Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meeste mensen zitten max enkele minuten op Google, om dan door te surfen naar sites in de resultaten, dus stroombesparing zal wel meevallen. Ik hou iig niet van donkere sites.
dat is een project voor energiebesparing. Voor de zwarte kleur heeft je lcd scherm geen "aanstaande" pixels nodig. Dus bespaar je energie. Onderaan kan je ook de totale wereldwijde energie besparing zien.
De meeste mensen zitten max enkele minuten op Google, om dan door te surfen naar sites in de resultaten, dus stroombesparing zal wel meevallen. Ik hou iig niet van donkere sites.

Oud, wel leuk dat het zoveel stroom zou sparen als iedereen het daadwerkelijk zou gebruiken.

Er zal maar een zeer kleine minderheid dit toepassen omdat de meeste mensen gewoon niet op zo'n zwart scherm willen kijken, en dus zal het netto resultaat altijd beperkt zijn.Denk het ook aangezien de helft van de wereld dagelijks gebruikt maakt van google