W.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven