MuscleMeat

goldeneye 007 reloaded

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Net de demo gespeeld, zag er wel leuk uit, week alleen wat af van de echte film en t spel qua gebeurtenissen, ook zeer jammer dat pierce is vervangen door daniel craig en trevelyan door whoever the **** dat is.

Iemand die em gekocht heeft? Issie de moeite waard? Goldeneye was 1 van mn favo spellen ooit, wat een meesterwerk :D

'T zal nooit zo leuk worden als op de nintendo :(

• Topic Starter Topic Starter
Begrijp niet dat ze Pierce en Trevelyan vervangen hebben, wat een bullshit, de film was toch ook niet met Daniel Craig. Ouromov is ook niet dezelfde engerd, en ik denk dat onze Femke ook mooi vervangen is.

De graphics zijn wel ****ing nice btw. Ook van de makers van CoD, terwijl die graphics juist weer bagger zijn...

Schijnt vrij slecht te zijn, van wat ik heb horen zeggen. Belandt waarschijnlijk snel in de budgetbak, dus daar zou ik even op wachten.

Edit, zoals ik al verwachtte [Link niet meer beschikbaar]

Hoe heette dat level ook alweer met die geheime schuifdeuren? facility ofzo? uuuuuuuren lang gespeeld met z'n vieren, allemaal zo'n klein schermpje op je beeldbuis tv. Maar wat was dat vet!

Hoe heette dat level ook alweer met die geheime schuifdeuren? facility ofzo? uuuuuuuren lang gespeeld met z'n vieren, allemaal zo'n klein schermpje op je beeldbuis tv. Maar wat was dat vet!

Deze? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een waus spel, wat heb ik me daarmee vermaakt zeg, ging ook eindeloos door, je kon namelijk ook bijv. in dit level iets unlocken als je em binnen zoveel tijd uitspeelde, maar dat was bijna niet te doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Walter ppk, heerlijk dat geluid altijd :p

Het vetste vond ik die missie dat je door de ventilatieschachten kroop, en zo bij de wc binnenkwam. Ook dat level met die boot met die gijzelaars was tof.

ik heb de demo gespeeld en vervolgens besloten om het spel nooit te kopen alleen al om de goede herinneringen aan de originele versie te behouden..

die demo zuigt zo hard:

graphics zijn k*t, verhaal klopt voor geen meter en WTF doet daniel craig in goldeneye????? als je tegen mij had vertelt dat het een oude james bond game was geweest die 5 geleden uit was gekomen had ik het gelooft maar dit is geen remake van het orgineel

Het vetste vond ik die missie dat je door de ventilatieschachten kroop, en zo bij de wc binnenkwam. Ook dat level met die boot met die gijzelaars was tof.

Ja die was indd kicke, dat was volgens mij The Facility, dan jumpt ie van die dam af.

ik heb de demo gespeeld en vervolgens besloten om het spel nooit te kopen alleen al om de goede herinneringen aan de originele versie te behouden..

die demo zuigt zo hard:

graphics zijn k*t, verhaal klopt voor geen meter en WTF doet daniel craig in goldeneye????? als je tegen mij had vertelt dat het een oude james bond game was geweest die 5 geleden uit was gekomen had ik het gelooft maar dit is geen remake van het orgineel

Graphics vond ik wel nice, maar Daniel Craig hoort er niet tussen indd.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 09:56 ----------

Wat ook raar is: totaal geen recoil, het is wel relaxed, maar natuurlijk totaal niet realistisch.

Deze? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een waus spel, wat heb ik me daarmee vermaakt zeg, ging ook eindeloos door, je kon namelijk ook bijv. in dit level iets unlocken als je em binnen zoveel tijd uitspeelde, maar dat was bijna niet te doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Walter ppk, heerlijk dat geluid altijd :p

Dat onderste plaatje inderdaad, dat was het level!

Kon ik het nu nog maar is spelen :( :)

Dat onderste plaatje inderdaad, dat was het level!

Kon ik het nu nog maar is spelen :( :)

Beide plaatjes zijn hetzelfde level :p
Onder die dam, daarna kom je bij dat stuk waar je die gasbuizen laat ontploffen en waar Trevelyan zogenaamd om het leven komt.

hehehe oke dat was ik vergeten, het is best lang geleden, maar ik heb zoveel uren in het spel zitten, ff een video er bij;

http://www.youtube.com/watch?v=Bj1z7F5BkyM

Kijk als ik thuis ben.

Als je dat level dus binnen een belachelijk korte tijd uitspeelde kreeg je dus 1 van de bruutste dingen ever, of weet iig niet precies wat.
Maar dat was niet te doen, dan moest je dus eigenlijk langs die enemies sjeezen en door naar 't eind, maar dat was niet te doen want je werd sowieso afgeknald en als je op ze schoot kwam je in tijdnood.

Jaa ik heb ook nooit alle cheats gehaald.. Een maatje die toen bij mij in de buurt woonde had wel alles gehaald, daar won ik het ook nooit van.. hehe

Jaa ik heb ook nooit alle cheats gehaald.. Een maatje die toen bij mij in de buurt woonde had wel alles gehaald, daar won ik het ook nooit van.. hehe

Oja cheats waren het! Maarre als hij het had gehaald kon jij die cheat toch ook op dat moment instellen, zolang het maar op zijn N64 was, het was geen internet playing toen toch? :p

emulator en image downloaden duurt nog geen 5 minuten.

Klopt. Ik heb in de tussentijd even zitten googlen. project64 1.6 gedownload en de 007 ROM, als ik thuis ben ga ik het vanmiddag meteen even spelen :)

Zijn trouwens nog wel meer spellen waar ik even wat herinneringen bij ga ophalen :)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 15:04 ----------

Oja cheats waren het! Maarre als hij het had gehaald kon jij die cheat toch ook op dat moment instellen, zolang het maar op zijn N64 was, het was geen internet playing toen toch? :p

Hij ging voor mij ook alle levels uitspelen hehe (was toen nog niet zo goed en een paar jaar jonger geloof ik)

Ik had wel een hoop cheats gehaald, geloof 75% ofzo, had 1.5 lijstje toen..

Gold PP7 :)

Laatst bewerkt:
James Bond :heart: Ik ben een echte kenner.

Klopt. Ik heb in de tussentijd even zitten googlen. project64 1.6 gedownload en de 007 ROM, als ik thuis ben ga ik het vanmiddag meteen even spelen :)

Zijn trouwens nog wel meer spellen waar ik even wat herinneringen bij ga ophalen :)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 15:04 ----------

Ja maar bij het instellen van cheats kon je volgens mij geen nieuwe cheats halen, hij ging voor mij ook alle levels uitspelen hehe (was toen nog niet zo goed en een paar jaar jonger geloof ik)

Ik had wel een hoop cheats gehaald, geloof 75% ofzo, had 1.5 lijstje toen..

Gold PP7 :)

Klopt, je kon met cheats aan geen andere behalen, maar weet wel dat de Facility 1 van de moeilijkste was, daar kreeg je ook een goeie cheat voor maar weet ff niet meer welke.

Terug
Naar boven