XXL Nutrition

Goa is cool!

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom weleens op goa/psytrance feestjes ja ;)

Ik ben nog nooit op een goafeestje geweest maar ik :heart: de muziek.

Ooit naar een goa party geweest ? Wat voor soort volk loopt er daar ?

Oh, een site die je moet checken ; GOABASE | Welcome to Goabase | goa parties and people | 3ö

Mis je geen enkele goaparty:D
µ

Meestal behoooooorlijk underground en zonder flyer kom je er soms niet binnen gewoon om de foute mensen die niet echt interesse zouden hebben niet binnen kunnen ofzo. In oude fabrieken, grotten, onder een brug. Heb nog naar een goa-tje geweest in een oude fabriek, de ramen die waren aan het daveren, een apart chill-out stukje waar je space cake, bananen, croque monsieurs enzo kon kopen. Jammergenoeg wel een enorme drugrelated party.

Qua mensen, heel vriendelijke mensen al dan niet dronke, high of onder invloed van drugs. Nooit geen boel. Mannen in kleurrijke rokken, dreads aan alle kanten, overal fluo waaronder mezelf paar jaar geleden ook haha :)

Kan wel eens tot in de late namiddag duren zo'n feestje

Had een vermoeden en net daarom een party voor mij:D
Zonder flyer kom je er niet binnen zeg je ? Hoe kom je dan daaraan ?

Bwa is niet altijd zo he, maar sommige organisaties doen het wel es op die manier gewoon om die foute mensen buiten te houden en omdat het underground zou blijven. Ze geven een flyer aan vrienden en die vrienden geven de flyers nog es door aan vrienden die willen komen en hup je bent binnen.

Beetje netwerken.

Maar is niet altijd zo, ben nog maar 1x naar een goatje geweest en die zat er direct recht op hoor haha!

Bwa is niet altijd zo he, maar sommige organisaties doen het wel es op die manier gewoon om die foute mensen buiten te houden en omdat het underground zou blijven. Ze geven een flyer aan vrienden en die vrienden geven de flyers nog es door aan vrienden die willen komen en hup je bent binnen.

Beetje netwerken.

Maar is niet altijd zo, ben nog maar 1x naar een goatje geweest en die zat er direct recht op hoor haha!

Haha, ik heb dat dus nog niet meegemaakt, maar ik ben ook niet op goa-feestjes geweest in gekraakte panden, grotten etc ;)

Verder wat je beschrijft klopt zeker ;)

Straks weer de feestjes op het strand :cool:

wow, lijkt me wel een leuk feestje in dat clipje :eek2:
mooie locatie en wat een bende skytrippers zeg :D

goa is idd leuke shizzle, met een tripje erbij kruip je pas echt in het hart van de muziek
de meest intense ervaring evah :P

apprecieer dit wel
gewoon lekker jezelf laten gaan - zo'n party op het strand is echt te relaxed. Keer op strand geweest met latin, house, electro en dergelijk. Was zeer geslaagd.

Wat een volk ook xD

Ja echt helemaal te gek. :D

in dat laatste clipje lopen precies wel wat drugzombietjes over de dansvloer, geflipte shizzle :D

hoort erbij :D

Terug
Naar boven