MuscleMeat

gisteren garg geprobeerd

linusje

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,
Ik probeer tussen de creatine kuren in (doe ik normaal gezien twee maanden en dan een maand geen creatine) andere supplementen die toch een boost geven in kracht wat resulteert in meer spiermassa. (zou toch moeten)

Gisteren namiddag Garg in genomen...en dit rond 14.30 u.
Heb hoofdpijn gehad tot een stuk in de nacht.

Is dit een bijwerking of zou dit puur toeval zijn.

Normaal gezien neem ik vanaf november Garg, Cutter en Wheymaxx als supplementen. Gisteren deed ik juist eens een test.

Kan natuurlijk niet aan Supercharge of Noshotgun.

Nog iemand ervaring met Garg of is er eventueel iets anders maar dan zonder creatine.

Thanks en succes.

Denk dat dit eerder toeval is, wat heb je anders nog allemaal anders gedaan gisteren?

• Topic Starter Topic Starter
om 15 u heb ik een circuit trainingsje gedaan :
lopen trap op trap af
ab king pro
hyperextention
spinning bike

Een drietal keer dit circuit gedaan...misschien een half uur.

Was de eerste keer dat ik dat zo deed.

Zou het misschien daar van komen ??

Uitdroging ? als niet genoeg water drinkt krijg je ook hoofdpijn.

om 15 u heb ik een circuit trainingsje gedaan :
lopen trap op trap af
ab king pro
hyperextention
spinning bike

Een drietal keer dit circuit gedaan...misschien een half uur.

Was de eerste keer dat ik dat zo deed.

Zou het misschien daar van komen ??

dit is de boosdoener!!!!1

denk dat het toeval is, heb garg ookal eens geprobeerd en had geen last van hoofdpijn ... trouwens goed supl. ter vervanging van een crea

Is inderdaad de boosdoener je circuitje dat je gedaan hebt.

soms krijg ik de eerste keer dat ik weer begin met crea hoofdpijn, of een te grote energiestoot, dus begin ik niet meer in de avond ermee, ook loop ik heel de tijd naar de wc, erg irritant. maar zal wel overgaan.

Even om zeker te zijn, Garg bevat Glycine-trans-L-arginine-glutamine ester malaat. 10.40g per scoop. Zeker geen creatine. Zoals al eerder vermeld, genoeg water drinken. Maar pesoonlijk heb ik nog nooit last gehad van hoodpijn tijdens het gebruik van Garg.

Groeten,

Terug
Naar boven