Peterrox
Novice
- Waardering
- 0
Heeft er iemand ervaring met producten van Global Anabolic?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft er iemand ervaring met producten van Global Anabolic?
ik ken deze ook ,is gewoon goed maar omdat substansie ,of de dikke pak werkstof naar onderen trekt naar de bodem, moet je naar elke injektie de fles goed rollen.
dat kan ik eigelijk van andere ug labs niet zeggen,dat je een pak werkstof ziet zakken naar de bodem.
Oke dan Krieltje das duidelijk, was ook niet van plan om dit te scoren maar een maat van me had het er over dus heb ik ff een plaatje op internet gevonden en dat hierbij gezet...
Maar net als Golden Gear bijvoorbeeld daar hoor ik ook goeie en slechtte dingen over, heb jij of iemand anders daar ervaring mee?
Winstrol is meestal op waterbasis,je hebt altijd een risico.
Maar verder zijn alle UG labs in nederland gewoon goed,no worries
Winstrol is meestal op waterbasis,je hebt altijd een risico.
Maar verder zijn alle UG labs in nederland gewoon goed,no worries
Tja ziet er ook zo raar uit die olie zooi.Ooit belde JohhnyBgood mij op,dat zijn gear gekristaliseert was,zei op warmen,of opdrinken.....zat lido in,zijn tong was lam hehehehe
Heb toen ook en keer van een betrouwbare kerel die ik al jaren ken,een winstrol op olie basis gekocht hij zij dat was goed geen twijfel aan zij die.
nou ik heb 5 dagen plat gelegen ik had me pijn in mijn reet,kon niet meer lopen.
Ik ben er niet meer naar toe gegaan het was gelijk afgelopen.Dan heb ik het wel over 7 jaar geleden,was toen maagd op het gebied.