MuscleMeat

goeie koptelefoon

Vincenzio

Ripped Bodybuilder
Waardering
303
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Hey,

Ik wil graag een goeie koptelefoon aanschaffen. Ik heb echter geen kennis op dit gebied en mijn budget is max 50 euro.

Ik dacht aan de sony mdr v55. Iemand ervaring of een andere suggestie?

Ik heb toevallig laatst de Sony MDR V55 gekocht. Voor de prijs een zeer mooi dingetje, lekkere bass erin maar niet te zwaar en anderen geluiden/tonen klinken ook gewoon prima. Enige waar ik af en toe last van krijg is warme oren, het wil soms na een tijdje heet worden maar ik ervaar het niet echt als storend.

Goede koop voor de prijs dus.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb toevallig laatst de Sony MDR V55 gekocht. Voor de prijs een zeer mooi dingetje, lekkere bass erin maar niet te zwaar en anderen geluiden/tonen klinken ook gewoon prima. Enige waar ik af en toe last van krijg is warme oren, het wil soms na een tijdje heet worden maar ik ervaar het niet echt als storend.

Goede koop voor de prijs dus.

Bedankt :) waar heb je m vandaan?

Sennheiser 25 HD, beter is er niet :)

Weet ff type zo niet maar die goude van akg kost rond de 50

Razer Electra, is zeer mooi voor muziek luisteren en gamen, ik heb hem zelf en geef er een dikke 4,5/5 sterren voor

Geef er wat meer aan uit en koop een V-moda LP (dus niet de LP2) kost euro of 100 en via import euro of 75 en sublieme kwaliteit en zien er nog goed uit ook nog.

Sennheiser HD series

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, veel keuze.. die razer electra vind ik lelijk.

Bestaat er eigenlijk een koptelefoon zonder draad?
Zou gemakkelijk zijn om te trainen..

Ik zou zeggen ga voor een Beats... oh wacht ff je hebt maar 50euro.
Oke i'm out :D

B&w

P3_image_01.jpg

Terug
Naar boven