XXL Nutrition

Verkocht Golf 4 TDI 2002 (schade)

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training 50.000 likes 50 media-items 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
71.422
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Bij deze verkoop wegens een ongeluk met pijn in het hart mijn golf 4 1900TDI (110pk) '2002, 225k kilometers
Ik had een paar dagen voor het ongeluk nog nieuwe remblokjes voor en 2 nieuwe all seasons banden (vooraan, Vredestein 195-65-15) laten plaatsen

Ideaal voor een liefhebber om terug rijklaar te maken of eventueel voor een liefhebber voor de stukken
Werk om terug rijklaar te maken ; rechten met mallen, spatbord, bumper, intercooler, binnenbumper, voorfront, koplamp, spuiten...

Bieden vanaf €1000, te bezichtigen te As (Belgisch Limburg)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voor het ongeluk

Total loss verklaard? Jammer man.

• Topic Starter Topic Starter
Total loss verklaard? Jammer man.

Neen, hij is niet total loss, de auto rijd ook nog, ik heb alleen de skills niet om hem zelf terug op te maken, via een garage kost het een €2000, als je zelf een beetje handig bent kan het een stuk goedkoper

De auto's van dit model gaan doorgaans voor €4000 a €5000 van de hand

Dan is 1000 euro echt een koopje. Ik heb hem zelf niet nodig, maar veel succes met verkopen.

Bump :o

Zo jammer, blijven van de mooiste golfjes vind ik

Ik hoop voor jou dat je iemand vindt die hem wil overkopen maar ik denk dat je zelf wel weet dat het bijna onmogelijk is. Als je jouw type van volkswagen ingeeft bij tweedehands sites dan krijg je al direct een stuk of 50 auto's zonder schade waarvoor ze 1500 tot 1950 euro vragen en sommige zelfs met minder km's.

Ik begrijp dat het pijnlijk is om hem weg te doen en dat je er zoveel mogelijk voor wil krijgen maar als je er 500 euro voor krijgt mag je al blij zijn.

Heb je die 2000 euro kosten zelf geschat of heeft een garage dat gedaan? Want volgens mij gaat dit wel wat meer kosten.

Zo jammer, blijven van de mooiste golfjes vind ik

Inderdaad

Ik hoop voor jou dat je iemand vindt die hem wil overkopen maar ik denk dat je zelf wel weet dat het bijna onmogelijk is. Als je jouw type van volkswagen ingeeft bij tweedehands sites dan krijg je al direct een stuk of 50 auto's zonder schade waarvoor ze 1500 tot 1950 euro vragen en sommige zelfs met minder km's.

Ik begrijp dat het pijnlijk is om hem weg te doen en dat je er zoveel mogelijk voor wil krijgen maar als je er 500 euro voor krijgt mag je al blij zijn.

Heb je die 2000 euro kosten zelf geschat of heeft een garage dat gedaan? Want volgens mij gaat dit wel wat meer kosten.

Bullshit (no offence :P) ik heb ook rond gespeurd achter dezelfde en ze kosten toch allemaal nog rond de €4000 met dezelfde of meer kilometers

Ik heb al een bod van €500 gekregen maar ga het zoekertje nog wat verspreiden. De offerte komt van een garage

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Edit, net een bod van €600 gekregen :)

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Veel boden van €500 ondertussen, eentje van €700 maar dat is ook de enige zonder telefoonnummer dus weet niey hoe legit dit is

Inderdaad

Bullshit (no offence :P) ik heb ook rond gespeurd achter dezelfde en ze kosten toch allemaal nog rond de €4000 met dezelfde of meer kilometers

Ik heb al een bod van €500 gekregen maar ga het zoekertje nog wat verspreiden. De offerte komt van een garage

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Edit, net een bod van €600 gekregen :)

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Veel boden van €500 ondertussen, eentje van €700 maar dat is ook de enige zonder telefoonnummer dus weet niey hoe legit dit is

Beter strip je de hele auto kaal en verkoop je de onderdelen, Verdien je meer aan denk ik zo...

Ik heb daar noch de plaats, noch de skills voor :(

Ik zie dat je auto bij de schade handelaar staat of sloop..
Als je nou een advertentie maakt op mp en schadeautos.nl of belgische sites kan je schrijven dat je alleen de onderdelen verkoopt en er zal zeker paar polen aanrijden voor onderdelen en zullen het ook zelf demonteren.. Jij staat er dan alleen bij en noteer je wat ze willen en berekent de prijs...

Zo niet zal ik je ook is aanraden om je auto te adverteren bij schademobiel.com of nl (weet het niet zeker)

Niet lullig bedoeld ofzo, maar dit is een onderdelen bak / export bak geworden. Ik denk dat er niemand is die dit wil opknappen.

En die 2000 euro schade is dat incl. uurloon?

Paar jaar terug ook een ongelukje gehad met mijn Seat Ibiza 1.9tdi 110pk met 130k op de teller van 2001.
Deze 'oude' auto's worden gewoon heel snel onderdelen bakken of export bakken als er redelijk wat schade aan zit.

Verzeker hem tegen brandschaden en steek hem tijdens oud en nieuw in de fik. De kans is groot dat je een beter bedrag van je verzekering terug krijgt

of investeer die 2 duizend euro en verkoop hem daarna voor 4000.

zie op marktplaats golf 5 staan voor in de 5000euro.
Krijg je voor die auto van jou met die km stand echt nog zoveel geld in Belgie?

In onderdelen verkopen man ;)

Inderdaad

Bullshit (no offence :P) ik heb ook rond gespeurd achter dezelfde en ze kosten toch allemaal nog rond de €4000 met dezelfde of meer kilometers.

Toch wil ik wel graag weten wie daar nog 4000€ voor dat model wil geven met 200 000km erop

Een paar maanden geleden heb ik een e46 (320,150pk) van 2002 gekocht aan 4000€ met 125.000 km erop, zonder schade werkt perfect en 1 jaar ingeschreven bij Tourinng wegenhulp. ( gekocht bij een bmw concessie houder)

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Dan is het toch helemaal raar dat een golf 4 uit 02 met die km stand nog zoveel moet opbrengen?

Die gaat niet zoveel opbrengen, iedereen probeert 4000 a 5000€ te vragen, maar in realiteit worden ze verkocht aan rond de 2500€.

Terug
Naar boven