Fitness Seller

Google+

Had er geloof ik nog 2, even kijken of ze niet bezet zijn.
ik stuur wel een pm als ik nog heb, dan heb ik je e-mail nodig.

groetjes

Stuur je mail maar als je een invite nodig hebt :)
Heb wel een account maar zit er niet echt op, maar als ik je er een plezier mee kan doen...

Ik ben benieuwd of iedereen over gaat stappen van facebook naar googleplus net zoals bij hyves ook het geval was toen iedereen overstapte naar facebook.

Nah gmail is ook niks geworden.
Ze proberen speciaal te doen met die invites, was met gmail eerst ook zo. Ken nog steeds 1000 keer zoveel mensen met hotmail dan gmail.

Ze proberen speciaal te doen met die invites, was met gmail eerst ook zo. Ken nog steeds 1000 keer zoveel mensen met hotmail dan gmail.

Windowslive/hotmail is maar 1,5x zo groot hoor qua verkeer, en gmail blijf groeien door android.

Ik ken juist meer mensen met gmail, eigen ervaringen zijn uiteraard nooit representief voor de werkelijke statistieken.

Denk wel dat google+ een heuse concurrent is voor twitter.

• Topic Starter Topic Starter
De mogelijkheid om je contacten in aparte groepen te plaatsen, zodat je kunt kiezen of je het berichtje 'gisteren teveel gezopen' ook wilt delen met je baas, vind ik een slimme stap.

Wanneer de interface echt zo gebruiksvriendelijk is als ik tot nu toe heb gezien, zie ik google wel een mogelijke facebook killer worden.

Misschien ben ik ook bevoor-oordeeld omdat ik een hekel heb aan facebook :)
De logica in die website ontgaat mij totaal (en ik heb geen vrienden natuurlijk :fa: )

wtf is dit nou weer :roflol:

sosjal miediea je weet

Een soort globaal dbb maar dan ook voor ook mensen die maar 3 maaltijden per dag tot zich nemen

gmail is niks geworden? haha is een van de beste online mail clients nu.
De mogelijkheid om je contacten in aparte groepen te plaatsen, zodat je kunt kiezen of je het berichtje 'gisteren teveel gezopen' ook wilt delen met je baas, vind ik een slimme stap.

Wanneer de interface echt zo gebruiksvriendelijk is als ik tot nu toe heb gezien, zie ik google wel een mogelijke facebook killer worden.

Misschien ben ik ook bevoor-oordeeld omdat ik een hekel heb aan facebook :)
De logica in die website ontgaat mij totaal (en ik heb geen vrienden natuurlijk :fa: )
volgens mij wordt google + echt een facebook killer, maar stappen mensen niet massaal over omdat de grote menigte op facebook zit. ik zelf zit ook op google + en de interface is veel overzichtelijker en rustiger, en ik haat facebook omdat ze slecht met je privacy omgaan en al die k*t applicaties/spam. maarja bijna al mn vrienden hebben het dus dan moet het maar :(

Ik heb ook nog invites, dus als iemand een invite wil PM effe je email.

NOG een sociaal netwerk.. pfffff... heel vervelend dat eindelijk al je hyves vrienden naar facebook overstappen zodat je niet alle twee hoeft te hebben: begint het verhaal weer opnieuw.

Ik ben benieuwd of iedereen over gaat stappen van facebook naar googleplus net zoals bij hyves ook het geval was toen iedereen overstapte naar facebook.
Facebook is een blijvertje, net als Myspace. Hyves heeft het nooit echt gemaakt buiten Nederland en wordt ook verzwolgen door de grote social media.
Zelf zie ik dit google+ spulletje een langzame dood tegemoet gaan.

Facebook is een blijvertje, net als Myspace. Hyves heeft het nooit echt gemaakt buiten Nederland en wordt ook verzwolgen door de grote social media.

Ze maken niet zomaar weer zoiets aan, zoals hiervoor al werd gezegd met facebook wordt je privacy teveel openbaar gemaakt, ik denk dat google+ vooral hier gebruik van zal maken.

Ze maken niet zomaar weer zoiets aan, zoals hiervoor al werd gezegd met facebook wordt je privacy teveel openbaar gemaakt, ik denk dat google+ vooral hier gebruik van zal maken.
Daar heb je wel een punt, Google zelf is dan ook wel een pro in het wegnaaien van ads en de interface zo rustig mogelijk maken (precies de reden waarom Google populairder is geworden dan Yahoo)..
We zullen zien, zelf denk ik niet dat het echt heel groot gaat worden maar prove me wrong :D

sociale netwerksites -_-'

Daar heb je wel een punt, Google zelf is dan ook wel een pro in het wegnaaien van ads en de interface zo rustig mogelijk maken (precies de reden waarom Google populairder is geworden dan Yahoo)..
We zullen zien, zelf denk ik niet dat het echt heel groot gaat worden maar prove me wrong :D
ik denk dat het vooral een bepaald soort publiek gaat trekken, de average facebook sl*t geeft niks om privacy en zal wss niet eens weten dat google + bestaat. maar er is nu al op het internet veel vraag naar de invites (google + is nog in de testfase dus kun je jezelf niet zomaar registreren) dus ik denk wel dat wanneer google + uit de testfase is het veel leden krijgt.

Barrie bedankt voor de invite!!!

Ziet er inderdaad allemaal wel heel slick uit, alleen kun je er zo weinig mee aangezien er nog geen hond op zit. Je krijgt een beetje het gevoel dat je tegen jezelf aan het lullen bent als je je profiel aanmaakt haha

Ik denk dat het wel wat kan worden hoor, google geeft niet zomaar op.

net zoals myspace? Myspace is verrot en tamelijk dood;)

Terug
Naar boven