MuscleMeat

glinstering huid met smeersels

ArnieProportio

Advanced Bodybuilder
Waardering
17
Hoi,

Iedereen weet dat er een bruiningscreme met toegevoegd glansmiddel wordt gesmeerd op je huid vlak voordat je op het podium komt.
Hoe zit het eigenlijk met mensen die van nature al bruin zijn (antillianen e.d.)vraag ik me af? Doen die een olie erop?
In ieder geval, ik ben nu lekker bruin en zoek een professioneel smeersel dat erop gesmeerd kan worden zonder dat het op de kleren uitslag geeft. Ik wil het casual gebruiken (gewoon op straat dus), niet voor contest.
Doel is om de spieren te accentueren. Weet iemand iets? Een site misschien?

Groeten
Arnieproportio

Dus jij wilt met tanning rondlopen in je spare time?

Waarom wil je dat als ik vragen mag? Heb je zo'n vitamine A tekort?

:roflol: epic topic.

OT: Baby olie wil doe de trick, ga je nog lekker van ruiken ook.

Babyolie, wel die van Zwitsal, een al eeuwenoud beproefd middel dat door van nature donkere mensen wordt gebruik om hun huid te onderhouden.

pamspray

Women practice dismissal, fear, and preoccupation. Men need an opening line, small talk, and to close with getting a telephone number or a date. The number one dating advice for women is "play hard to get".

Dating Advice

eendert welke huidcreme, en dan wat zweten;)

ik had is after sun aangedaan na het zonnen en ben dan meteen gaan trainen. ik zag echt wel zeer mooi bruin om dat moment(ben van nature wle al wat bruin). en toen ik men ging trainen man men schouders tleek wel een les anatomie waar je al die spiervezelfs apart zag. en ik stond niet super droog.

maar vind het toch maar gay wat je wiot doen:d

Terug
Naar boven