XXL Nutrition

Goede kuur of niet?

Relneef

Novice
Waardering
0
Goede kuur voor vechtsport of niet?

Hey

Ik ben van plan mn 2de kuurtje te doen binnenkort, rond midden april. Eerste was 6 weken winny only op 40mg, krachtwinst is meegevallen.

Nu, ik heb hier en op andere board gelezen over korte kuurtjes, en ik ben een vechtsporter. Daarom heb ik een kuurtje samengesteld. Gelieve zacht te zijn en mij geen harde spankings te geven op mijn ontwetendheid :p

week 1-4
72.5mg test prop eod
72.5mg masteron prop eod

In totaal gemiddeld zoon 250mg per week van beide.

3 weken 20mg nolvadex als nakuur

Mijn doel is een lichte droge massawinst van zoon 2-3kg per kuur, maar wel goede krachtwinst van 50kg op de som van mn grote 3's+BOR. Ik train enkel op explosieve kracht.

Ik zoek dit kuurtje na 2 maand rust telkens te herhalen voor de rest van dit jaar.

Nu heb ik nog wat extra vraagjes

- Zou ik ms geen 250mg sust als frontload erin jassen?
- Wat zou 50mg anadrol ed aan deze kuur toevoegen? Ik zoek blijvende kracht, geen vocht, geen vet(mag zelfs wat droger), en niet té veel gewicht bij te pakken. Anadrol lijkt hier niet geschikt voor, maar ism masteron kan ik ms droog blijven en toch een grote krachtwinst hebben? Of zou arimidex hierbij kunnen helpen? Of slaagt dat op niks?

Dank

Laatst bewerkt:
Beetje verhaal ála Koen:D

Ik had precies hetzelfde, alleen interesseerd kracht me niet zo...
Pak gewoon 100 mg prop eod, en neem het zolang jij het nodig acht:)
Testosteron is zeer veelzijdig dus je kunt er wel mee boeken wat je zoekt!

Vergeet niet koppie er bij te houden;)

PS: De extra vraagjes slaan nergens op:P

• Topic Starter Topic Starter
Beetje verhaal ála Koen:D

Ik had precies hetzelfde, alleen interesseerd kracht me niet zo...
Pak gewoon 100 mg prop eod, en neem het zolang jij het nodig acht:)
Testosteron is zeer veelzijdig dus je kunt er wel mee boeken wat je zoekt!

Vergeet niet koppie er bij te houden;)

PS: De extra vraagjes slaan nergens op:P

Gaat enkel test prop me niet vocht doen vasthouden? Ik heb liever niet dat iemand doorheeft dat ik kuur. En vocht kan ik beter vermijden in de ring, nutteloze massa kan ik op mijn niveau echt niet hebben. Ik zoek btw naar A-klasse et gaan na deze kuurtjes, ik mis enkel nog de kracht om erin te vechten.

Plus de synergie die een test met een dht heeft is super voor kracht heb ik gelezen, volgens mij ga ik meer uit stacken halen, niet?

Daarnaast komen nog wat extra minder belangrijke zaakjes, dat test prop gemixed met masteron in een spuit veel minder pijnlijk zou zijn dan test prop alleen, en dat dan ook juist beide vails op zijn na mn kuur, moet ik ze niet bijhouden :D

Spullen zouden van GS zijn btw

Gaat enkel test prop me niet vocht doen vasthouden? Ik heb liever niet dat iemand doorheeft dat ik kuur. En vocht kan ik beter vermijden in de ring, nutteloze massa kan ik op mijn niveau echt niet hebben. Ik zoek btw naar A-klasse et gaan na deze kuurtjes, ik mis enkel nog de kracht om erin te vechten.

Plus de synergie die een test met een dht heeft is super voor kracht heb ik gelezen, volgens mij ga ik meer uit stacken halen, niet?

Daarnaast komen nog wat extra minder belangrijke zaakjes, dat test prop gemixed met masteron in een spuit veel minder pijnlijk zou zijn dan test prop alleen, en dat dan ook juist beide vails op zijn na mn kuur, moet ik ze niet bijhouden :D

Spullen zouden van GS zijn btw
A-klasse vechten en kuuradvies vragen op een forum ? neem jij maar lekker wat anavar en blijf van de rest maar af, alleen kracht en voor de rest compleet niks. Steroid bij uitstek voor jou.

A-klasse vechten en kuuradvies vragen op een forum ? neem jij maar lekker wat anavar en blijf van de rest maar af, alleen kracht en voor de rest compleet niks. Steroid bij uitstek voor jou.

anavar is only voor kracht ook weer niet je dat, en een degelijke dosering is veel duurder tov effectievere stacks voor kracht. Stenox wordt veel eerder in mijn omgeving gebruikt, maar is ook nog te duur en te giftig voor mij, en vrijwel altijd fake.

Ik bén nog geen A-klasse he :) Volgend jaar hopelijk, heb ik net mijn studies ook afgemaakt. Ik heb dus genoeg tijd om te trainen,6 dagen per week op het moment.

Wat zaken waar wat over kuren voor mma/boksen/whatever instaat

Gear for a Fight - Cutting Edge Muscle Forums

Testosterone Nation - Steroids in Mixed Martial Arts

Eigenlijk nog een bijvraagje, wat is er van waar dat tren ervoor zorgt dat je later niet meer kunt gainen zonder tren? Het maakt de spieren "af" of zoiets. Eigenlijk de enige reden waarom ik tren er nog vantussen laat.

