MuscleMeat

Google Adsense

Ruud0111

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.490
Lengte
1m83
Massa
91kg
Wie heeft hier een site waar hij advertenties van Google Adsense op heeft staan?

Zo ja, hoeveel is je gemiddelde CPC (cost per click, wel even je onderwerp van site noemen aub)

En wat is je CTR (click through rate). Percentage die op je advertentie klikken van de mensen die je site bezoeken.

Hoeveel verdienen jullie hier ongeveer mee? Aangezien mijn moeder websites maakt voor haar beroep kan ik nogal makkelijk aan websites komen en hier dus geld mee verdienen.

Kon niet zo snel een ander topic hierover vinden en volgens mij is dit wel de goede sectie

Bedankt

Oja klopt het dat je 68% van de CPC krijgt? En dat 32% als comissie naar google gaat?

Laatst bewerkt:
Heb het zelf ook op m'n challenge site, maar het is boodschappen werk, ik ken eigenlijk ook niemand die er duizenden dollars mee binnensleept per maand, en ken behoorlijk wat mensen die hun boterham verdienen met die zooi.
Affiliate programma's zijn vele malen meer rendabel, ik fl**ker adsense er dan ook binnenkort weer van af.

Een goede site wat betreft inkomsten voor ads:
http://www.blackhatworld.com/
edit:
http://www.blackhatworld.com/blackhat-seo/f13-pay-per-click/

Laatst bewerkt door een moderator:
Hum, ik vind dat adsense wel goed opbrengt...
Affiliate programma's beloven veel, maar als je echt een drukbezochte site hebt,
kunnen hun banners vaak niet volgens, de aantal hits welke zij registreren zijn altijd lager
dan wat je eigen logfiles vertellen, betalingen blijven uit enz...
Veel bla bla in het begin, tot ze moeten betalen.
Ook zenden de USsers vaak een cheque, die incasseren kost ook weer geld,
google stort gewoon op je rekening, banken verdienen daar niets extra aan ;)

Vanaf hoeveel bezoekers beginnen de inkomsten echt interesant te worden? Heb in het verleden wel eens wat websites voorzien van google adsense. Kon van de jaaropbrengst net aan mijn hosting betalen dus niet echt interesant.

Hum, ik vind dat adsense wel goed opbrengt...
Affiliate programma's beloven veel, maar als je echt een drukbezochte site hebt,
kunnen hun banners vaak niet volgens, de aantal hits welke zij registreren zijn altijd lager
dan wat je eigen logfiles vertellen, betalingen blijven uit enz...
Veel bla bla in het begin, tot ze moeten betalen.
Ook zenden de USsers vaak een cheque, die incasseren kost ook weer geld,
google stort gewoon op je rekening, banken verdienen daar niets extra aan ;)
Ligt er natuurlijk aan wat voor branche je zit, met een goede vliegtickets site zal je vaak wel maandelijks een redelijk bedrag krijgen, alleen is dat weer afhankelijk per seizoen.
Affiliate sites brengen wel degelijk veel op wat betreft adult niches, weet niet welke affiliates jij hebt, maar ik zit oa bij serious partners en heb daar nog nooit problemen mee gehad.
M'n adult site levert minimaal drie keer zoveel op als m'n challenge site, en de unieke bezoekers zijn maar rond de 100, hooguit 150 per dag.

Free games met een +14k unieke bezoekers per dag.

Terug
Naar boven