XXL Nutrition

Goedkope lege dvd's, opbergcaes, mp3 spelertjes etc...

Scheelt allemaal niet zoveel met bigdennis.com volgens mij.

scherpe prijzen daarzo, net iets goedkoper als bigdennis.

maar deze actie van Bigdennis is ook niet verkeerd is met luxe hoesjes erby.

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
oke :thumb: ziet er ook goed uit

thx :)

Hoe kunnen ze dat in gods naam zo goedkoop aanbieden, is die bigdennis een beetje te vertrouwen?

Hoe kunnen ze dat in gods naam zo goedkoop aanbieden, is die bigdennis een beetje te vertrouwen?

Ze hebben een constructie waardoor ze geen heffing hoeven te betalen. Overigens haal ik zelf m'n DVD's bij een gast die het thuis verkoopt. Is zelfs nog goedkoper dan bij BigDennis en consorten. (het zal niet veel schelen, maar je hebt sowieso geen levertijd waar je op moet wachten en geen verzendkosten die je maakt, op de brandstof na uiteraard.)

edit: de leden uit de omgeving van Roermond kunnen mij een PB sturen als ze interesse hebben. (kan de url ook wel zo posten, maar aangezien zij toch niks versturen heeft dat weinig nut.)

Laatst bewerkt:
Best goedkoop!
En niet verkeerd 70 euro voor een 16 GB SD kaart, die heb ik nog een keer nodig voor m'n MP4:)

Best goedkoop!
En niet verkeerd 70 euro voor een 16 GB SD kaart, die heb ik nog een keer nodig voor m'n MP4:)

Op Ebay rond de € 45-50 incl verzending.

16GB ADATA Turbo SD HC-SDHC Class6 Memory Card 16 Go GB - eBay 2GB More, Secure Digital, Memory Cards, Digital Camera Accessories, Cameras Photo. (Eindtijd 06-mrt-08 09:20:26 CET)

Die is al verkocht maar je vind er nog wel meer voor die prijs. Wel even goed de feedback checken op Toolhaus.org

Bigdennis is prima te vertrouwen haal daar altyd mijn dvd's. Ze hebben vaak acties vorige week hadden ze de hele week geen verzendkosten betalen, dus toen heb ik snel nog effe wat dvd's besteld.

die actie van verzendkosten is bijna altijd, ik bestel ook altijd bij bigdennis :)

Ok nice..zal daar is gaan zoeken!;)
16 GB is het maximale nu voor SD toch?

Yep, SDHC kaartjes gaan tot 16Gb. 32Gb is in aantocht. Wel checken of je speler ook echt SDHC kaartjes aan kan.

32Gb is echt extreem, dat zal een grote boost zijn voor HD videocamera's met SDHC-slots. Als de prijzen natuurlijk omlaag gaan, initiele prijs van zo'n kaartje is vrij hoog.

Yep, SDHC kaartjes gaan tot 16Gb. 32Gb is in aantocht. Wel checken of je speler ook echt SDHC kaartjes aan kan.

32Gb is echt extreem, dat zal een grote boost zijn voor HD videocamera's met SDHC-slots. Als de prijzen natuurlijk omlaag gaan, initiele prijs van zo'n kaartje is vrij hoog.

Ik heb volgens mij juist SDHC nodig voor mijn speler..
Het is een iAudio D2 4 GB ( uitbreidbaar tot 32 GB )

Zal is kijken wat er op de site staat :)

Edit: op de iAudio site staat er alleen SD en MMC. Op het iAudiophile forum staat dat SDHC goed werkt:)

Terug
Naar boven