Fitness Seller

Verkocht Golf 4 Gti te koop ivm lease.

prono

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
42
Lengte
1m73
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hierbij verkoop ik mijn volledig orginele en heerlijke Golf Gti.

auto is mechanisch in top staat en word door mij netjes warm gereden en krijgt op tijd zijn onderhoud.

auto moet weg omdat ik van mijn nieuwe werkgever een lease auto krijg..

Forumprijs: VERKOCHT!

apk: 1-11-14

km stand: 207dkm

Auto is voorzien van:

Climatronic

Regensensor

Recaro interieur (achter ook armsteun en 3 hoofdsteunen)

verwarmde spiegels

orginele vw geluidsoptie met 8 luidsprekers.

reserve wiel is hetzelfde als de lichtmetalen velgen onder de auto.

Recent vervangen:

voorbanden

termostaat

voorruit

zoals eerder vermeld is de auto mechanisch perfect, motor verbruikt geen olie, geen rare geluiden en schakeld perfect.

exterieur niet zo netjes hier en daar krasje en achterbumper niet mooi, maar voor dagelijkse auto van deze leeftijd niks schokkends.

auto word dagelijks gebruikt voor woon/werk verkeer.

bieden mag altijd maar houd het netjes.

xrtpy.jpg

154ki0y.jpg

2rw2lxx.jpg

2m31vt0.jpg

racjls.jpg

2jb5y6v.jpg

259c1ug.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
misschien handig als je de kmstand vermeld..

• Topic Starter Topic Starter
207 dkm en elke dag 45 km bij

Laatst bewerkt:
Nette prijs die ben je zo kwijt...

hoop het heeft geen nut om 2 autos te hebben :P

Bouwjaar? Jammer dat het geen origineel NL auto is verder moet je hier zo vanaf zijn :thumb:

Bouwjaar? Jammer dat het geen origineel NL auto is verder moet je hier zo vanaf zijn :thumb:
03-1998 volgens mij? Datum eerste afgifte Nederland: 03-08-2006. Hoe dan ook wel een leuke gti voor die prijs. Het is dat ik zelf nog een mk3 te koop heb staan die eerst weg moet, anders had ik misschien wel interesse gehad..

03-1998 volgens mij? Datum eerste afgifte Nederland: 03-08-2006. Hoe dan ook wel een leuke gti voor die prijs. Het is dat ik zelf nog een mk3 te koop heb staan die eerst weg moet, anders had ik misschien wel interesse gehad..

True daarom zei ik al dat die er zo vanaf is voor die prijs, dat kan niet anders :D

Ookal op MP staan?

auto is uit 98

staat verder niet op mp wel op een paar fora autoscout en speurders.

prijs is zeker niet verkeerd heb een dagje vrij vandaag dus ik ga hem dalijk even wassen waxen.

Locatie?

Waarom is dat jammer? Wat is het voordeel volgens jou dat een auto origineel NL is.
Ik koop namelijk het liefst een auto die vanuit Duitsland geïmporteerd is. Zitten over het algemeen veel meer opties op, meer auto voor je geld.

+1 daarom dat ik het ook heb gedaan
auto heeft zowat alle opties wat toen beschikbaar was behalve stoelverwarming en glazen dak wat je toch niet wilt want kan gaan lekken.
en meeste km wat deze heeft gereden is snelweg.

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Capelle aan den ijssel

Laatst bewerkt:
Jammer, beetje te ver.

waar kom je vandaan? ik ben weleens te vinden in heusden/waalwijk mocht dit dichterbij zijn voor je

Waarom is dat jammer? Wat is het voordeel volgens jou dat een auto origineel NL is.
Ik koop namelijk het liefst een auto die vanuit Duitsland geïmporteerd is. Zitten over het algemeen veel meer opties op, meer auto voor je geld.
Weet je wel hoeveel Bmw's etc teruggedraaid worden en dan naar NL komen?
Als je de cijfers ziet schrik je je kapot...

Ikzelf heb ook geen problemen met een Duitse auto, wel moet er een 100% kloppende onderhoudshistorie bijzitten.

voor deze prijs kun je zoveel willen..
je kunt gewoon langskomen de auto goed bekijken test rit maken.
onderhouds historie wil niks zeggen :)
auto laat mij ook nooit staan terwijl die echt veel word gebruikt
auto is gewoon goed en ik verwacht ook geen kostende komende tijd.

Die zijn over het algemeen gewoon minder waard Mc..

Vaak teruggedraaide kmteller in D

Terug
Naar boven