carotte
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
Hey, ben 22 en train ondertussen al 4 jaar. Ben al heel ver gekomen met mass gainers en 5x per week hard trainen maar toch heb ik nog niet de abs, benen en onderarmen die ik wil. Aangezien ik 1m92 ben, is is het niet makkelijk om gespierde benen te krijgen maar hoop dat ik alles met een kuur wat kan verhelpen. Ben wel gevoelig aan uitslag dus wil niet overdrijven met de injecties.
ik dacht aan een kuur van 12 weken:
week 1,3,5,7,9 en 11: 1ml susta (omdat die esters bijna 2 weken werken)
week 2,4,6: 1ml deca 200mg (niet té veel want wil niet té opgeblazen worden maar het zou goed zijn tegen oa pijnlijke polsen)
week 8,10,12: 1ml win (omdat ik natuurlijk droog wil staan)
Mijn doel is dus geen enorme bodybuilder worden maar wel bredere kuiten, onderarmen en gedefinieerde buikspieren. Ik weeg nu 88 kg en zou willen gaan tot 95..
Nu vraag ik me af wat jullie hiervan vinden en of ik een nakuur zou moeten nemen...
ik dacht aan een kuur van 12 weken:
week 1,3,5,7,9 en 11: 1ml susta (omdat die esters bijna 2 weken werken)
week 2,4,6: 1ml deca 200mg (niet té veel want wil niet té opgeblazen worden maar het zou goed zijn tegen oa pijnlijke polsen)
week 8,10,12: 1ml win (omdat ik natuurlijk droog wil staan)
Mijn doel is dus geen enorme bodybuilder worden maar wel bredere kuiten, onderarmen en gedefinieerde buikspieren. Ik weeg nu 88 kg en zou willen gaan tot 95..
Nu vraag ik me af wat jullie hiervan vinden en of ik een nakuur zou moeten nemen...