MuscleMeat

graag jullie meningen:)

muaythai

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Dag mensen van het sterke leven..

Ik heb met een vriend van mij besproken dat ik wil gaan kuren enz...

Mijn doel is schone spiermassa pakken en wat droger worden en totaal geen dikke kop krijgen. Hij stelde mij het volgende voor:

week 1-10 500 mg boldenone
week 1-10 250 mg test enanthaat
als nakuur pak ik 3 weken nolvadex ( spullen zijn van het merk GG)

Dit is dan voor mij de eerste echte kuur die ik dan zou gaan nemen, ben ook een tijdje gestopt met kickboksen en heb me vooral gericht op fitnessen.
Stats= 77 kg 178 cm 22 jaar

Graag zou ik wat reacties van jullie willen horen..

Greetzz mUaY ThAi;)

Als ik jou 22 posts bekijk zie ik dat je nog veel moet leren voordat je eraan begint :D
Mijn mening ;)

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Big Steve zei:
Als ik jou 22 posts bekijk zie ik dat je nog veel moet leren voordat je eraan begint :D
Mijn mening ;)

[Link niet meer beschikbaar]

ik wist dat ik zo een reactie van iemand zou krijgen, maar ik heb de laatste tijd veel op dbb gekeken en veel geleerd dus graag geen zulke reacties meer maar jullie meningen over deze kuur, en big steve ik weet echt wel wat je bedoelt maar probeer een x iemand te helpen en niet zo te reagere please..

Totaal geen dikke kop krijgen is een beetje moeilijk, je groeit dus je hoofd zal ook wat dikker worden, jou kennende is eigenlijk al dik genoeg magoed :D

Ik weet dat je geen 500mg test wil, dus dacht ik

wk 1-10 375mg test
wk 1-10 500mg bold

wk12 40mg nolva
wk13-15 20mg nolva

Dat beetje vocht wat je zult pakken verdwijnt zo weer en anders kun je gewoon proviron nemen. Hoeft op zich niet eens vind ik.

Laatst bewerkt:
muaythai zei:
Dag mensen van het sterke leven..

Ik heb met een vriend van mij besproken dat ik wil gaan kuren enz...

Mijn doel is schone spiermassa pakken en wat droger worden en totaal geen dikke kop krijgen. Hij stelde mij het volgende voor:

week 1-10 500 mg boldenone
week 1-10 250 mg test enanthaat
als nakuur pak ik 3 weken nolvadex ( spullen zijn van het merk GG)

Dit is dan voor mij de eerste echte kuur die ik dan zou gaan nemen, ben ook een tijdje gestopt met kickboksen en heb me vooral gericht op fitnessen.
Stats= 77 kg 178 cm 22 jaar

Graag zou ik wat reacties van jullie willen horen..

Greetzz mUaY ThAi;)

In mijn ogen zou ik de test omhoog doen, wk 1-10 500mg en je moet je helemaal niet druk maken om een dikke kop, want die ben je zo weer kwijt. Of neem tijdens je kuur liquidex of proviron om vocht tegen te gaan.
Persoonlijk heb ik betere ervaringen met proviron.

succes ermee

Als eerste kuur denk ik dat je met 250mg test en 250mg boldenone p/w ook best leuke resultaten neer kunt zetten, maar je kuur voorstel vind ik op zich niet verkeerd.

inVorm zei:
Als eerste kuur denk ik dat je met 250mg test en 250mg boldenone p/w ook best leuke resultaten neer kunt zetten, maar je kuur voorstel vind ik op zich niet verkeerd.

Maat, nee!!! :D 250mg bold ew is echt te weinig, dat is geld verspilling. Is net zoiets als 50mg deca ew pakken en verwachten dat je een beer wordt. :)

Maar mag ik vragen waarom je nu al wil kuren en hoe lang je al traint? Je bent nog maar 77kg..

inVorm zei:

zal wel een domme vraag zijn van mij; maar ik dacht dat eq altijd 200mg/ml was.....???

Nah, ik heb nog wel ergens boldenone van 250 mg p/ml liggen:D . GG geloof ik

Dr. Worf zei:
Maar mag ik vragen waarom je nu al wil kuren en hoe lang je al traint? Je bent nog maar 77kg..

ik train nu al bijna 3 jaar met en er waren ook wel tijden dat ik gestopt was, maar ben weer fanatiek bezig..Ik wil de discussie over mijn gewicht hier buiten laten. Graag zie ik alleen de reacties op mijn kuurvoorstel. En waarom je zou moeten kuren is eigenlijk ook een domme vraag met een heel makkelijk antwoord:om zwaarder en sterker en een mooi lichaam te krijgen..

hitman zei:
In mijn ogen zou ik de test omhoog doen, wk 1-10 500mg en je moet je helemaal niet druk maken om een dikke kop, want die ben je zo weer kwijt. Of neem tijdens je kuur liquidex of proviron om vocht tegen te gaan.
Persoonlijk heb ik betere ervaringen met proviron.

succes ermee

Ben ook van plan om in week 4 te beginnen met proviron..

muaythai zei:
ik train nu al bijna 3 jaar met en er waren ook wel tijden dat ik gestopt was, maar ben weer fanatiek bezig..Ik wil de discussie over mijn gewicht hier buiten laten. Graag zie ik alleen de reacties op mijn kuurvoorstel. En waarom je zou moeten kuren is eigenlijk ook een domme vraag met een heel makkelijk antwoord:om zwaarder en sterker en een mooi lichaam te krijgen..

Zwaarde, sterker en een mooi lichaam kan je ook krijgen door hard te trainen met een goed voedingschema. Als je een groter fysiek naturel hebt opgebouwd kan je betere en duurzamere resultaten halen met je kuurtjes..

Netjes geantwoord Dr.W !!

Mooi kuur .. ik zou m zo houden .. ga je wel op KNALLE denkik..!!

Succes man

Suat zei:
Maat, nee!!! :D 250mg bold ew is echt te weinig, dat is geld verspilling. Is net zoiets als 50mg deca ew pakken en verwachten dat je een beer wordt. :)

Zo is het maar net.

Als je iets doet.....doe het dan goed!

Terug
Naar boven