MuscleMeat

Google in het Zwart!

Oud, wel leuk dat het zoveel stroom zou sparen als iedereen het daadwerkelijk zou gebruiken.

humm ja ff wennen maar idd best cool

dat is een project voor energiebesparing. Voor de zwarte kleur heeft je lcd scherm geen "aanstaande" pixels nodig. Dus bespaar je energie. Onderaan kan je ook de totale wereldwijde energie besparing zien.

De meeste mensen zitten max enkele minuten op Google, om dan door te surfen naar sites in de resultaten, dus stroombesparing zal wel meevallen. Ik hou iig niet van donkere sites.

het is geen werelduitvinding nee. Gaat meer om initiatief, fun en info.

De meeste mensen zitten max enkele minuten op Google, om dan door te surfen naar sites in de resultaten, dus stroombesparing zal wel meevallen. Ik hou iig niet van donkere sites.

dat en sommige mensen zullen langer op hun scherm moeten kijken omdat het toch wel iets minder duidelijk is, dus langer kijken is meer stroom verbruiken

kan hem alleen helaas niet linken aan de standaard google rechtsboven in de explorerbalk

dat is een project voor energiebesparing. Voor de zwarte kleur heeft je lcd scherm geen "aanstaande" pixels nodig. Dus bespaar je energie. Onderaan kan je ook de totale wereldwijde energie besparing zien.

Met dat idee erachter kan ik het nog apprecieren, voor de rest vind ik het er niet uit zien.

Ik heb een andere site, www.blackle.com, al sinds februari 2007 als homepage ingesteld.

Besparing: 1,473,917.054 Wattuur
Gemiddelde prijs stroom (2008): +- 12¢/kWh (http://michaelbluejay.com/electricity/cost.html)

Totale besparing: (1,473,917.054/1000)×0,12= $176,87

Laten we het er maar op houden dat alle beetjes helpen en in dit geval lijkt mij de milieufactor belangrijker dan de geldbesparing.:p

Oud, wel leuk dat het zoveel stroom zou sparen als iedereen het daadwerkelijk zou gebruiken.

In tegenstelling tot DBB, waar velen lang blijven hangen. Hoeveel energie zou er bespaard worden als jij een zwarte achtergrond maakt voor DBB? :cool:

ga dan gewoon wat minder achter je pctje zitten ???, bovendien nog is gezonder voor jezelf ook

Ik denk dat je dit onderschat.

Denk het ook aangezien de helft van de wereld dagelijks gebruikt maakt van google
Er zal maar een zeer kleine minderheid dit toepassen omdat de meeste mensen gewoon niet op zo'n zwart scherm willen kijken, en dus zal het netto resultaat altijd beperkt zijn.

Ik vind het een beetje overdreven om de gebruikerservaring te verminderen om dat beetje energie te besparen. Tenzij je echt liever dat zwart hebt.

Ik zou niet willen overstappen...

tja why not best cool in et zwart

Terug
Naar boven