XXL Nutrition

Goede kuur?

HondaDelsol

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Is dit aan te raden of niet? (voor iemand die al enkele kuren gedaan heeft waaronder sust/deca/dbol en tren/bold/m1t)

W1-10 : 750mg sust
w1-6 : 500mg Super deca (mix snelle en trage esters dus)
W7-12 : 225mg tren ace
W1-3 : 50mg oxy

Gr.

Ziet er goed uit, maar ik zou oxy wat langer doen en wat hoger doseren...

voor de rest succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik vroeg me dus vooral af of het geen kwaad kan deca en nadien tren?

Zou je de sust niet wat langer door laten lopen dan de Tren? En waarom Oxy? Ben ook benieuwd of 6 weken superdeca echt iets zal doen...
Succes.

Is dit aan te raden of niet? (voor iemand die al enkele kuren gedaan heeft waaronder sust/deca/dianabol en trenbolone/bold/m1t)

W7-12 : 225mg trenbolone ace
W1-3 : 50mg oxy

Gr.

225mg tren ace, is dit per dag of om de dag?

Ik denk dat die 6weken deca weldegelijk iets zal doen want je groeit het meest week4-6. En ik denk ook dat hij de sust niet langer laat doorlopen omdat de ace korte esters zijn. 225mg zal per week zijn veronderstel ik.. 75mg EOD?

Persoonlijk denk ik zelf dat er geen probleem zou mogen zijn met deze kuur. Zou zelf een heel mooie zijn, tren ace zou mooie afwerking zijn voor vocht kwijt te geraken en wat droger te komen! Je kan er altijd winny of masteron bijvoegen voor een leuke stack. Zou zelf leuk zijn moest je er een logje bij houden!

ziet er op zich goed uit hoor kerel,

ik zou in dit geval dan ook de zuper sust erbij pakken, 600 of 900 sust en 500 deca.

en liever 8 of 10 weken deca, maar dat moet hij zelf weten. Afsluiten met trenbolone ace is een goede optie vind ik.

Je kan altijd 2,5ml spuiten per week he.. Mss zou je beter dan E3D zetten, ivm test prop in de sust.

Zou je de sust niet wat langer door laten lopen dan de trenbolone? En waarom Oxy? Ben ook benieuwd of 6 weken superdeca echt iets zal doen...
Succes.

De tren ace is om de brug naar de nakuur te maken, maar omdat het zo goed blijkt te werken iets vroeger in de kuur beginnen te nemen. Maar de basisgedachte is dus de brug maken met de korte esters, dus sust laten doorlopen zit er niet in.

Oxy om eens te zien wat het effect is en een kickstart te geven

Over die deca dacht ik net hetzelfde (beetje kort) daarmee de super versie, heeft ook snelle esters, dus misschien doet het wel wat. Het is eigenlijk een dilemma, of de deca langer laten doorlopen of langer tren nemen en ik denk dat de tren wel effectiever zal zijn (maar de deca milder, dus 6 - 6 verdeling)

gr.

Ik denk dat die 6weken deca weldegelijk iets zal doen want je groeit het meest week4-6. En ik denk ook dat hij de sust niet langer laat doorlopen omdat de ace korte esters zijn. 225mg zal per week zijn veronderstel ik.. 75mg EOD?

Ja 75 EOD, lijkt me voldoende...

Idd. Zeker als het nog maar de eerste keren zijn dat je tren gebruikt is 75EOD voldoende denk ik. Heb nog niet veel gelezen of gehoord van superdeca dus daarover kan ik niet veel zeggen. Alleen ben ik benieuwd of het verschil groot is! Dus vanaf week 7 zou je dan overschakelen naar test prop bedoel je dan?

Idd. Zeker als het nog maar de eerste keren zijn dat je trenbolone gebruikt is 75EOD voldoende denk ik. Heb nog niet veel gelezen of gehoord van superdeca dus daarover kan ik niet veel zeggen. Alleen ben ik benieuwd of het verschil groot is! Dus vanaf week 7 zou je dan overschakelen naar test prop bedoel je dan?

Nee test prop ga ik niet gebruiken, Tren ace ipv deca laatste 6 weken.

Nee test prop ga ik niet gebruiken, trenbolone ace ipv deca laatste 6 weken.

ik zou juist test prop naast je tren zetten..tot wk 13 en in wk 14 nakuur starten

zoiets:

W7-12 : 225mg trenbolone ace
w 11-13 100 mg test prop eod
W1-3 a 4: 75 mg oxy ed

wk 14 nakuur (ivm deca ester in je sustanon)

eindigen met tren A sucks! eindig altijd met een test of dht variant.. dit ivm herstel na de kuur en beperken van de dip..

ga je alweer kuren,je hebt toch pas net eentje achter de rug :D SCCS

Lekker de deca tot week 9 doortrekken....

zoals al gezegd eindigen met tren act is echt een ramp.
heb die fout 2x gemaakt en heb echt van geleerd. eindigen met masteron/testprop/winny is beter

eindigen met masteron is zeker een aanrader!! zou je ook kunnen vervangen door die tren.

Dat is het probleem met a.s, er zijn zoveel lekkere dingen dat je soms geen keuze kan maken :)

eindigen met een 19-nor variant is idd niet echt handig ivm met herstel axis.

-rodge

He's back:)

Zoals sommige al zeggen is het niet verstandig om met de tren te eindigen zonder test er bij te zetten. Aangezien jij de sust niet wil doortrekken i.v.m. je nakuur, zou je toch test prop mee kunnen zetten met de tren?

Terug
Naar boven