MuscleMeat

GMAIL Notifier 1.1.51

Je kunt ook gewoon POP-pen naar gmail hoor (ik lees het gewoon met outlook express tezamen met mijn imap-mail en mijn hotmail (nu nog wel)).

• Topic Starter Topic Starter
Outlook Express: :roflol:

Verouderd, fossiel, en enorm gevaarlijk m.b.t. virussen. 99% van de virussen zijn geschreven voor Outlook. Waarom? Jij houdt een keurig adressenboekje bij in je PC van al je vriendjes. Een virus copieert het en jij bezorgd al die mensen in je adressenbestand een hoop ellende. Ik eis altijd van mensen dat ze mijn email-adres buiten hun gare Outlook houden. Ik wil niet door een ander z'n fossiele Outlook-stommiteit getroffen worden.

Bovendien download je je mail fysiek naar je PC wat een hoop extra rommel geeft: waarom niet gewoon lezen op de server? Mensen weten niet hoe makkelijk weggegooide emailtjes tóch nog door anderen zijn op te sporen in Outlook!!

Kortom een vreselijk link gedoetje dat Outlook.

DBC01 zei:

Verouderd, fossiel, en enorm gevaarlijk m.b.t. virussen. 99% van de virussen zijn geschreven voor Outlook. Waarom? Jij houdt een keurig adressenboekje bij in je PC van al je vriendjes. Een virus copieert het en jij bezorgd al die mensen in je adressenbestand een hoop ellende. Ik eis altijd van mensen dat ze mijn email-adres buiten hun gare Outlook houden. Ik wil niet door een ander z'n fossiele Outlook-stommiteit getroffen worden.

Bovendien download je je mail fysiek naar je PC wat een hoop extra rommel geeft: waarom niet gewoon lezen op de server? Mensen weten niet hoe makkelijk weggegooide emailtjes tóch nog door anderen zijn op te sporen in Outlook!!

Jij gebruikt zeker ook Trillian ipv MSN? ;)

Bij mij zegt ie btw dat het versie 1.0.24.0 is als ik em installeer :|

• Topic Starter Topic Starter
Nope. Ik wilde Trillian graag gaan gebruiken maar ik mis de compabiliteit van het prog.

Heb het getest en vaak bleek dat files niet doorkwamen en er waren nog wat andere praktische zaken die niet lekker gingen die ik me niet kan herinneren. Was de Pro-versie trouwens, maar na 4 keer proberen heb ik het zo gelaten.

DBC01 zei:

Verouderd, fossiel, en enorm gevaarlijk m.b.t. virussen. 99% van de virussen zijn geschreven voor Outlook. Waarom?

99% huh, en hoe kom je aan die wijsheid ? 99% van de virussen zijn op windows gericht, als je echt gene last van virussen wilt hebben moet je Linux of een Mac gaan gebruiken, maar ook thunderbird, of zelfs een webinterface is een gevaar als je virusscanner niet up-to-date is (en je klikt op alles wat beweegt).

Bovendien download je je mail fysiek naar je PC wat een hoop extra rommel geeft: waarom niet gewoon lezen op de server?

Omdat ik een schurfthekel heb aan web-interfaces, vooral als je verschillende mail-accounts hebt. en ik hou van een gevaarlijk leven :D

mwah, patchen en een goede virusscanner en firewall, ik ben eerder bang dat iemand mijn web-account kraakt.

Trouwens, ik vind het ook maar raar dat ik geen folders aan kan maken met gmail, erg onhandig, iets wat ik met een mail-programma kan oplossen.

Terug
Naar boven