Fitness Seller

Goodbye Firefox

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Gisteravond heb ik 6 system freezes gehad met Firefox. Op het momemt dat ik een pagina open bevriest m'n beeldschem, hoor ik een system beep en is het over. Voor de zoveelste keer.
Firefox surft erg lekker en snel maar dit kan je gewoon niet hebben, zeker niet als je bepaalde ontwerpen hebt openstaan en die op die manier verloren gaan.

Ben op zoek geweest naar IE7 om toch te kunnen reviewen maar dat kan niet meer. Je moet eerst je systeem laten controleren op echtheid en MS heeft die controle geblokkeerd voor mensen die IE7 willen proberen. Bovendien wil ik een browser die geen spyware aantrekt als een magneet en zo is het nu eenmaal met IE6 en lager: Spyware loves it!

Wat heb ik gedaan? Opera 8 geinstalleerd. En hoewel ingewikkelder in elkaar dan FF vanwege de vele extra functies, heb ik Opera gestripped tot een FF-achtige opzet.
Ik kon meteen probleemloos filmpjes kijken op van die verzamelsites met movies en dergelijke. Systeem freezed niet meer.

Dag Firefox...ik ga Opera proberen.

Opera is op zich niets mis mee. Prima alternatief.

FireFox bevalt me best goed, voorlopig nog geen reden om over te stappen naar Opera
;)

Ik heb ook al wat probleempjes gekend met ff maar nooit zo ernstig. Ik blijf hem gebruiken.

Ik had gisteren ook een aantal keer dat firefox niet meer reageerde, had taakbeheer nodig om firefox af te sluiten. Heb niet gehad dat de hele pc vastliep.

Opera is wel een goed alternatief ja. Als iets er niet mee mocht willen openen, kan je nog altijd IE6 gebruiken.

Nooit problemen met FF gehad.

nooit problemen met firefox.. misschien ligt de oorzaak elders? :) opera heb ik zelf ook lange tijd gebruikt en is idd een goed alternatief

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dat probleem nu sinds FF 1.4 en intussen al 3 keer geformat. Dus waar zou het aan liggen dan?

In the end, you will bow down for Microsoft.

benchMarc zei:
In the end, you will bow down for Microsoft.

Of je neemt gewoon sowieso de moeite niet ;)

Nee maar serieus ik ben webdesigner (oa) en veel zaken in IE zijn gewoon een stuk handiger geregeld wat ontwerpen/scripten betreft. Maakt voor de eindgebruiker weinig uit verder natuurlijk maar IE zit logischer in elkaar.

Mans zei:

Nee maar serieus ik ben webdesigner (oa) en veel zaken in IE zijn gewoon een stuk handiger geregeld wat ontwerpen/scripten betreft. Maakt voor de eindgebruiker weinig uit verder natuurlijk maar IE zit logischer in elkaar.
En vroeger had je Nintendo, Sega, Playstation etc... En voila, daar komt de Xbox en verovert meteen een groot gedeelte van de markt. Nu al helemaal met hun Xbox 360. Zo snel mogelijk releasen, en de bugs worden later wel gefixed.

bah grafische browsers

text based links rouleert de pan uit ;)

Mans zei:

das dus bullshit

ie houdt zich niet aan de standaarden, integendeel, ze maken hun eigen "standaarden"

Langzaam maar zeker komen ze straks allemaal weer terug naar IE :evil:

Sjezus nog an toe! Dat Opera doet het prima maar af en toe zie ik te vaak een zandlopertje in beeld...ik kijk in m'n Taskmanager...100,000-118,000kb dat kreng! Twee keer zoveel als een Torrent-programma dat al 60,000 pakt!

A-SO-CIAAL veel werkgeheugen dus voor Opera.

Ik ga nu Maxthon proberen, IE based maar met alle FF-functies.

en ouwe gouwe netscape ?

Nope Netscape heeft nogal wat kritiek op Wikipedia. Daar leggen ze alle browsers keurig naast elkaar.
Ik heb nu Maxthon runnen en die gebruikt maar 19,000 man! Wát een verschil, tabbed browsing en lekker damn snel ook!

DBC01 zei:
Gisteravond heb ik 6 system freezes gehad met Firefox. Op het momemt dat ik een pagina open bevriest m'n beeldschem, hoor ik een system beep en is het over. Voor de zoveelste keer.
Firefox surft erg lekker en snel maar dit kan je gewoon niet hebben, zeker niet als je bepaalde ontwerpen hebt openstaan en die op die manier verloren gaan.

Ben op zoek geweest naar IE7 om toch te kunnen reviewen maar dat kan niet meer. Je moet eerst je systeem laten controleren op echtheid en MS heeft die controle geblokkeerd voor mensen die IE7 willen proberen. Bovendien wil ik een browser die geen spyware aantrekt als een magneet en zo is het nu eenmaal met IE6 en lager: Spyware loves it!

Wat heb ik gedaan? Opera 8 geinstalleerd. En hoewel ingewikkelder in elkaar dan FF vanwege de vele extra functies, heb ik Opera gestripped tot een FF-achtige opzet.
Ik kon meteen probleemloos filmpjes kijken op van die verzamelsites met movies en dergelijke. Systeem freezed niet meer.

Dag Firefox...ik ga Opera proberen.

Fijn dat je die shitfirefox effe geinstalleerd hebt voor me.:thumbs:

Terug
Naar boven