AndroidHealthClinic

goede kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

hilo

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hallo ik wou effe iets vragen ik heb nu inmiddels 3 kuurtjes gehad van 2ml testo en 1ml deca per week bij de laatste nu dus heb ik er dianobol bij 40mg is dit genoeg want ik kom namelijk niet meer zoveel aan woog toen ik nog niet kuurde 61 kilo en kwam na 1 kuur 19 kilo aan (veel dus) daarna viel ik 4 kilo terug in de pauze en bij tweede kuur werd ik niet zwaarder als 80kg hetzelfde dus als op het einde van de eerste kuur na de tweede kuur weer terug gevallen naar 76 kg en nu bij derde kuur zit ik nu op 84 kilo of is dit normaal en verwacht ik er misschien te veel van en heb trouwens ook dat ik het gevoel heb of toen ik 80 kg of ik toen breder was als nu met 84 kg zou iemand me kunnen helpen heb het gevoel of ik voor niks (weinig resultaat) aan het kuren ben of is dat niet zo alvast bedankt.
1.80m
84kg
37.5cm armen
12%vet
bankdrukken 115kg 3 keer
dat zijn zowat mijn stats is dat slecht of valt het mee kan er namelijk zelf niet zo goed over oordelen. ???

beetje ziek in je hoofd miss zou ik zeggen, 3 x gekuurd en armen van 37.5 ??? ??? komaan hè man, en drie kuren en nog niet weten hoe het ineen zit, maar ga je niet afbreken, ik heb ook niet alle kennis ervan. maar een paar regels weet ik wel:

1: zorg dat je voeding 100% nee 200% in orde is
2: training en slaap moeten ook 100% in orde zijn en ja zal groeien als je spullen legit zijn!

hoelang ben je al aan het trainen, hoe oud ben je?

en zet die kuur in mg en niet in ml en post ze dan eens opnieuw, gebruik je iedere keer dezelfde dosis opnieuw of verhood je de dosis?

Iemand uit deurne... Waar train je ergens?

hilo zei:
hallo ik wou effe iets vragen ik heb nu inmiddels 3 kuurtjes gehad van 2ml testo en 1ml deca per week bij de laatste nu dus heb ik er dianobol bij 40mg is dit genoeg want ik kom namelijk niet meer zoveel aan woog toen ik nog niet kuurde 61 kilo en kwam na 1 kuur 19 kilo aan (veel dus) daarna viel ik 4 kilo terug in de pauze en bij tweede kuur werd ik niet zwaarder als 80kg hetzelfde dus als op het einde van de eerste kuur na de tweede kuur weer terug gevallen naar 76 kg en nu bij derde kuur zit ik nu op 84 kilo of is dit normaal en verwacht ik er misschien te veel van en heb trouwens ook dat ik het gevoel heb of toen ik 80 kg of ik toen breder was als nu met 84 kg zou iemand me kunnen helpen heb het gevoel of ik voor niks (weinig resultaat) aan het kuren ben of is dat niet zo alvast bedankt.
1.80m
84kg
37.5cm armen
12%vet
bankdrukken 115kg 3 keer
dat zijn zowat mijn stats is dat slecht of valt het mee kan er namelijk zelf niet zo goed over oordelen. ???

:roflol:

"Iets" zegt me dat je nog niet zou moeten kuren, maar waarschijnlijk kun je nu moeilijk zonder. Post eens een voedingsschema, ik ben wel benieuwd.

Daarnaast, we praten in mg, ( spreek uit: mieliegrammun ) als het om AAS gaat, de dosering werkzame stof in mg per ml verschilt nogal eens afhankelijk van product en fabrikant, ziet u?

Laten we gokken dat het in totaal 500mg test en 250mg deca was, dat is nogal wat voor een 1e kuur. Hoeveel weken duurde je kuur? Zat er toevallig ook een nakuur bij?

Post eens een concreet kuurschema, wat had je in gedachten ???

• Topic Starter Topic Starter
nou ik zeg eerlijk ben niet zo verstandig begonnenik train pas 1 jaar maar woog 1 jaar geleden nog maar 60 kilo de spullen die ik gebruik zijn van generic supplements en de testo is 200 mg per ml en deca ook 200 mg per ml ik ben 26 jaar en eten doe ik toch behoorlijk maar als ik 1 dag slechter eet merk ik dat meteen verder ga ik wel met meerdere mensen om die al langer in die wereld zitten en die ook echt wedstrijden doen maar echt goed advies geven dat weet ik niet eigenlijk weet ik gewoon nog te weinig over voeding en zo en ja ziek in mijn hoofd dat moet je ook wel een beetje zijn voor deze sport dacht ik teminste mijn vriendin vind ook dat ik dat ben maar dat komt omdat ik er de hele dag mee bezig ben

