Fitness Seller

ghb

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
op de amerikaans site's lees je toch nog regelmatig dat ghb gebruikt wordt van wege het verhogen van het groei hormoon en behoord daar ook nog steeds onder de anabolen.
ik meende dat nu bleek dat ghb weinig tot niks doet voor het groei hormoon maar waarom wordt het dan nog steeds gebruikt?

zijn er hier ook mensen die het om die reden gebruiken( en dus niet als partydrug)?

AAJ zei:
op de amerikaans site's lees je toch nog regelmatig dat ghb gebruikt wordt van wege het verhogen van het groei hormoon en behoord daar ook nog steeds onder de anabolen.
ik meende dat nu bleek dat ghb weinig tot niks doet voor het groei hormoon maar waarom wordt het dan nog steeds gebruikt?
zijn er hier ook mensen die het om die reden gebruiken( en dus niet als partydrug)?

Maybee wordt het nog steeds gebruikt omdat het verslavend is??Net als steroïden. Voor mij valt GHB onder party/coïtusdrugs....maar je kunt er als bodybuilder idd voordeel mee behalen ivm spanningen op je lichaam.
Van GHB wordt je namelijk knap relaxed...........:D

En om in slaap te komen.

D. zei:

Ja, naar horen zeggen zou dit de reden moeten zijn. Ik weet zelf niet in hoeverre dat zo is, ik denk dat alleen de vergevorderde bb'ers het zullen gebruiken die dagelijks voor de trainingen uppers gebruiken oid.

Inderdaad,om beter in te slapen en het zou ook enigzins de groeihrmoonproduktie stimuleren.
Probeer het eens en laat ons iets weten.

T valt idd onder de "downers", vergelijk het met het roken van een grote groene snaak :D

T verschil is aleen dat GHB pas later inwerkt.....(zo'n 20 minuten)
EN dat je met GHB op echt brute orgasmes krijgt.......wijven worden er ook zwaar geil van! :D

met GHB kom je in een diepere slaap terecht; REM-slaap, en tijdens deze REM-slaap kan de afgifte van groeihormoon verdubbelen.

meer dan 3 gram is echter niet rendabel; de aanmaak van cortisol is dan te groot.

@DieLange; brute orgasmes? ik werd er wel zwaar geil van maar des te meer moeite met klaarkomen had ik altijd....net als goed dronken zijn eigenlijk.

Loo zei:
met GHB kom je in een diepere slaap terecht; REM-slaap, en tijdens deze REM-slaap kan de afgifte van groeihormoon verdubbelen.
meer dan 3 gram is echter niet rendabel; de aanmaak van cortisol is dan te groot.
@DieLange; brute orgasmes? ik werd er wel zwaar geil van maar des te meer moeite met klaarkomen had ik altijd....net als goed dronken zijn eigenlijk.

Ik dacht dat we het hadden over GHB "IN DE KUUR"

Ik heb sowieso weinig moeite klaarkomen, met of zonder kuur, t scheelt alleen een eetlepel zaad meer IN de kuur, maybee omdak me eiwitinname dan ook verhoog.......:eek:

Ik gebruik elke avond GHB, of ik nu wel of niet kuur. :D

• Topic Starter Topic Starter
Loo zei:

wil je hier mee zeggen dat als je teveel ghb neemt het cortisol wordt verhoogt?
en hoe kom je op 3 gram, het is toch vloeibaar en je weet nooit hoe sterk het is dus is een beetje moeilijk wegen

Loo zei:
uww REM slaap is tegeovergestelde van NonREM-slaap...
NonREM bestaat uit 4 fasen waarvan fase 4 de diepe slaap is...
REM slaap bevind je bijna in waaktoestand...

als je slaapt wisselen nonrem en rem elkaar af(wat 1 cyclus is)...

uwwok

M@rsel zei:

In combinatie met een niet al te hoog carbs dieet lijkt het in een kuur wel iets voor mn BF te doen. Daarnaast slaap ik als een baby en wordt sochtends vaak goed uitgerust wakker, zelfs als je minder als 8 uur slaapt.

En last but not least, het levert me elke avond een lekkere milde relaxte roes op. Jummie!

Daar waar je van dagelijks blowen afgestompt raakt heb je met GHB totaal geen last van.

2hard2die zei:
Dat verbaast me nix van jou, partybeest! :D

Hahahaha lekker indruk heeft men hier van me. Laatste keer dat ik naar een feest ben geweest is alweer 2jr geleden en dat hou ik voorlopig ook ff zo. :D

Terug
Naar boven