AndroidHealthClinic

GLORY 9 NEW YORK: Officiële fightcard

WarriorEagle

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
52
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De officiële fightcard ziet er als volgt uit:

Superfights:
- Daniel Ghita vs Brice Guidon
- Rico Verhoeven vs Errol Zimmerman
- Joseph Valtellini vs. Francois Ambang
- Brett Hlavacek vs. Paul Marfort
- Anderson Silva vs. Daniel Sam
- Mike LeMaire vs. Wayne Barrett

LHW Tournament:
- Danyo Ilunga vs. Mourad Bouzidi
- Brian Collette vs. Dustin Jacoby
- Filip Verlinden vs. Steve McKinnon
- Tyrone Spong vs. Michael Duut

zo te zien gaat Tyron Spong en Mourad Bouzidi gewichtsklasse lager vechten wat vinden jullie hier van?

Zelf vind ik dit wel interessant om te zien, ik denk sowieso dat ze allebei winnen.

En ik hoop op een winst van Rico maar dat zal zeker niet makkelijk zijn tegen Errol.

Spong zal alleen maar meer domineren. Goede card, hoop op spectaculaire wedstrijden. Zou geweldig zijn als de Amerikanen enthousiast voor het kickboksen geraken.

Michael Duut jonge....!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ja die amerikanen moet zich zeker laten horen bij het kickboxen.

Spong is laatste tijd in vorm, denk dat het niet zo een moeilijke partij word voor m.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:19 ----------

Spong zal alleen maar meer domineren. Goede card, hoop op spectaculaire wedstrijden. Zou geweldig zijn als de Amerikanen enthousiast voor het kickboksen geraken.
Toch zie ik hem liever bij de heavyweights..

Snap Spong wel. Het is veel beter om laag op gewicht te blijven aangezien zijn MMA cariere zich op lhw afspeelt. Dat heen en weer gaan tussen gewichtsklassen is niet te doen.

Zeer mooie card trouwens! Dit kan wel eens de doorbraak voor kickboxen in de US inluiden.

Zimmerman tegen Rico, wat denk je zelf wat daar gaat gebeuren. Remember last time ;)

Daarnaast gaat Ghita weer tegen een nobody vechten...
Die gast heeft in de afgelopen 2 jaar alleen maar sappies gevochten op 2 a 3 grote namen na.

Zimmerman tegen Rico, wat denk je zelf wat daar gaat gebeuren. Remember last time ;)

Daarnaast gaat Ghita weer tegen een nobody vechten...
Die gast heeft in de afgelopen 2 jaar alleen maar sappies gevochten op 2 a 3 grote namen na.

Rico doet het laatste tijd echt niet slecht.
Maar denk dat hij nog steeds Zimmerman niet kan verslaan.
Zimmerman op punten.

Vond Ghita wel erg slecht tegen Saki, of Saki was gewoon in super vorm.

Rico doet het laatste tijd echt niet slecht.
Maar denk dat hij nog steeds Zimmerman niet kan verslaan.
Zimmerman op punten.

Vond Ghita wel erg slecht tegen Saki, of Saki was gewoon in super vorm.

Dat laatste. Saki was opperbest. Misschien dat die val van Ghita waarna hij zich leek te blesseren ook wel mee telde.

Jammer dat er geen Ghita Vs Hari is en Spong Vs Saki.

Verder prachtig dit en voor het eerst in NY ?

Mooi dat Tyrone het toernooi heeft gewonnen maar ik vond dat Duut toch wel mooi het partij begon, perfect uitgevoerd!

Michael Duut is geen amerikaan, nooit verwacht dat verhoeven van zimmerman zou winnen.

Rico komt eraan jongens opgelet!!!!

Denk dat Tyrone niet meer naar heavyweights gaat want bij MMA vecht hij bij de lichtzwaargewicht klasse.
Anders moet hij voor de ene wedstrijd aankomen en voor de andere weer afvallen dat gaat niet werken. Wil wel weer een keer Tyron vs Saki zien dat word de dodelijkste partij.

Wist sowieso al dat Tyrone de toernooi ging winnen. Er is niemand daar die tegen Tyrone op kan.

Hari staat onder contact bij K-1 en Ghita bij Glory dus die 2 tegen elkaar gaat ook niet helaas..

[Link niet meer beschikbaar]

pff dit slaat echt nergens op wtf is er met die scheids :S ???

die michael duut heeft ook echt mijn respect verdiend. Nog nooit van die kerel gehoord en dan komt die zo binnen.
ps. tyrone blijft oppermachtig. En een partij met saki ...ongelofelijk wat zou ik daar veel geld voor overhebben.

Terug
Naar boven