Fitness Seller

global visual basic

pure power

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
kent iemand dit programma?
heb namelijk een asus laptop en krijg sinds een paar dagen de foutmelding dat dit programma niet meer werkt maar heb werkelijk geen idee wat het programma is.
zit namelijk met het probleem dat mijn scherm sinds gisteravond van het ene op het andere moment erg donker is terwijl die nog steeds gewoon op de hoogste energiestand (high performance) staat.
ben dus vandaag naar de computerzaak geweest en daar wisten ze ook niet precies wat het was maar het was softwarematig dus geen kapotte backlight ofzo. Zou het misschien met het programma te maken kunnen hebben?

alvast bedankt

groeten

Druk eens op je FN TOETST + F9 ofzoo. Mischien dat je scherm daardoor lichter wordt.

Zit je laptop aan de lader, of is je accu gewoon leeg?

• Topic Starter Topic Starter
Nee heb beide geprobeerd en was gewoon een spel (FEAR) aant spelen en opeens werd het beeld vrij donker net alsof ik hem op battery saving had staan terwijl hij gewoon op high performance stond/staat. Maar is er iemand die het programma global visual basic kent

heb namelijk een asus laptop en krijg sinds een paar dagen de foutmelding dat dit programma niet meer werkt maar heb werkelijk geen idee wat het programma is.
+
Maar is er iemand die het programma global visual basic kent

'global Visual Basic' zegt mij niet zo heel veel, maar 'Visual Basic' is een programmeertaal. En nee, het lijkt me niet dat dit voor het probleem zorgt.

geef eens de exacte foutmelding

• Topic Starter Topic Starter
'global virtual host card wrkt niet meer u moet het programma beeindigen en u krijgt een melding als er een oplossing gevonden is' en dan kan ik als enige op programma beeindigen drukken. Imeand een idee wat dit kan zijn?

scherm uitvallen heb ik eens gehad met de laptop, was kabel die dus voor de verlichting zorgde die losgeraakt was, alles open gedaan en opnieuw bevestigd, maar hoe kunnen ze in die winkel er zeker van zijn dat het softwarematig is? hebben ze hem open gehad

t programma ken ik echter ook niet

Terug
Naar boven