AndroidHealthClinic

God of war III -settle it once and for all with those F"ing bastard GODS

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Hey jongens, terwijl ik tijdens m'n oerlange dagen thuis geketend zit speel ik af en toe ook wel eens een videogame. FF VII probeer ik nog steeds altijd op te pakken, maar nooit blijft m'n aandacht houden. Ondertussen probeer ik dus ook wat anders....

Nu een paar dagen geleden stootte ik op het nieuws dat God of war III er over een paar dagen gereleased word. Nu heb ik meteen terug een ps2 gekocht en de twee eerste delen van god of war...zit nu aan deel I bezig natuurlijk maar wat een games zijn het....anyway's na het zien van de trailer hoop ik dat nog meerdere van jullie deze vette trilogy zullen spelen. overigens komen de twee eerste delen ook uit ps3, maar dat wist ik natuurlijk niet :mad:

http://www.youtube.com/watch?v=gm88Blmlwjk&feature=fvw

ik heb m al ge'pre-ordered:D

god of war is toch zo'n typisch hack n slash game of niet?

• Topic Starter Topic Starter
ya maar met de griekse mythologie....En je kan nu alle goden gewoon met de grond gelijk maken,,,koppen afrukken of inslaan. Ga gewoon lekker goden killen met deze game

heb je de demo al gespeeld?
staat op PSN... ga hem cker halen

De eerste 2 delen zijn allang uit op de ps3. haha

Hey jongens, terwijl ik tijdens m'n oerlange dagen thuis geketend zit speel ik af en toe ook wel eens een videogame. FF VII probeer ik nog steeds altijd op te pakken, maar nooit blijft m'n aandacht houden. Ondertussen probeer ik dus ook wat anders....

Nu een paar dagen geleden stootte ik op het nieuws dat God of war III er over een paar dagen gereleased word. Nu heb ik meteen terug een ps2 gekocht en de twee eerste delen van god of war...zit nu aan deel I bezig natuurlijk maar wat een games zijn het....anyway's na het zien van de trailer hoop ik dat nog meerdere van jullie deze vette trilogy zullen spelen. overigens komen de twee eerste delen ook uit ps3, maar dat wist ik natuurlijk niet :mad:

http://www.youtube.com/watch?v=gm88Blmlwjk&feature=fvw

Heb geen ps3 helaas, maar ik heb wel deel 1 en 2 op de ps2. Maar als playstation 2 bezitter zeg ik, dat dit een spel is die je moet hebben op je ps3.
De trilogie van GoW is zo ontzettend bruut.

gow is ****ing vet. enige game die ik serieus gespeeld heb de laatste jaren.

over morruguh... cker halen :)

morgennnnn komt ie binnnennnnn:banana:

Heb hem zien staan vandaag... Met in het achterhoofd de versie op de PS2, die was vet.
Helaas heb ik een Xbox, anders had ik 'm wel ff meegenomen. Ach ja, misschien Dantes Inferno binnenkort.
Voor degene die God of War III aanschaffen, heel veel plezier! Maar dat moet wel lukken denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Nouja ik ga hem ook wel eens halen, maar m'n interesse en budget laat het deze maand niet meer toe

Net gaan halen en al aardig wat uurtjes gegamed, wat een gruwelijk spel. :D

Terug
Naar boven