XXL Nutrition

Global Anabolic Goed/Slecht?

Peterrox

Novice
Waardering
0
Heeft er iemand ervaring met producten van Global Anabolic?

winstro 50.jpg

• Topic Starter Topic Starter
en bij die thaise vrouwen zitten er ook goeie en slechte tussen zeker?

Nogmaals kerel,snap niet dat mensen deze gear aanschaffen.
Listig,weinig feedback....ook nog eens winstrol,pff ik zou het persoonlijk niet nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan Krieltje das duidelijk, was ook niet van plan om dit te scoren maar een maat van me had het er over dus heb ik ff een plaatje op internet gevonden en dat hierbij gezet...
Maar net als Golden Gear bijvoorbeeld daar hoor ik ook goeie en slechtte dingen over, heb jij of iemand anders daar ervaring mee?

Heeft er iemand ervaring met producten van Global Anabolic?

ik ken deze ook ,is gewoon goed maar omdat substansie ,of de dikke pak werkstof naar onderen trekt naar de bodem, moet je naar elke injektie de fles goed rollen.
dat kan ik eigelijk van andere ug labs niet zeggen,dat je een pak werkstof ziet zakken naar de bodem.

ik ken deze ook ,is gewoon goed maar omdat substansie ,of de dikke pak werkstof naar onderen trekt naar de bodem, moet je naar elke injektie de fles goed rollen.
dat kan ik eigelijk van andere ug labs niet zeggen,dat je een pak werkstof ziet zakken naar de bodem.

Dat is bij alle winstrol zo ver ik weet.. ook HG

Oke dan Krieltje das duidelijk, was ook niet van plan om dit te scoren maar een maat van me had het er over dus heb ik ff een plaatje op internet gevonden en dat hierbij gezet...
Maar net als Golden Gear bijvoorbeeld daar hoor ik ook goeie en slechtte dingen over, heb jij of iemand anders daar ervaring mee?

Winstrol is meestal op waterbasis,je hebt altijd een risico.
Maar verder zijn alle UG labs in nederland gewoon goed,no worries

Deze zijn OK hoor!
Verkies is persoonlijk boven UG.

Net als Winstrol Desma, voorheen Zambon, een prima goedje.

Winstrol is meestal op waterbasis,je hebt altijd een risico.
Maar verder zijn alle UG labs in nederland gewoon goed,no worries

Heb toen ook en keer van een betrouwbare kerel die ik al jaren ken,een winstrol op olie basis gekocht hij zij dat was goed geen twijfel aan zij die.
nou ik heb 5 dagen plat gelegen ik had me pijn in mijn reet,kon niet meer lopen.
Ik ben er niet meer naar toe gegaan het was gelijk afgelopen.Dan heb ik het wel over 7 jaar geleden,was toen maagd op het gebied.

Tja ziet er ook zo raar uit die olie zooi.Ooit belde JohhnyBgood mij op,dat zijn gear gekristaliseert was,zei op warmen,of opdrinken.....zat lido in,zijn tong was lam hehehehe

Nou ja je kan het drinken,was ook mijn advies...alleen zat lido in(zeker niet zonder rede) Maw zou het dan al niet vertrouwen.Hij heeft het ook aar 1x gedaan,toen weggeflikkerd

Heb toen ook en keer van een betrouwbare kerel die ik al jaren ken,een winstrol op olie basis gekocht hij zij dat was goed geen twijfel aan zij die.
nou ik heb 5 dagen plat gelegen ik had me pijn in mijn reet,kon niet meer lopen.
Ik ben er niet meer naar toe gegaan het was gelijk afgelopen.Dan heb ik het wel over 7 jaar geleden,was toen maagd op het gebied.

Ik weet precies welke je bedoelt.. deze was inderdaad helemaal niet goed!
Is gelukkig ook meteen van de markt gehaald.

De olie basis winny die ik nu heb vind ik daarintegen wel goed. doet een stuk minder pijn als die water basis. die ga ik echt nooit van me leven meer zetten.

UG of HG maakt mij niet.

Ik heb enkele vials van die spullen. Alles gekocht in Thailand. Was iets meer dan een jaar geleden aan de Bold begonnen maar door schouder en rugblessure moeten stoppen in week 2 dus daar kan ik niets over zeggen.
Maar: de vials zien er anders uit, ook de naam van de website verschilt, op de ene staat ************** op de andere **********. Ook de print van de vervaldatum is anders (dit alles is echter ook zo op de website).
Maar een vriend van me is goed vooruit gegaan op die T-Mix, en die probeer ik eind maart uit. De rest zal nog even moeten wachten.
Mocht je vriend aan die Winstrol beginnen, laat je dan even weten of dit ok was?
Grtz

DSC00805.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahahaha mooi,als je vriend aan die winstrol begint....maw als ze ledermaten wegsterven,weet ik genoeg,dan verkoop ik de mijne door

Pecies! Altijd handig om ervaringen te lezen voor je aan iets begint :D. Als zn ledematen wegrotten gooi ik het wel richting vuilbak.

Terug
Naar boven