Fitness Seller

goeie kuur atletisch lijf

carotte

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Hey, ben 22 en train ondertussen al 4 jaar. Ben al heel ver gekomen met mass gainers en 5x per week hard trainen maar toch heb ik nog niet de abs, benen en onderarmen die ik wil. Aangezien ik 1m92 ben, is is het niet makkelijk om gespierde benen te krijgen maar hoop dat ik alles met een kuur wat kan verhelpen. Ben wel gevoelig aan uitslag dus wil niet overdrijven met de injecties.
ik dacht aan een kuur van 12 weken:
week 1,3,5,7,9 en 11: 1ml susta (omdat die esters bijna 2 weken werken)
week 2,4,6: 1ml deca 200mg (niet té veel want wil niet té opgeblazen worden maar het zou goed zijn tegen oa pijnlijke polsen)
week 8,10,12: 1ml win (omdat ik natuurlijk droog wil staan)

Mijn doel is dus geen enorme bodybuilder worden maar wel bredere kuiten, onderarmen en gedefinieerde buikspieren. Ik weeg nu 88 kg en zou willen gaan tot 95..

Nu vraag ik me af wat jullie hiervan vinden en of ik een nakuur zou moeten nemen...

Waarom om de andere week een andere inject? Dan zou ik zo doen

1-10 sutanon 750 mg pw
1-7 deca 200 mg( wel lage dosis denk ik)
van winstrol injects ken ik niets eigenlijk
op tabs zou ik dan week 1-5 winny op 50 mg pd nemen

nakuur op nolva houden voor 3 weken op 20 mg pd, beginnen 2 weken na je laatste inject

succes verder

750mg sust als 1ste kuur, moet niet gekker worden

doe gewoon test only 12 weken,
250mg - 375mg - 500mg p/w naar eigen keuze
ik zou persoonlijk als eerste kuur starten op 375mg p/w

ts moet helemaal niet kuren voor zijn doel, naast zn stats.
als je geen definitie op je buikspieren hebt zit je wel een stukje hoger als die 8% ook en moet je gewoon eens goed gaan letten op je eten/cardio en van de aas afblijven.

Inderdaad, ik wou het eigenlijk ook al posten... Ik ben maar 2 centimeter langer en ik weeg zwaarder, terwijl ik nog net geen 1 1/2 jaar train. In die 4 jaar heeft ie dus iets fout gedaan! Ik denk dat ie meer baat heeft bij een proper voedings- en trainingsschema.

beste dat je kan doen is een goed advies geven, meestal doen ze toch hun zin en dan kunnen ze het beter goed doen

beste dat je kan doen is een goed advies geven, meestal doen ze toch hun zin en dan kunnen ze het beter goed doen

ook al gaat deze dude kuren met een behoorlijke kuur dan is het nog verspilde moeite voor zn wens en huidige stats.

geeft namelijk aan dat er ergens anders iets fout zit en om dan te gaan kuren is gewoon zonde van t geld, aas en je gezondheid als je er waarschijnlijk toch niks aan gaat overhouden omdat hij de mist in gaat op andere gebieden.

dan is het beste advies gewoon van de aas af te blijven.

Laatst bewerkt:
op 8% geen definitie geen abs = geen spiermassa ofwel foute meting
mss eens starten met een deftig voedingsschema+ aangepaste training

Ga het niet doen!
Je bent er duidelijk nog niet klaar waar. Je kuur voorstel slaat nergens op!
En je kan naturel nog meer dan genoeg winst pakken
Maar waarschijnlijk ben je eigenwijs en ja dan kan je maar beter advies krijgen inderdaad.
Luister dan naar wat Gwillie al tegen je zei....
Pak gewoon test e only als eerste kuurtje.
500mg per week voor 12 weekjes zal je prima doen laten gaan.
Maar ik blijf er bij. Ga het niet doen want je bent er gewoon niet niet klaar voor......

Bezint eer gy begint!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
kijk om alle misverstanden snel uit de wereld te helpen heb ik snel even een foto geplaatst. men lichaam is volgens mij al redelijk gedefinieerd maar heb de indruk dat men abs nog steeds niet genoeg uitkomen. Misschien ben ik gewoon te blank. Iedereen zegt me dat ik goed train maar heb wel 1 fout gemaakt en die is dat ik van in het begin mijn benen niet heb meegetraind. Ben slechts een aantal maand geleden begonnen en ja quadriceps kan veel gewicht in kruipen he. Ik heb gwn de indruk dat ik nu even vastzit en dat ik een nieuwe boost wil, vandaar dat ik aan anabolen denk. en qua eten kan ik ook niet veel gezonder leven denk ik. Ik leef nu al praktisch alleen op havermout, platte kaas, vis, bruine rijst & pasta, kalkoen enz... Gefrituurd en chips nzo mijd ik als de pest... en ben wel degelijk geinteresseerd in goed advies en slaag dat niet zomaar id wind!

Eerste kuur zeker niet gaan overdrijven. Zou ook gewoon enkel test-e doen. Winny aan het einde is een optie. Trouwens die winny, dan bedoel je toch 1ml iedere dag? Want winny doe je niet 1/week!
En test en deca om de week afwisselen is al helemaal dom...

Zoek nog maar wat op over AAS en beginnerskuren. Want blijkbaar weet je er niet echt iets van.

Hey, ben 22 en train ondertussen al 4 jaar. Ben al heel ver gekomen met mass gainers en 5x per week hard trainen maar toch heb ik nog niet de abs, benen en onderarmen die ik wil. Aangezien ik 1m92 ben, is is het niet makkelijk om gespierde benen te krijgen maar hoop dat ik alles met een kuur wat kan verhelpen. Ben wel gevoelig aan uitslag dus wil niet overdrijven met de injecties.
ik dacht aan een kuur van 12 weken:
week 1,3,5,7,9 en 11: 1ml susta (omdat die esters bijna 2 weken werken)
week 2,4,6: 1ml deca 200mg (niet té veel want wil niet té opgeblazen worden maar het zou goed zijn tegen oa pijnlijke polsen)
week 8,10,12: 1ml win (omdat ik natuurlijk droog wil staan)

Mijn doel is dus geen enorme bodybuilder worden maar wel bredere kuiten, onderarmen en gedefinieerde buikspieren. Ik weeg nu 88 kg en zou willen gaan tot 95..

Nu vraag ik me af wat jullie hiervan vinden en of ik een nakuur zou moeten nemen...

Je voorstel slaat nergens op!

Ook al ben je 1.92m kun je naturel nog veel zwaarder worden,denk dat je voeding en je training op niks stuit.

probeer eens wat meer te lezen over anabolica, dan lach je zelf over het geen je hier schrijft.

Terug
Naar boven