hilo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
hallo ik wou effe iets vragen ik heb nu inmiddels 3 kuurtjes gehad van 2ml testo en 1ml deca per week bij de laatste nu dus heb ik er dianobol bij 40mg is dit genoeg want ik kom namelijk niet meer zoveel aan woog toen ik nog niet kuurde 61 kilo en kwam na 1 kuur 19 kilo aan (veel dus) daarna viel ik 4 kilo terug in de pauze en bij tweede kuur werd ik niet zwaarder als 80kg hetzelfde dus als op het einde van de eerste kuur na de tweede kuur weer terug gevallen naar 76 kg en nu bij derde kuur zit ik nu op 84 kilo of is dit normaal en verwacht ik er misschien te veel van en heb trouwens ook dat ik het gevoel heb of toen ik 80 kg of ik toen breder was als nu met 84 kg zou iemand me kunnen helpen heb het gevoel of ik voor niks (weinig resultaat) aan het kuren ben of is dat niet zo alvast bedankt.
1.80m
84kg
37.5cm armen
12%vet
bankdrukken 115kg 3 keer
dat zijn zowat mijn stats is dat slecht of valt het mee kan er namelijk zelf niet zo goed over oordelen.
1.80m
84kg
37.5cm armen
12%vet
bankdrukken 115kg 3 keer
dat zijn zowat mijn stats is dat slecht of valt het mee kan er namelijk zelf niet zo goed over oordelen.

Ik heb net mijn eerste kuurtje gedaan en won daar maar 6 kilo mee dus wees maar heel blij met je behaalde kilo's.

Maar dan denk ik dat ik al weet wie je bent