Fitness Seller

Goeie backupsoftware

Mark NL

Can't stop the hunger...
Elite Member
Waardering
1
Ik ben op zoek van goeie backup software om 1x per week een backup te maken naar een externe harde schijf.
Gewoon een full-backup.

Iemand suggesties?

gebruik eens de zoekfuntie, ben er zeker van dat niet zo lang geleden hier ook al een topic over was.
zoek eens info over image maken

Als je niets vind, Northon Ghost is vrij goed om telkens een full software te maken.
Heb het zelf ook gebruikt, vrij content van.

• Topic Starter Topic Starter
gebruik eens de zoekfuntie, ben er zeker van dat niet zo lang geleden hier ook al een topic over was.
zoek eens info over image maken
Heb ik gedaan, maar tot juni 2005 heb ik niks kunnen vinden...

Als je niets vind, Northon Ghost is vrij goed om telkens een full software te maken.
Heb het zelf ook gebruikt, vrij content van.
Ghost is toch om je hele HD te backupen? Ik bedoel eigenlijk alleen een paar directories.
Dus mijndocumenten enzo..

Evengoed thanx :D

Als je het Nero pakket hebt, hoef je in principe niet verder te zoeken.
Dan heb je de optie Nero Back It Up ... Incrementeel of volledige back ups,
scheduled back ups, alles erop en eraan.

Nuff said ;)

Genie Backup, das echt een topper!!!! Kan overal naar toe backuppen; netwerk, externe HD's, FTP Servers. En mocht er wat mis zijn kan hij je een email sturen met het probleem erin. En wat het allermooiste is hij kan gecomprimeerd maar ook 1 op 1 backuppen. Gaat er een server down dan kun je zo overstappen naar de ander, alles staat daar in mirror.

Wij draaien hier 2 backup-sessie per dag, naar twee backupservers, gaat super.

SyncToy is een handig tooltje daarvoor, gebruik ik zelf ook. Erg simpel en gratis te downloaden van MS site.

[Link niet meer beschikbaar]

Idd synctoy is ook zeer goed, heb ik ook gebruikt voor juist enkele directorys toen ik aan men eindwerk bezig was, google maar eens, je hebt hier ook vrij veel variaties op

• Topic Starter Topic Starter
SyncToy is een handig tooltje daarvoor, gebruik ik zelf ook. Erg simpel en gratis te downloaden van MS site.

Download details: SyncToy v1.4
Thanx, zal eens kijken hoe het werkt :)

Als je het Nero pakket hebt, hoef je in principe niet verder te zoeken.
Dan heb je de optie Nero Back It Up ... Incrementeel of volledige back ups,
scheduled back ups, alles erop en eraan.

Nuff said ;)
ok.. installeer nero altijd zo kaal mogelijk, gebruik de rest toch nooit.
Maar zal eens kijken :).

Raar, die heb ik nooit gevonden :s

Genie Backup, das echt een topper!!!! Kan overal naar toe backuppen; netwerk, externe HD's, FTP Servers. En mocht er wat mis zijn kan hij je een email sturen met het probleem erin. En wat het allermooiste is hij kan gecomprimeerd maar ook 1 op 1 backuppen. Gaat er een server down dan kun je zo overstappen naar de ander, alles staat daar in mirror.

Wij draaien hier 2 backup-sessie per dag, naar twee backupservers, gaat super.
Zal eens zoeken op i-net.
Thanx

Ingebouwde backup software in xp i.c.m. taakplanner werkt perfect voor wat jij wilt :)

Gewoon elke week alle bestanden kopieren naar externe HD?:D

Terug
Naar boven