Fitness Seller

Graag jullie mening over deze knaller...

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
W1: 750mg test enanth. (frontload)
W2-7: 500mg test enanth.

W1-8: 75mg tren aceth. e.d.

W1-3: 50mg d-bol e.d.
W4-8: 30mg d-bol e.d. (dosis verlaagd vanals de test e. goed inslaat)

W10-13: 20 nolv. - 50 clom.

Opm.: Kuur duurt niet langer dan 8 weken met als reden axis niet te veel te belasten...

Alle reakties zijn welkom, tenminste als ze zinvol onderbouwd zijn ;)

waarom 8 weken d-bol? = te lang!
waarom 7 weken test enth? waarom dan geen sust omdat je zo kort wilt kuren of prop?

kickstart en halve frontload?

geen hcg?

waarom de tren een week doorlaten lopen?

• Topic Starter Topic Starter
kevinlorenzin zei:
waarom 8 weken d-bol? = te lang!
waarom 7 weken test enth? waarom dan geen sust omdat je zo kort wilt kuren of prop?

kickstart en halve frontload?

geen hcg?

waarom de tren een week doorlaten lopen?

Test enanthate omdat ik het gewoon graag heb, en sustanon zn langste ester (decanoate) is 3 a 4 weken aktief, enanthate 2 a 3...

Van 8 weekjes d-bol zal je lever niet veel schade oplopen hoor man... Leverwaarden zijn reeds voorgaande keren gecheckt en bleken vlak na een kuur met orals NIETS veranderd...

Wat is er mis met een kickstart en een frontload tegelijkertijd?

HCG tja... heb het er gewoon niet voor, onderzoek dat uitwijst dat het je zaadcellen zou vervormen (bron ergogenics: waar of niet?)

Wat is er mis met tren aceth. e.d. ???

kijk test ent moet je minimaal 8 weken gebruiken wil je er plezier van hebben

als je dan toch iedere dag prikt kun je beter voor prop kiezen!

En de HCG in normale hoeveel heden zullen je weinig problemen geven aan je zaadcellen, bij extreem hoge doseringen heb je je uitspraak juist!

een frondload en een kickstart vind ik een beetje overkill

8 weken d-bol icm tren ace is toch wel zwaar voor je lever en nieren!

en de hcg heb je bijna zeker van wel nodig voor je ballen! ze zouden er zeker van leiden! wat heb je liever test schrinkage of een paar vervormde zaadcelletjes

of zijn kinderen in de plannig?

Daar geef ik je wel gelijk in over die prop mengen met de tren... zou idd beter zijn maar heb de enanth. nu al liggen dus tja... volgende keer doe ik het zeker op deze manier, tenzij hier het resultaat super bevredigend zou zijn... Ik ga de HCG een kans geven ook... weinig ervaring in de nieuwe gebruiksmethode van HCG (lage dosis) maar indien het onderdrukking kan minimaliseren is het zeker de moeite waard... thnx voor de reaktie ;)

kevinlorenzin zei:
en de hcg heb je bijna zeker van wel nodig voor je ballen! ze zouden er zeker van leiden! wat heb je liever test schrinkage of een paar vervormde zaadcelletjes

of zijn kinderen in de plannig?

Kinderen zijn momenteel niet gepland maar ik wil er wel ooit hebben; 1 van mn beste maten heeft onlangs zn zaad laten checken en antwoord van de dokter was: "Amai zo n slecht zaad heb ik nog nooit gezien.." :D Gast heeft vaak met deca gekuurd, sinds dan mijdt ik deca en HCG... zelf een kuurverleden van 8 jaar btw... nooit libidoproblemen gehad, sinds kort... Gelukkig was wat tribulus voldoende om de lichte libidoproblemen op te lossen... Tja wel HCG of niet... een zwaard dat aan 2 kanten snijdt...

als je een jaartje wacht na je kuur met hcg is er niks aan de hand

nu je die test e toch al hebt, waarom wil je dan eigenlijk niet langer kuren dan 7 weken

en test altijd doorlaten lopen na de tren

ik zou t zo doen:
week 1-4 35-40mg dbol
week 1-12 500mg test e
week 4-10 75mg tren a

vanaf week 4-5 500iu hcg e4-5 dagen moet je even aanvoelen

week 14 je nakuur starten tot alles weer in orde is

met clomid de eerste 1,5 week erbij en de nolva doorlopen tot je merkt dat je libido al op een fraai niveau zit, dus met een odol wakker worden!

