XXL Nutrition

Glory 11: Chicago

Bezoekers in dit topic

KaraKartal70

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
652
Waardering
27
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
GLORY heeft laatst bekend gemaakt dat ze een samenwerking aan zijn gegaan met de Amerikaanse televisiezender Spike TV. Het eerste evenement zal waarschijnlijk GLORY 11 in Chicago worden en zoals ze weleens zeggen:” Je krijgt maar een kans om een goede indruk achter te laten” dus moeten ze met een grote partij komen.
Een van de partijen waar over gesproken word is de lang verwachte rematch tussen Tyrone Spong en Nathan Corbett. Corbett tekende onlangs een contract voor twee partijen bij GLORY.
Verder zijn er geruchten dat er een viermans HW toernooi komt met Gokhan Saki, Rico Verhoeven, Daniel Ghita en Anderson “Braddock” Silva.

Jerome LeBanner maakte onlangs in een interview bekend dat hij in oktober voor Glory in Chicago tegen Sergei Kharitonov zal vechten. Volgens de laatste geruchten zou dit gevecht een onderdeel zijn van een kwalificatie-toernooi voor de laatste plek van de Final 4 HW Tournament (Saki, Ghita en Spong zijn hier al voor gekwalificeerd). De matchups zouden verdeeld worden over 2 toernooien (in Chicao de kwartfinales, de halve finale en finale op de volgende Glory event) De overige gevechten zijn nog niet bekend maar als de kwalificatie-toernooi op die dag zal worden gehouden zal er waarschijnlijk uit de plekken nummer 5 t/m 12 van de rankings wedstrijden worden gekozen;

Glory HW ranking:
1. Sem Schilt ???
2. Gokhan Saki
3. Daniel Ghita
4. Tyrone Spong
5. Peter Aerts
6. Remy Bonjasky
7. Jerome Le Banner
8. Errol Zimmerman
9. Anderson Silva
10. Rico Verhoeven
11. Jamal Ben Saddik
12. Sergei Kharitonov

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
4-man Tournament:
- Saki vs Verhoeven
- Ghita vs Braddock Silva

Verhoeven vs Saki, gaat voor mij een moeilijke worden. Gun ze het beiden !!
Een partij met veel vraagtekens in ieder geval.
Ghita pakt Silva makkelijk denk ik.
Spong vs Corbett , niceeee!! Al denk ik dat Spong dit geenszins zal laten liggen. Spong pakt de winst!! Vuurwerk verzekerd!
 
Back
Naar boven