XXL Nutrition

Goldeney 007 remake !!!

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Iedereen heeft er vroeger wel van gehoord in de nintendo 64 days..GOLDENEYE 64, tot op heden een legendarische shooter en de beste shooter ooit op de nintendo 64 krijgt een remake !!

Nadat ik daarnet van een avondje uit thuiskwam besloot ik nog wat E3 gamebeurs nieuws te checken...En naast het geweldige feit dat er:

een nieuwe zelda komt: skyward sword
een nieuwe infamous: infamous 2
een nieuwe killzone: Killzone 3

En tussen al het nieuws dook ineens goldeney 64 remake op:eek::eek:
Uit de trailer kon je alvast opmaken dat het spel er grotendeels hetzelfde uitziet als de kaskraker op N64 maar dan niet met pierce brosnan maar Daniel Craig in de hoofdrol...Ik werd alvast warm toen ik populaire levels als "the dam, frigate and facility" in een nieuw jasje zag (al lijkt er niet echt veel veranderd qua graphics, het kon heus beter). Man wat word het een prachtige toekomst voor gaming

Laatst bewerkt:
Klinkt als een k*tidee. 1 van de beste console shooters ooit remake je niet.

De eerste shooter die ik ooit speelde, ben erg benieuwd wat ze hier van gaan bakken.

Wii only?

Een van de beste games ooit, heb er ooit een 64 voor aangeschaft terwijl de rest van de spellen me gestolen konden worden.

Haha volgens mij is hij gewoon direct gepoort joh, die graphics zien er nog precies hetzelfde uit :roflol:! Hier ga ik duidelijk geen wii voor aanschaffen.

Is er al meer info over Infamous 2?

Killzone 3 lijkt me ook wel wat, heb killzone 2 hier liggen en heb die helemaal stuk gespeeld.:D

grafisch uit het jaar 2003 nee dank je.

Ik ben benieuwd wat ze ervan bakken. Mn broer heeft een tijdje geleden de N64 nog eens opgedoken met Goldeneye erbij. Het blijft een vet spel, maar toch mis je dingen wanneer je shooters als CoD en dergelijke gewend bent. Niet alleen de Graphics vallen natuurlijk tegen, maar ook de gameplay viel me eigenlijk een beetje tegen bij Goldeneye. Maar ach f*ck it Goldeneye blijft een van de beste spellen ooit gemaakt!

• Topic Starter Topic Starter
Is er al meer info over Infamous 2?

Killzone 3 lijkt me ook wel wat, heb killzone 2 hier liggen en heb die helemaal stuk gespeeld.:D

ik zou het begot niet weten, ik denk dat je nu enkel vet bent met het E3 en fora materiaal af te speuren

qua killzone 3 heb je alvast groot ****ing gelijk, tis alweer even geleden dat ik die gespeeld heb, Vond de eindbaas een irritante maar op één of andere manier respect afdwingende rotzak..Ook ik kan echt niet meer wachten op deel 3.

De eerste shooter die ik ooit speelde, ben erg benieuwd wat ze hier van gaan bakken.

Wii only?

Yep, WII exclusive naar wat ik ervan kan uitmaken, wat een geluk dat ik er al één heb

grafisch uit het jaar 2003 nee dank je.

hm, ja maar wat wil je, Tis Goldeneye,,de legendarische shooter, dat check je toch zowiezo

Idd, de wii moet zelf nog in HD fase komen, was er eigenlijk al een upgrade of nieuwe console die de wii zal gaan vervangen ??

Terug
Naar boven