SJ2
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 63kg
[Link niet meer beschikbaar]
Hallo DBBers
Ik vind Goks Fashion Fix dus helemaal geweldig! Maar nu kan ik dus geen enkele aflevering hiervan op het net vinden
Kunnen jullie me helpen?
Karma indien hulp is geleverd.
In het Britse modeprogramma Gok’s Fashion Fix komen de laatste trends voorbij. De gerenommeerde stylist Gok Wan (bekend van How to Look Good Naked) laat alle ins en outs zien op het gebied van mode en wordt hierin bijgestaan door voormalig model Alexa Chung. Daarnaast wordt je meegenomen naar de wereld van beroemde ontwerpers als Jean Paul Gaultier en Karl Lagerfeld én krijgt het duo exclusieve toegang tot de garderobe van sterren.
Voor een prikkie
Om er leuk uit te zien, hoef je niet per se een fortuin neer te leggen. Niemand beter dan de trendy stylist Gok Wan kan dit illustreren. Hij laat stap voor stap zien hoe je de mooiste designerkleren voor een prikkie op de kop tikt en er voor weinig geld absoluut fantastisch uit kunt zien. Ook gaat Gok in zeven steden op zoek naar de best geklede persoon van Engeland. Alexa en haar speciale team testen ondertussen de laatste trends uit, variërend van stiletto’s tot zwemkleding en onoverwinnelijke pakken.
Gardrobe van sterren
Daarnaast reist het duo de hele wereld over om een kijkje achter de schermen te nemen bij beroemde designers, die op geheel eigen wijze hun stempel op de modewereld hebben gedrukt. Grote namen als Jean Paul Gaultier, Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli en Christian Lacroix passeren de revue en vertellen waar ze hun inspiratie vandaan halen. Daarnaast krijgen Gok en Alexa exclusieve toegang tot de jaloersmakende garderobe van sterren als Joan Collins, Mischa Barton en Geri Halliwell.
Hallo DBBers
Ik vind Goks Fashion Fix dus helemaal geweldig! Maar nu kan ik dus geen enkele aflevering hiervan op het net vinden
Kunnen jullie me helpen?Karma indien hulp is geleverd.

!