Laatst bewerkt:
Kan je nu al vertellen dat van die tren onzin is:)

als 2 de kuurtje al
masteron of trenbolone willen nemen is dit niet wat vroeg?

zou voor test prop gaan
samen met winny inject 50mg per dag

als 2 de kuurtje al
masteron of trenbolone willen nemen is dit niet wat vroeg?

zou voor test prop gaan
samen met winny inject 50mg per dag

Masteron zie ik het gevaar niet van in.
trenbolone is inderdaad ms wat vlug, maar op de lagere doseringen die gebruikt worden door vechters, om de conditie er niet onder te laten lijden, zal die agressie best meevallen.

En met winny had ik de laatste 2 weken erge last van mn ellebogen, op armbar-verdediging trainen was erg pijnlijk :eek: Dus die heb ik liever niet meer.

test prop heb ik al :)

50 50 50 trenbolone ace mast en test prop voor 6 weken zie ik dan wel zitten. 175mg van alle 3 per week
of 55 75 75 voor 4 weken gewoon. Ahhhh teveel keuzes...

Laatst bewerkt:
En met winny had ik de laatste 2 weken erge last van mn ellebogen

ja had ik nadien ook last van neem er altijd deca op en test natuurlijk :)

veel succes nog met je vechtsport

over anadrol nog iets gevonden

Clearly if this is the case we can only combat the estrogenic side effects of oxymetholone with estrogen receptor antagonists such as Nolvadex or Clomid, and not with an aromatase inhibitor. The strong anti-aromatase compounds such as Cytadren and Arimidex would similarly prove to be totally useless with this steroid, as aromatase is uninvolved.

Wat het dus aan mijn kuur toe kan voegen, ik wacht echt op de guru's voor meer info hierover :D

Je bent bang voor vocht van test prop en dan wil je het met anadrol stacken niet echt logisch.

Overigens groei ik ook nog zonder tren dus dat is de meeste grote onzin die er bestaat.

Wat zijn je stats?

Je bent bang voor vocht van test prop en dan wil je het met anadrol stacken niet echt logisch.

Overigens groei ik ook nog zonder trenbolone dus dat is de meeste grote onzin die er bestaat.

Wat zijn je stats?

mja, de anadrol laat ik er dus gewoon vantussen

ik weeg rond de 105kg en abs staan er vrij goed door buiten mn 2 onderste, mn vetpercentage heb ik al jaren niet meer gemeten, meer zeg ik liever niet, ik neem geen risico herkent te worden

Dan ga ik eerst enkel dat mast/test prop kuurtje doen en dan zie ik nog voor het volgende. Goed id? Frontloadje met sust?

Bedankt alvast :D

Laatst bewerkt:
Met die stats mag je wel dit pakken:

Test prop 100mg EOD
Masteron 100mg EOD
Tren ace 37,5mg EOD

Als je die tren tenminste denkt aan te kunnen sommige mensen kunnen het hebben en sommigen niet merk je snel genoeg. Ik zat op 150mg EOD en kon nog steeds goed slapen. Was wel agressiever. Verminderde conditie had ik wel, lees op US boards ook wel is vaker dat ze daar last van hebben.

Met die stats mag je wel dit pakken:

Test prop 100mg EOD
Masteron 100mg EOD
trenbolone ace 37,5mg EOD

Als je die trenbolone tenminste denkt aan te kunnen sommige mensen kunnen het hebben en sommigen niet merk je snel genoeg. Ik zat op 150mg EOD en kon nog steeds goed slapen. Was wel agressiever. Verminderde conditie had ik wel, lees op US boards ook wel is vaker dat ze daar last van hebben.

probleem is dat ik dan al op 830mg/week zit, en ik zou me graag houden aan de regel in die de mma-coach gaf nm. Voor een 1ste injectkuur en 2de algemeen vind ik dat trouwens ook een wat zware dosering, niet?

The first guideline I follow is to go for about 600mg total dose the first week. Beyond 600mg/week, it seems like strength gains aren't much greater but weight gain is. Since we're usually looking for relative strength, I like the 600mg/week guide. In my experience many fighters need even less.
Usually each subsequent week will run from 300-500mg.

pff, het is niet makkelijk allemaal :D Waarschijnlijk maak ik me overdreven zorgen om niks.

Proberen = weten

true...

Ik ga je voorstel qua hoeveelheid tren erbij nemen, 37.5mg eod. Daarnaast ga ik eerste kuur conservatief blijven qua mast en test prop en zien hoe ik op 50mg elk ga. Uitgerekend zit ik dan net onder de 500mg per week, en overschreid ik die regel niet :D

definitief kuurschema

dag 1
250mg sust

dag 1-28
37,5 mg tren ace eod
50mg mast prop eod
50mg test prop eod

dag 30-48
nolva 20mg ed

kun je doen, maar ik zou dan of verdubbelen of ed zetten..
En waar is die sust voor??? Heb je niks aan joh

weet ook niet waarom die sust verder succes is wel laag gedoseerd voor je stats maar allee

Terug
Naar boven