ik train trouwens sinds een paar weken bij xxl gym

ik denk dat je nu beter eens ff een jaar of 2 zonder as kan doortrainen en alles op de rit zetten
3x kuren binnen 1 jaar, en notabene je 1e trainingsjaar is niet echt het beste wat je kan doen

investeer in de tussentijd in kennis over voeding en as, als je na die 2 jaar nog steeds gemotiveerd ben kan je nog wel eens een kuurtje pakken

je ga waarschijnlijk nog wel een boel negatieve adviezen krijgen, sla die niet in de wind maar doe er wat mee! we zeggen dit niet omdat we bang zijn dat je binnen een jaar groter als ons word, maar om je voor jezelf te beschermen !

groetjes

ja dat denk ik ook maar wanneer train je savonds smiddags ik kom daar altijd verschillend en heb altijd een groen rode adidasbroek aan en een strak shirtje en ben er meestal met mijn vriendin met donker haar train vaak met rik vermeer die zal je wel kennen dan denk ik

Natuurlijk kom je gigantis aan als je gelijk begint met kuren wanneer je nog maar net traint. Begrijp ik het goed en heb je 3 kuren in je eerste trainingsjaar gedaan?

De reden dat je niet meer zoveel aankomt is dat je lichaam tot op een bepaald punt best makkelijk massa aanzet, dit stuk kun je dus makkelijk zonder a.s. doen.
Daarna komt het steeds meer aan op je voeding en die zal dus wel matig zijn.
Een beetje goed is niet genoeg, ik heb al vele keren mensen horen zeggen 'ik eet goed" dan vraag je of ze eens een voedingsschema willen posten en dan klopt daar dus geen bal van.

Ga eerst met je voeding aan de slag wanneer je dat goed hebt zitten kun je weer eens over een kuur na gaan denken. Ten minste als je een beetje verstandig bent.

hey kerel.

jammer dat je al meteen begonnen bent met a.s want je maakt het jezelf alleen maar moeilijker omdat je dan buiten je kuren niet echt meer groeit.

Het is ook niet gek dat je bij je eerste kuur ontzettend veel kilo's pakt omdat je maar 60 kilo woog :eek: Ik heb net mijn eerste kuurtje gedaan en won daar maar 6 kilo mee dus wees maar heel blij met je behaalde kilo's.

Verder zou ik inderdaad maar ff goed rondzoeken hier in alle sectie's en vooral de voeding sectie :rolleyes:

succes verder.... Ik neem aan dat je wel nakuurt trouwens??

en gebruik de volgende keer wat meer leestekens en alinea's is erg slecht te lezen je verhalen bro.

Verder is kan ik weinig goeds over je manier van trainen zeggen.
je hebt waarschijnlijk niet eens geprobeerd zonder as aan te komen en hebt gezocht naar de makkelijkste weg (tenminste dat dacht je) en nu zit je met de gebakken peren want nu zal je waarschijnlijk niet meer veel natural pakken. en als je stopt met kuren zal je waarschijnlijk ook weer inelkaar zakken naar je 60 kilo

ik wou dat ik zoveel aankwam . begon met 63 (4 jaar terug) 1jaar later:69 1 jaar later:73 1jaar later:75 laatste jaar alles op en top kwa kennis en nog meer eten maar weeg 74 en wel veel beter gedefinieerd. ben paar weken geleden met kuren begonnen (zelfde: deca sus) en merk er geen hol van behalve beetje geiligheid en 0.5 kilo (van het eten denk ik). en ik wil zo graag meer massa :o :D

hilo zei:
ja dat denk ik ook maar wanneer train je savonds smiddags ik kom daar altijd verschillend en heb altijd een groen rode adidasbroek aan en een strak shirtje en ben er meestal met mijn vriendin met donker haar train vaak met rik vermeer die zal je wel kennen dan denk ik
Jazeker ken ik Rik. Ik sta daar altijd met rob en rik te buurten, samen met Frank, die zit ook op dit board en is mijn trainingsmaat) :) Maar dan denk ik dat ik al weet wie je bent :) Heel soms kom jij 's avonds en dan is je vriendin erbij, met blond haar. Jij hebt geloof ik donker haar.

1 jaar trainen en dan 3x kuurtjes waarbij je startgewicht bij kuur #1 61kg was?! ???

Kerel, doe je lichaam een lol en ga eens een paar jaar zonder AAS trainen. Want buiten het feit dat je veels te vroeg bent begonnen heb je zo te zien veels te weinig kennis van de materie om zodoende afgewogen beslissingen te kunnen maken.

Deze gaat dus dicht. Hieronder staat wat info. Altijd leuk om te weten waar je mee bezig bent geweest niet?

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS algemene info

AAS steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven