MuscleMeat

Goed kuurtje?

Bezoekers in dit topic

thunder450

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
3
Waardering
0
Hallo iedereen,

Ben een nieuwe hier,kan iemand me een kuurschema voorstellen met deca,sustanon en dianabol?
Nakuur zou ik clomid, nolvadex en glenbuterol gebruiken. Glenbuterol de laatste twee weken van mijn nakuur. Is clomid en nolvadex samen te gebruiken? Ik zou het op prijs stellen moest iemand me raad kunnen geven! grtz
 
Laatst bewerkt:
nee :)

die moet je zelf uitzoeken beste vriend :)

er is hier genoeg te vinden...
post je kuurvoorstel dan wel in de vorige sectie :)
 
Yep , en vertel meteen je stats en je kuurverleden erbij
 
zoals m'n oma vroeger zei op pasen : " ZOEK EN GIJ ZULT VINDEN" :rolleyes:
 
is men eerste kuur,ik train ongeveer 2 jaar ben 1.77m en weeg 80kg
 
nog genoeg naturel te behalen denk ik zo...

kom anders maar is met een kuurvoorstel,dan zien we op je je hebt verdiept...
 
ik zou 8 weken kuren 1 deca en 1 susta per week en dianabol opbouwen.
volgens wat ik al gelezen heb na 2,5 tot 3 weken nakuren met 50mg clomid en 20mg nolvadex per dag gedurende 4 weken. vanaf de tweede week tijdens nakuur glenbuterol gedurende 2 weken.
wat denken jullie? grtz
 
zou ff bij ergogenics kijken daar staat enorm veel info,kan ook niemand je wat aanpraten
 
ironmike86 zei:
nog genoeg naturel te behalen denk ik zo...


Sorry maar dit moet jij vooral zeggen...alleen omdat ie 80kg is wilt niet zeggen dat hij niet groot is. Kwil niet zeggen dat ik weet dat hij eraan toe is, daarvoor moet hij al zn stats geven en evt foto's.

Alles is al gezegd...doe maar een voorstel.
 
blijf overal maar lekker vanaf makker, als je niet eens weet waarover je praat moet/mag je nergens aankomen.
en die persoon die ergogenics aanprijst met zijn achterhaalde kuurschema's is helemaal neit wijs :P
 
chevron zei:
zou ff bij ergogenics kijken daar staat enorm veel info,kan ook niemand je wat aanpraten

Wat doe je hier dan als ergogenics zo goed is:rolleyes:
 
50 Dollar zei:
Sorry maar dit moet jij vooral zeggen...alleen omdat ie 80kg is wilt niet zeggen dat hij niet groot is. Kwil niet zeggen dat ik weet dat hij eraan toe is, daarvoor moet hij al zn stats geven en evt foto's.

Alles is al gezegd...doe maar een voorstel.

wat bedoel je daarmee?

kdenk wel dat ik een redelijk goede basis had hoor voor ik begon met de aas...
maar goed...we zijn hier om die man hier te helpen niet om elkaar af te breken...
 
thunder450 zei:
ik zou 8 weken kuren 1 deca en 1 susta per week en dianabol opbouwen.
volgens wat ik al gelezen heb na 2,5 tot 3 weken nakuren met 50mg clomid en 20mg nolvadex per dag gedurende 4 weken. vanaf de tweede week tijdens nakuur glenbuterol gedurende 2 weken.
wat denken jullie? grtz

-men spreekt hier niet in zulke hoeveelheden(1deca & 1 sust) maar in mg(200mg deca/250mg sust
-250 mg sust is te weinig... sust moet je minstens 2x per week zetten,je kan eventueel de deca weglaten en voor 500mg sust per week gaan
-dianabol bouw je niet op die houdt je constant...als eerst kuur is 30 mg goed te doen....

clen in een eerste kuur zou ik niet doen vooral omdat je er blijkbaar niet veel vanafweet... het is trouwens Clenbuterol
 
WINSTROLST zei:
200 mg deca doet totaal niks !

Vind ik geleuter!
Als eerste kuur kan het makkelijk, als je het samen met 250 test zet plus kickstart met Dbol.
 
WINSTROLST zei:
200 mg deca doet totaal niks !

Echt wel!!!! tesame met te weinig Sustanon legt het lekker alles plat maar heb je er weinig tot niets aan...:D
 
Back
Naar boven