XXL Nutrition

Goeie pokersite

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Weet er iemand een goeie pokersite, waar bv je gegevens bewaard blijven ?? zodat je mss een soort van ranglijst kan beklimmen ??

Al wat ik vond is "governor of poker", maar ik wil iets meer professioneel

• Topic Starter Topic Starter
Welja, wat ik bedoel is dus een site waar je texas hold em kan spelen en zo als je bv stopt met spelen toch in een soort van database zit zodat je volgende keer gewoon verder kan spelen en wie weet kan opklimmen naar een goeie plaats in de al dan niet bestaande ranglijst

Full tilt & pokerstars zijn toch wel echt bekende!

Welja, wat ik bedoel is dus een site waar je texas hold em kan spelen en zo als je bv stopt met spelen toch in een soort van database zit zodat je volgende keer gewoon verder kan spelen en wie weet kan opklimmen naar een goeie plaats in de al dan niet bestaande ranglijst

dit zou ik niet weten, maar pokerstars vind ik wel erg relaxed.

Als je easy wil uitcashen kan je op Unibet gaan, wel weinig aanbod maar op laag niveau is het wel leuk. Speel je ook gewoon met euro's.

Als je easy wil uitcashen kan je op Unibet gaan, wel weinig aanbod maar op laag niveau is het wel leuk. Speel je ook gewoon met euro's.

Heb nog nooit voor geld gespeeld buiten onder vrienden,,,weet dus niet goed hoe het over het internet werkt,,,moet je je bankrekeningnummer invoeren?ofzo ?

Heb nog nooit voor geld gespeeld buiten onder vrienden,,,weet dus niet goed hoe het over het internet werkt,,,moet je je bankrekeningnummer invoeren?ofzo ?

hmm je bent Belg, weet niet of je dan ook iDeal hebt, nee zeker? Daarmee kan je iig storten naar die site, alleen je kan het niet terugstorten (met als uitzondering Unibet omdat je daar met euro's speelt).

Goed, bedankt voor de info...Ik ga er me één van de komende weken eens beter mee bezighouden, maar nu moet ik andere zoeken doen. Indien ik echter weer verward ben kom ik hier terug, you guy's seem to know it

Via pokerstrategy.com kan je je aanmelden bij meerdere pokerrooms + je ontvangt 50 dollar.

Ik loop je niet te ****en, check die site.

Via pokerstrategy.com kan je je aanmelden bij meerdere pokerrooms + je ontvangt 50 dollar.

Ik loop je niet te ****en, check die site.

Klinkt te mooi om waar te zijn, ga gelijk even checke!

Moet je een quiz doen.. als je dit goed hebt krijg je 50 Dollar...

Laatst bewerkt:
had de quiz niet goed, moet een uur wachten!

Die quiz is vet simpel.

Na de quiz goed gedaan te hebben moet je een pokerroom kiezen waar je wilt spelen(fulltilt,pokerstars, etc)
Daar maak je vervolgens een account aan met dezelfde gegevens. Die gegevens moet je vervolgens op pokerstrategy.com invullen en dan krijg je 50 dollar gratis om mee te spelen.

Dit is geen onzin ;)

sorry jongens, maar bij iedere site die ik tegenkom staat er ergens downloaden, is dat nog gratis ?? want ik zou het echt klote vinden als ik zonder dat ik het weet voor geld zou zitten spelen en dan op het einde ergens zie van wut

Check google en ga forums lezen als je niemand geloofd..

sorry jongens, maar bij iedere site die ik tegenkom staat er ergens downloaden, is dat nog gratis ?? want ik zou het echt klote vinden als ik zonder dat ik het weet voor geld zou zitten spelen en dan op het einde ergens zie van wut

Gast, zolang je er zelf geen geld op stort speel je niet voor geld. Die pokersites zijn er niet meer om je puur te naaien.

Terug
Naar boven