Fitness Seller

Goede AS kuur help me??

kijk eens goed rond op dit forum en /of op andere site's of misschien wel boeken om er achter te komen wat voor jou het beste lijkt te zijn .

het lijkt mij dat je nog lang niet genoeg weet over AS je vraagt hier op het forum wat zal het beste voor mij zijn dus ; je weet zelf niet wat het beste is, daaruit blijkt dan dat je echt nog niet genoeg weet.
Dus wees verstandig en ga nou niet haasten om voor de zomer aan de roids te gaan je ......

dit zeg ik niet om je tegen te houden maar om je er even op te wijzen dat je zo ontiegelijk verkeerd bezig ben, ik weet zelf dat als je eenmaal wil beginnen niemand je ook tegen kan gaan .....succes met wat je ook doet .
een paar handige tips:
-laat je bloedwaarde,lever,nieren, testen bij de dokter........
-zorg voor een goed voeding/training schema
-en wacht nog een tijdje met a.s totdat je meer ervan weet

groeten

Zoals timetje3 al zegt, ga eerst wat research doen. Dit heb ik al 3X tegen je gezegd. Of je bent gewoon hartstikke dom of hardleers. Ga pas kuren als je verstand hebt van verschillende AS, en hoe ze werken.
Je moet nooit vragen wat voor kuur je zou moeten nemen, als iemand tegen jou zegt 5000 MG test EW zou je het nog doen ook.
Dus bro, wees verstandig en ga wat over AS leren, er staan zat artikelen op internet. Brows wat forums rond etc.

Ik ben het eens met mn mede-bb-ers boven mij, als je je wat verdiept zou hebben in informatie omtrent as dan had je moeten weten welke as je kwalitatieve massa KUNNEN geven en welke merendeel vocht/vet.

Gebruik de komende tijd nog ff om je zaakjes in orde te maken voor je gaat kuren.Alleen dan kun je t optimale eruit halen.

Idd, als je nu begint is het grote kans dat je alles en meer na je kuur kwijt raakt.

Knowledge is Power ;)

• Topic Starter Topic Starter
Oke mannen jullie hebben gelijk ik met me domme vragen ook.. Maar ja ik wou het zo snel mogelijk vandaar dat ik zo veel pushde.. Ik ga goed reserch doen voordat ik roids ga gebruiken

Bosnjic zei:
Oke mannen jullie hebben gelijk ik met me domme vragen ook.. Maar ja ik wou het zo snel mogelijk vandaar dat ik zo veel pushde.. Ik ga goed reserch doen voordat ik roids ga gebruiken

Ik ken het gevoel bro, kuurtje is wel vet maar als wachten beter is
moet je dat gewoon doen om de beste resultaten te kunnen halen ! ;)

Bosnjic zei:
Respect bro!
Als je nu a.s. zou gaan gebruiken dan krijg je daar 100% zeker spijt van. Verstandig besluit!
Neem de tijd om te leren wat je moet weten over a.s., en tot die tijd lekker trainen en vreten dan zal je zien dat je nog heel lekker zal groeien zonder a.s.

Succes!

Laten we het hopen. Het is namelijk zonde van de tijd , geld en moeite als je er niks van bakt of later alles kwijtraakt.
Weet je wat het is, in deze tijd van 'voor elke kwaal is er wel een pilletje' is het gewoon vanzelfsprekender dat jongens op eerder leeftijd aan kuurtjes denken.
Andere jongens in de sportschool doen het ook (zo snel) en af en toe is er zelfs een onwetende sportschoolhouder die denkt dat ie iedereen maar aan de roids moet zetten.

Ga er wel vanuit dat je bezig bent met HORMONEN. Wat hormonen met je doen, kun je zien aan bijv. transcoïtusuelen die kuren doen van maanden achter elkaar. Het verandert ze dus! In elk opzicht; geestelijk en lichamelijk.
En ook zij hebben bijwerkingen te verduren.

HORMONEN zijn dus in staat om je hele lichaam, je structuur in geest en gevoel, te veranderen. Als je dát in de gaten hebt, en je daarnaast bewust bent van je enórme motivatie die je nodig hebt, de drang om verder te willen gaan dan de pijn die je onder een barbell voelt, en te willen eten wanneer anderen feesten, dan ben je al wat verder.

Terug
Naar boven