Hallo,
Ik had gisteren
1 uur geleden geregistreerd op dit forum. In ieder geval ik doe drie en een half jaar aan BB. Ik heb wel eens wat supplementen gebruikt zoals HMB, Creatine en nog een of andere Testeron Booster (ben naam kwijt). Creatine had ik ongeveer na eerste jaar van toen ik aan BB deed gebruikt, maakte toen wel aanzienlijk winst in kracht vooral in een paar weken. En hield ook wel wat vocht vast.
Rond 2e jaar BB ging ik Creatine + HMB gebruiken werkte goed in begin maar merkte per week steeds minder en later bijna gewoon niks meer. Nu na 3 jaar ging ik weer Creatine gebruiken en merkte gewoon geen ene ****. Bij HMB merkte ik ook niet zoveel ,had testeron booster geprobeerd (ben naam vergeten). Naja, zoals ik al d8 werkte het niet echt super goed behalve dan dat je permanente boner in je broek loopt. En de coïtus met je vriendin drie keer zo lang door kan gaan
. Maar ja, dat was ook eigenlijk het enige waar het goed voor was. Las ook daarna dat het je prostaat zou vergroten en aangezien ik het best wel veel gebruikte
bij mijn vriendin soms heb ik als die studie klopte nu een prostaat die 30% groter is ofzo.
Maar ja, in ieder geval ik zoek een alternatief op creatine, aangezien het niet meer werkt voor me. Oh en na anderhalf jaar BB ging ik ook na iedere training Eiwitten shakes drinken. Dat is enige,
wat ik nog iedere keer doe en enige wat ook echt goed helpt nog. Toen ik begon met trainen was ongeveer begin 15, woog ik 56 kg en ben 1,75m. Nu ben ik 18 bijna 19 en weeg ik 77 kg en ben 1,77m. Gebruik geen supplementen op dit moment, behalve eiwitten shakes na iedere training.
In ieder geval bedankt alvast
voor uw tips en adviezen 
Ik had gisteren
1 uur geleden geregistreerd op dit forum. In ieder geval ik doe drie en een half jaar aan BB. Ik heb wel eens wat supplementen gebruikt zoals HMB, Creatine en nog een of andere Testeron Booster (ben naam kwijt). Creatine had ik ongeveer na eerste jaar van toen ik aan BB deed gebruikt, maakte toen wel aanzienlijk winst in kracht vooral in een paar weken. En hield ook wel wat vocht vast.Rond 2e jaar BB ging ik Creatine + HMB gebruiken werkte goed in begin maar merkte per week steeds minder en later bijna gewoon niks meer. Nu na 3 jaar ging ik weer Creatine gebruiken en merkte gewoon geen ene ****. Bij HMB merkte ik ook niet zoveel ,had testeron booster geprobeerd (ben naam vergeten). Naja, zoals ik al d8 werkte het niet echt super goed behalve dan dat je permanente boner in je broek loopt. En de coïtus met je vriendin drie keer zo lang door kan gaan
. Maar ja, dat was ook eigenlijk het enige waar het goed voor was. Las ook daarna dat het je prostaat zou vergroten en aangezien ik het best wel veel gebruikte
bij mijn vriendin soms heb ik als die studie klopte nu een prostaat die 30% groter is ofzo. Maar ja, in ieder geval ik zoek een alternatief op creatine, aangezien het niet meer werkt voor me. Oh en na anderhalf jaar BB ging ik ook na iedere training Eiwitten shakes drinken. Dat is enige,
wat ik nog iedere keer doe en enige wat ook echt goed helpt nog. Toen ik begon met trainen was ongeveer begin 15, woog ik 56 kg en ben 1,75m. Nu ben ik 18 bijna 19 en weeg ik 77 kg en ben 1,77m. Gebruik geen supplementen op dit moment, behalve eiwitten shakes na iedere training.In ieder geval bedankt alvast
voor uw tips en adviezen