Fitness Seller

goedkope gepelde walnoten oogst 2012

pretender712

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
65kg
Aangezien ik nog niet op het marktplaats forum een topic kan plaatsen plaats ik het hierzo.

Ik vroeg mij af of forumleden geinteresseerd zijn in Gedroogde gepelde walnoten van dit jaar. de vraagprijs varieert tussen de 8 en 9 euro per kg.
Forumleden zouden het in de buurt van Zaandam kunnen ophalen maar ik zou het natuurlijk ook kunnen opsturen per post( verzendkosten voor de koper).

Als men nogal een grote hoeveelheid zou willen zou de prijs natuurlijk veranderen.
Indien er voldoende vraag naar is zou ik het graag willen aanbieden op de marktplaats forum. Dus ik zou graag via dit topic of een pm willen horen of mensen geïnteresseerd zijn.

Let op ik verkoop het nog niet ik vraag enkel of men geinteresseerd is!

Laatst bewerkt:
Interesse!

Zaterdag eens kijken wat ze op de markt kosten.

Gepeld is wel fijn.

Verse gepelde?
Bij mijn weten moeten walnoten eerst een hele tijd drogen, wil het een beetje smaken. Anders zijn ze erg bitter. Net als geplukte walnoten, die zijn vaak ook erg bitter omdat ze dan nog niet rijp zijn. En gezien de tijd van het jaar komt het nu over als iemand die zelf wat heeft geplukt, en niet als een bedrijf?

Inderdaad, moeten ze niet eerst drogen?

• Topic Starter Topic Starter
het wordt ook gedroogd, anders is het ook kort houdbaar dus onverstandig, alleen met vers bedoel ik dat het van het oogst van dit jaar is.
(bij deze heb ik het ook veranderd om nog meer misverstanden te voorkomen)

Laatst bewerkt:
Dan ben je er vroeg bij met de oogst, toch? Ik dacht dat het begin oktober was :)

Maar de prijs kan je niets van zeggen, is niet duur

Ook zeker interesse!

walnoten, hmm gezond!! en lekker :)

heb zeker interresse! zou het kunnen ophalen.

Terug
Naar boven