kevinlorenzin zei:
als je een jaartje wacht na je kuur met hcg is er niks aan de hand

nu je die test e toch al hebt, waarom wil je dan eigenlijk niet langer kuren dan 7 weken

en test altijd doorlaten lopen na de tren

Wel omdat ik met de tren en de d-bol al aan 8 weken zit dan, langer met deze 3 androgene middelen zou imo toch wel loodzwaar zal zijn voor de axis e.a... die lichte libidoproblemen wil ik ook niet verergeren... daarmee dat ik in 8 max 9 weekjes zo veel mogelijk eruit willen halen, klein foutje is idd de enanth. en niet prop. maar bon das dan voor volgende keer... Als ik de laatste enanth. inject begin W7 zet is alles uit mijn systeem eind week 9 theoretisch, toch mooi zo? :)

vind t geen slimme kuur, je wil niet lang kuren vanwege onderdrukking? wat dacht je van de tren?
verder dbol en tren vind ik, zoals kevin al zei, niet slim
beter zou zijn mijn inziens:
week 1-8 test e
week 5-10 tren act
week 1-4 dbol
vanaf week 11 nakuur, doseringen kun je zelf invoeren...
en proviron invoegen om libido problemen op t eind te voorkomen, na de dbol!

Zeg en vraagje over dat odol... ik lees dat hier meermaals... is de afkorting voor een erectie snap ik wel maar waar staat t precies voor?

flex170578 zei:
Test enanthate omdat ik het gewoon graag heb, en sustanon zn langste ester (decanoate) is 3 a 4 weken aktief, enanthate 2 a 3...

Van 8 weekjes d-bol zal je lever niet veel schade oplopen hoor man... Leverwaarden zijn reeds voorgaande keren gecheckt en bleken vlak na een kuur met orals NIETS veranderd...

Wat is er mis met een kickstart en een frontload tegelijkertijd?

HCG tja... heb het er gewoon niet voor, onderzoek dat uitwijst dat het je zaadcellen zou vervormen (bron ergogenics: waar of niet?)

Wat is er mis met tren aceth. e.d. ???
Sus heeft geen decanoate ester; sus bestaat uit propio-,phenylpropio-, cypio- en enanthaat.

Weet je dat zeker van die leverwaarden? Waren dat geen lagere doseringen bij je vorige kuur? Bovendien, de groei is er bij de meesten waaronder ikzelf na 6 weken wel uit.

Frontloaden is in principe geen probleem ook al zet je er d-bol naast. Het effect is wel minder.

HCG zal je IMO toch wel nodig hebben bij deze doseringen. Zeker met tren omdat dit je ballen behoorlijk krenterig kan maken. Als je geen vrouw zwanger maakt in de eerste zoveel tijd na je nakuur moet het geen probleem zijn. Dat zou ik trouwens sowieso niet doen ook al gebruik je geen HCG. Wil je kids de komende tijd dan neem ik aan dat hun gezondheid prioriteit heeft boven je spiermassa.
HCG zal je zaad ieg niet permanent beschadigen.

Als ik jouw was zou ik het gewoon zo doen:

Week 1 t/m 10 500 mg test/week
Week 1 t/m 6 40 mg d-bol/dag
Week 1 t/m 8 400 mg tren enanthaat/week

Tren kan je ook acetaat voor pakken, maar waarom geen enanthaat, scheelt je prikken en is over het algemeen goedkoper.

Nakuren MET HCG dus. En nog clomid en/of nolva.

dennis999 zei:
vind t geen slimme kuur, je wil niet lang kuren vanwege onderdrukking? wat dacht je van de tren?
verder dbol en tren vind ik, zoals kevin al zei, niet slim
beter zou zijn mijn inziens:
week 1-8 test e
week 5-10 tren act
week 1-4 dbol
vanaf week 11 nakuur, doseringen kun je zelf invoeren...
en proviron invoegen om libido problemen op t eind te voorkomen, na de dbol!

Denk dat dit idd de beste middenweg zal zijn... dan verhoog ik de tren wel naar 100 mg per dag, de test 8w vast op 750mg en neem ik beide AAS apart in combi met de test. D-bol ook op 50mg/dag...

