- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Iedereen heeft er vroeger wel van gehoord in de nintendo 64 days..GOLDENEYE 64, tot op heden een legendarische shooter en de beste shooter ooit op de nintendo 64 krijgt een remake !!
Nadat ik daarnet van een avondje uit thuiskwam besloot ik nog wat E3 gamebeurs nieuws te checken...En naast het geweldige feit dat er:
een nieuwe zelda komt: skyward sword
een nieuwe infamous: infamous 2
een nieuwe killzone: Killzone 3
En tussen al het nieuws dook ineens goldeney 64 remake op

Uit de trailer kon je alvast opmaken dat het spel er grotendeels hetzelfde uitziet als de kaskraker op N64 maar dan niet met pierce brosnan maar Daniel Craig in de hoofdrol...Ik werd alvast warm toen ik populaire levels als "the dam, frigate and facility" in een nieuw jasje zag (al lijkt er niet echt veel veranderd qua graphics, het kon heus beter). Man wat word het een prachtige toekomst voor gaming
Nadat ik daarnet van een avondje uit thuiskwam besloot ik nog wat E3 gamebeurs nieuws te checken...En naast het geweldige feit dat er:
een nieuwe zelda komt: skyward sword
een nieuwe infamous: infamous 2
een nieuwe killzone: Killzone 3
En tussen al het nieuws dook ineens goldeney 64 remake op

Uit de trailer kon je alvast opmaken dat het spel er grotendeels hetzelfde uitziet als de kaskraker op N64 maar dan niet met pierce brosnan maar Daniel Craig in de hoofdrol...Ik werd alvast warm toen ik populaire levels als "the dam, frigate and facility" in een nieuw jasje zag (al lijkt er niet echt veel veranderd qua graphics, het kon heus beter). Man wat word het een prachtige toekomst voor gaming
Laatst bewerkt:

! Hier ga ik duidelijk geen wii voor aanschaffen.