CDRK
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
er wordt gesproken dat er binnenkort een nieuwe soort social network komt gemaakt door Google zelf. Het heet Google+ en bevat veel gelijksoorte als nieuwe services. Je kan hier er meer over lezen:
Google+
Nu ben ik geen Social network hoertje, ik heb geen Twitter, Facebook of Hyves, maar ik ben wel geínterreseerd in dit nieuwe concept van Google en zou het graag zelf willen uittesten.
Nu ga ik ervan uit dat driekwart van de members hier op het forum een hekel hebben aan Google, maar voor die andere kwart; Is er iemand die al gebruik maakt van Google+? Hoe bevalt het en heb je eventueel een invite?
. Karma voor je bijdrage.
Google+
Nu ben ik geen Social network hoertje, ik heb geen Twitter, Facebook of Hyves, maar ik ben wel geínterreseerd in dit nieuwe concept van Google en zou het graag zelf willen uittesten.
Nu ga ik ervan uit dat driekwart van de members hier op het forum een hekel hebben aan Google, maar voor die andere kwart; Is er iemand die al gebruik maakt van Google+? Hoe bevalt het en heb je eventueel een invite?
. Karma voor je bijdrage.

Geen intresse in facebook en dan komt er een facebook kloon en heb je wel intresse? Leg uit?! Iets anders is het niet want ik zie nog 0 nieuwe features die facebook niet had. Wellicht zijn die ringen van vrienden wat makkelijker dan nu bij facebook maar ook in facebook maak ik groepen die ik een specifieke instelling wat privacy betreft geef.