Dus als volgt:

W1-8 test en 750mg
W1-4 50mg d-bol e.d.
W5-10 100mg tren a e.d.

W11 nakuur

Zorgt proviron op zijn beurt dan weer niet voor onderdrukking? Het lost het probleem wel tijdelijk op maar daarna zit je weer met de gebakken peren...

Alvast bedankt voor de reaktie

Black Knight zei:
Sus heeft geen decanoate ester; sus bestaat uit propio-,phenylpropio-, cypio- en enanthaat.

Weet je dat zeker van die leverwaarden? Waren dat geen lagere doseringen bij je vorige kuur? Bovendien, de groei is er bij de meesten waaronder ikzelf na 6 weken wel uit.

Frontloaden is in principe geen probleem ook al zet je er d-bol naast. Het effect is wel minder.

HCG zal je IMO toch wel nodig hebben bij deze doseringen. Zeker met tren omdat dit je ballen behoorlijk krenterig kan maken. Als je geen vrouw zwanger maakt in de eerste zoveel tijd na je nakuur moet het geen probleem zijn. Dat zou ik trouwens sowieso niet doen ook al gebruik je geen HCG. Wil je kids de komende tijd dan neem ik aan dat hun gezondheid prioriteit heeft boven je spiermassa.
HCG zal je zaad ieg niet permanent beschadigen.

Als ik jouw was zou ik het gewoon zo doen:

Week 1 t/m 10 500 mg test/week
Week 1 t/m 6 40 mg d-bol/dag
Week 1 t/m 8 400 mg tren enanthaat/week

Tren kan je ook acetaat voor pakken, maar waarom geen enanthaat, scheelt je prikken en is over het algemeen goedkoper.

Nakuren MET HCG dus. En nog clomid en/of nolva.

Sus heeft naar mijn weten volgende esters: prop, phenylprop, isocaproate en decanoate... en zeker weten dat er GEEN enanthate in zit...

Voor de rest zit er wel wat in in je voorstel maar ik ga het bij het vorige voorstel houden en de d-bol en tren splitten... HCG ga ik toevoegen maar op de laagst mogelijke hoeveelheid dan. Bedankt voor je reaktie

Dat zijn forse doseringen. Wat is je kuurverleden?

Black Knight zei:
Dat zijn forse doseringen. Wat is je kuurverleden?

Hehe dat weet ik man... Ik train al zo'n 11 jaar waarvan de eerste 4 jaar clean en dan 7 jaar geregeld gekuurd... zwaarste kuur paar jaar geleden was ietsje boven de 2 gram, nooit HGH en IGF gepakt, geexperimenteerd met slin wel ;)

En kan iemand me nu zeggen wat een odol juist betekend? :D

Ontzettende Dikke Ochtend Lul :p

Ik zou de tren niet verder door laten lopen als de Test. Sterker nog ik zou het andersom doen.

Mijn combo met je spullen zou de volgende zijn.

week 1-4 50mg Dboll ED
week 1-10 750 mg test E.
week 5-9 75mg Tren A ED

De lengte van je kuur maakt met deze doseringen en spullen niet meer uit.. of je nu 7 weken of 12 neemt. Je eigen hormoonspiegel ligt al zo plat als een dubbeltje.

Thanatos zei:
Ontzettende Dikke Ochtend Lul :p

Ik zou de tren niet verder door laten lopen als de Test. Sterker nog ik zou het andersom doen.

Mijn combo met je spullen zou de volgende zijn.

week 1-4 50mg Dboll ED
week 1-10 750 mg test E.
week 5-9 75mg Tren A ED

De lengte van je kuur maakt met deze doseringen en spullen niet meer uit.. of je nu 7 weken of 12 neemt. Je eigen hormoonspiegel ligt al zo plat als een dubbeltje.

Hehe, ik dacht wel dat het iets in die aard was... zelf dacht ik dat het waarschijnlijk "ongelooflijk dikke opgeblazen lul" betekende... Had gekund he? :cool:

Ik ga t bij het vorige voorstel houden maar toch bedankt voor je reaktie, libido zal hoe dan ook op zn gat liggen daar ben ik het met je eens :D

Forse kuur = Forse nakuur :p

wat zijn je stats ?

11 jaar geleden en nu ??

grtzz

Terug
Naar boven