AndroidHealthClinic

Goede DVD Ripping Software

Steiner

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Nadat mijn Magic DVD ripper de geest heeft gegeven (iets met dat hij ineens zaagt van registery code, jha, hij was gehackt, maar heeft lang perfect gewerkt) ben ik op zoek naar een nieuwe!

Enkele suggesties?

Zoek natuurlijk een zo groot mogelijke kwaliteit!

Karma verzekerd ^^

dvd shrink.
is gratis als ik het goed heb.

en als je dvd9 naar dvd5 wil omzetten, moet je ff zoeken naar dvd rebuilder.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allemaal!

dvd shrink.
is gratis als ik het goed heb.

en als je dvd9 naar dvd5 wil omzetten, moet je ff zoeken naar dvd rebuilder.

Is toch enkel voor het creëren van een back-up?

Ben op zoek naar een progje waarmee je het kan omzetten naar AVI en MP4 nzo :)

ah.
ja.. je had het over een ripper, vandaar dus dat ik die gaf :P

een goede converter zou ik zo 123 niet weten.
convert eigelijk nooit, en als ik al convert, is het van avi naar dvd :P

ah.
ja.. je had het over een ripper, vandaar dus dat ik die gaf :P

een goede converter zou ik zo 123 niet weten.
convert eigelijk nooit, en als ik al convert, is het van avi naar dvd :P

Heb er inmiddels al eentje gevonden ^^

Voor diegenen die het mocht interesseren, probeer een AVS ;)

DVD shrink ript en doet transcoderen, de allerbeste ripper is en blijft dvd decrypter. Staat tussen de links. Ik zou zowel dvd shrink als dvd encrypter nemen.

De allerbeste ripper blijft DVD-rebuilder. Niets, maar dan ook niets overtreft de kwaliteit van een CCE-rip (alhoewel.. in sommige gevallen wellicht HC..). Het kwaliteitsverschil met bijvoorbeeld Shrink is dan ook gigantisch. Al zit je een klein beetje in die wereld, dan valt dit niet te ontkennen! ;)

Zelf gebruik ik ook altijd DVD Remake om eerst de DVD te bewerken (bij een DVD9 naar DVD5 rip). Zo kan je alles verwijderen/aanpassen wat je wilt, including het uitschakelen van bepaalde knoppen in het menu etc. Soms is bij verwijdering van de extra's etc, geeneens compressie meer nodig! Al is het wel nodig, een CCE-rip duurt wel de nodige uurtjes, maar dan heb je ook een kwaliteit DVD! :cool:

De allerbeste ripper blijft DVD-rebuilder. Niets, maar dan ook niets overtreft de kwaliteit van een CCE-rip (alhoewel.. in sommige gevallen wellicht HC..). Het kwaliteitsverschil met bijvoorbeeld Shrink is dan ook gigantisch. Al zit je een klein beetje in die wereld, dan valt dit niet te ontkennen! ;)

Zelf gebruik ik ook altijd DVD Remake om eerst de DVD te bewerken (bij een DVD9 naar DVD5 rip). Zo kan je alles verwijderen/aanpassen wat je wilt, including het uitschakelen van bepaalde knoppen in het menu etc. Soms is bij verwijdering van de extra's etc, geeneens compressie meer nodig! Al is het wel nodig, een CCE-rip duurt wel de nodige uurtjes, maar dan heb je ook een kwaliteit DVD! :cool:

Rippen is het verwijderen van de beveiliging en een dvd op de hdd krijgen. Wat jij noemt heet encoderen en ja dat is veel beter dan shrink die niet encodeert maar transcodeert.

Was trouwens terug in dit topic omdat ik de naam van nog een ripper herinner. Een keer of 5 deed zelfs dvd dycripter vastlopen maar deed deze het wel. Daarom heb ik deze als alternatief bij de hand voor noodgevallen only. http://www.downloadstad.nl/download/SmartRipper.html

AnyDVD en 'on the fly' een kopietje maken blijft het snelst. Heb je natuurlijk wel twee DVD-branders nodig maar die dingen kosten geen drol meer.

AnyDVD is verder ook een goede ripper.

Rippen is het verwijderen van de beveiliging en een dvd op de hdd krijgen. Wat jij noemt heet encoderen en ja dat is veel beter dan shrink die niet encodeert maar transcodeert.

Was trouwens terug in dit topic omdat ik de naam van nog een ripper herinner. Een keer of 5 deed zelfs dvd dycripter vastlopen maar deed deze het wel. Daarom heb ik deze als alternatief bij de hand voor noodgevallen only. http://www.downloadstad.nl/download/SmartRipper.html

Je hebt gelijk, het was denk al laat toen ik dit typte.. Was even in de war! :p Voor het rippen is DVD Decrypter (eventueel i.c.m. Daemon Tools i.v.m. de beveiliging). Leuk spul allemaal! ;)

Terug
Naar boven