- Waardering
- 22.094
Wat is een goede tablet die goedkoper is dan de iPad? Maar wel ongeveer van even goede kwaliteit is en gebruiks gemak.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geloof dat die hannspree dingen wel aardig werkten.

Ik geloof dat die hannspree dingen wel aardig werkten.
Samsung galaxy tab 10.1 of Asus transformer prime.
De rest van de tablets zijn een joke

Super ding idd voor die prijs (heb er 179 euro voor betaald). Heb er 1 sinds sept en zijn niet kapot te krijgen. Gebruik hem elke dag een paar uur. Prijs kwaliteit verhouding is ie eenzaam in zijn soort. De rest komt niet eens in de buurt. Heb je meer dan 300 te besteden dan zijn er genoeg alternatieven. Ding van Asus is ook goed. Samsung en iPad zijn veel te duur voor wat je er voor krijgt.
---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 21:07 ----------
![]()
Ipad ftw !
Het is de extra euries waard geloof me , android is een hoog gekloot en duurdere apps..
En de service bij apple is trouwens heerlijk
Ipad ftw !
Het is de extra euries waard geloof me , android is een hoog gekloot en duurdere apps..
En de service bij apple is trouwens heerlijk
opzich wel objectief advies geef je.Samsung ftw !
Het is de extra euries waard geloof me , IOS is een hoog gekloot en duurdere apps..
En de service bij Samsung is trouwens heerlijk
lol jij bent gek
laten we een vergelijking doen
Prijs:
galaxy tab: 430 euro
hansspree: 200 euro
Resolutie:
galaxy tab: 1280 x 800
hansspree: 1024 x 600
afmeting:
galaxy tab: 246.2 x 170.4 x 10.9 mm
hansspree: 260 x 170 x 13.9 mm
gewicht:
galaxy tab: 599 gram
hansspree: 750 gram
Design:
galaxy tab: *****
hansspree: ***
Camera:
galaxy tab: front and back
hansspree: geen
Accu:
galaxy tab: 6860 mAh
hansspree: 3650 mAh
geheugen:
galaxy tab: 1GB DDR2
hansspree: 512Mb DDR2
En dat zijn pas de technische gegevens laten we zwijgen over de diensten en software.
Vind die 200 euro extra zeker niet overpriced voor wat je ervoor terug krijgt. En zowieso een gemiddeld persoon heeft al zelfs meer dan 200 euro over voor een telefoon waar die amper naast het bellen en smsen gebruik van maakt (of mp3 speler of wat dacht je van die beats for dre shit hoofdtelefoons waar iedereen mee rondloopt en bij 200 euro beginnen?) en jullie willen voor een tablet dat veel functioneler is niet meer dan 200 euro neertellen? slechte investering.

wist niet dat die samsung nu 430 koste. Toen ik in september keek was het 500 euro en de hanspad 179......lijkt me een makkelijke keuze dan. Zowiezo de software waar je hebt over hebt is helemaal geen punt....zolang je een beetje handig bent. Binnen een paar weken is ICS klaar en knal ik die erin.
En slechte investering?......![]()
Beetje jammer dat ik half uur van mijn leven heb verpest om die specs allemaal op een rijtje te zetten als je nog maals alleen naar het geld zit te kijken of niet? Dat het goedkoper is intresseerd mij geen reet die 200 euro extra zal mij een worst wezen gezien wat je normaal voor wat simpelere elektronica kwijt bent (voorbeeld ook gegeven).
Het ging erom dat jij zei dat samsung overpriced is voor wat je ervoor krijgt. Daar ga je goed de mist in want je krijgt 2x zo veel voor je geld terug als je alleen al naar die hardware specs kijkt. Daarnaast heeft samsung naast de android market ook zijn eigen market en speciale diensten, apps en os tweaks voor de tablet die de ander niet of nauwelijks heeft.
Daarnaast heb je ook minder zekerheid dat je tablet na ICS nog updates krijgt door zijn beperktere geheugen.
Dus ik vind het een beetje jammer dat jij een B merk tablet zit te vergelijken met een A merk tablet en enkel alleen naar die 200 euro omdraait. Slaat nergens op.