ArnieProportio
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Een van mijn favouriete TV-persoonlijkheden is toch wel Gordon Ramsey, de chef kok met de grote bek! Heerlijk hoe hij tekeer gaat! Hij is erg direct maar kan mensen precies leren hoe ze moeten omgaan met kritiek enz. Een geweldige leraar.
Hell's Kitchen is erg leuk maar ook de afleveringen waar hij een bijna-failliet restaurant of hotel weer bovenop probeert te krijgen.
De Nederlandse versie met onze topkok vind ik te soft. Gordon is supergoed.
Gisteren zag ik weer een aflevering van Hell's Kitchen en daar zegt een deelnemer iets tegen hem waar mijn klomp van brak!!!!
Dit is het beruchte stuk van youtube.
YouTube - HK 2 ep09pt05
Let op de woorden op 4:28 van Keith tegen Ramsey. Ik sprong van de bank van verbazing!
Normaal is Gordon degene die altijd grof doet tegen de leerlingen maar in dit geval wordt Gordon eens flink vertelt hoe over hem wordt gedacht.
Jammergenoeg is het stukje gecensureerd, maar Keith zei dus:
"I personally think you get a hard one for Virginia!"

Vind het knap dat Gordon er kalm onder blijft. Die gast is wel erg arrogant. Dat blijkt wel uit zijn woorden daarna hoe hij denkt over de andere deelnemers. Een oppervlakkig type die is blijven hangen in de puberjaren.
Hell's Kitchen is erg leuk maar ook de afleveringen waar hij een bijna-failliet restaurant of hotel weer bovenop probeert te krijgen.
De Nederlandse versie met onze topkok vind ik te soft. Gordon is supergoed.
Gisteren zag ik weer een aflevering van Hell's Kitchen en daar zegt een deelnemer iets tegen hem waar mijn klomp van brak!!!!
Dit is het beruchte stuk van youtube.
YouTube - HK 2 ep09pt05
Let op de woorden op 4:28 van Keith tegen Ramsey. Ik sprong van de bank van verbazing!
Normaal is Gordon degene die altijd grof doet tegen de leerlingen maar in dit geval wordt Gordon eens flink vertelt hoe over hem wordt gedacht.
Jammergenoeg is het stukje gecensureerd, maar Keith zei dus:
"I personally think you get a hard one for Virginia!"

Vind het knap dat Gordon er kalm onder blijft. Die gast is wel erg arrogant. Dat blijkt wel uit zijn woorden daarna hoe hij denkt over de andere deelnemers. Een oppervlakkig type die is blijven hangen in de puberjaren.

vond em wel mooi.