XXL Nutrition

Gironummer geopend voor Midden-Oosten. hahaha

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...nieuws/vaste_componenten/kort_nieuws_bu_1.xml

Het Nederlandse Rode Kruis heeft giro 7447 opengesteld voor hulp aan Libanon, Syrië en Israël. Door het conflict in het Midden-Oosten zijn daar zo'n 100.000 mensen op de vlucht geslagen.

sorry hoor maar wat willen met dit geld gaan doen dan de hele infrastructuur ligt in Libanon aan diggelen dus ze kunnen daar nooit komen en ook terwijl de bommen continue inslaan.

en trouwens waarom hulp voor Israël?

Wat een zinloze actie, wie daar geld stort moet wel heel achterlijk zijn. Het is nog niet opgebouwd of wordt alweer gebombardeerd. Als ze zo graag ruzie willen maken moeten ze de rommel maar opruimen ook.

Israel is een modern land. WTF hebben zij geld voor nodig?

volgens mij is die girorekening van de tsnunami ook nog lang niet leeg...

humanitaire hulp is overigens wel in praktisch ieder oorlogsgebied nodig.

**** maar op, ik zuip mn geld dan nog liever op. kijk als het nou door honger of zo is, maar als ik elke oorlog geld moet gaan geven dan stond ik al mn hele leventje rood zowat.

Sorry maar mijn geld krijgen ze niet...

Bodemloze put.....

Ik sta er niet van te kijken als dat geld niet op de plek komt waarvoor het is bedoelt.
Ik geef geen cent !!

We sturen ze gewoon nog meer raketten! Laten ze elkaar maar compleet uitroeien, dan hebben we dat mss ook n keer gehad.

Die raket lanceren we dan wel he,gab?:D

Terug
Naar boven