MuscleMeat

Graag reactie op mijn waarschijnlijk domme vraag :P

bbmitchell

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
Heey, heb al eerder een schema over voeding gepost maar vond dat ik te langzaam afviel.
Zat op dat moment wel 500 cal onder mijn onderhoud.
Omdat het zo langzaam ging heb ik het helemaal anders gedaan, zit nu op een totaal cal van 1500 +-. Flink 1000 onder mijn onderhoud. Val wel af als een tierelier. Ik snap dat het niet goed is ivm spierverlies etc. Nu is mijn vraag: Is deze manier zo verkeerd? Val echt gigantisch af op deze manier. om een indicatie te geven. Ben 2.1 kg afgevallen in 5 dagen.

zorg er wel voor dat ik elke 2 uur iets binnen krijg.

Voeding:
8:00: Brinta met melk
10:00: 1 cracker ( 25 cal)
12:00: Rijst met kip en broccoli
14:00: 1 cracker ( 25 cal)
16:00: Opkikker soep
19:00: rijst met kip/tonijn met groenten.

Is deze manier zo verkeerd?

Ik vind van wel, is toch zonde van je behaalde spier massa gains.

Wat is verkeerd? Als jij dit acceptabel vind en tevreden bent, go for it.
Google anders eens op Rapid fat loss diet van lyle mcdonald of ILCD van bojan

Zolang je niet te lang zo laag zit, valt het allemaal wel mee met de schade.

Als je wilt afvallen, ga zo door.
Als je vet wilt verliezen, lees dan de sticky's nog eens door.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is verkeerd? Als jij dit acceptabel vind en tevreden bent, go for it.
Google anders eens op Rapid fat loss diet van lyle mcdonald of ILCD van bojan

Zolang je niet te lang zo laag zit, valt het allemaal wel mee met de schade.

Dankjewel voor je reactie! ga het even google.
Mijn bedoeling was om dit tot 1 april te doen. Vandaag de dag nog precies 1 maand.

das wel lang hoor... dacht meer aan 1 a 2 weken

Even voor duidelijkheid. Train ook ernaast. 5 dagen in de week en na elke workout 30 min spinbike a -500cal

Het enige domme aan je vraag is het feit dat je 'm toch stelt.

Wat wil je dan dat ik zeg? Goed bezig?
Je eet 1000kcal onder onderhoud en traint 5 dagen in de week met daar bovenop nog eens 30 min cardio.

Je weet dat het een stom idee is en toch hoop je *ergens* dat het zinnig is. Ik heb geen idee wat je doelen precies zijn, maar als de bedoeling is om op een gezonde en effectieve manier je lijf onder controle te krijgen dan is dit natuurlijk niet de manier.

Wat wil je dan dat ik zeg? Goed bezig?
Je eet 1000kcal onder onderhoud en traint 5 dagen in de week met daar bovenop nog eens 30 min cardio.

Je weet dat het een stom idee is en toch hoop je *ergens* dat het zinnig is. Ik heb geen idee wat je doelen precies zijn, maar als de bedoeling is om op een gezonde en effectieve manier je lijf onder controle te krijgen dan is dit natuurlijk niet de manier.

Kijk hier heb ik wel wat aan. Dankjewel voor deze reactie. Even wat meer informatie over mijzelf. Train al 3 jaar waarvan 2 jaar serieus met voeding en hele shit erbij. Was redelijk fysiek voor mijn leeftijd en lengte. Door gebrek aan motivatie ben ik er 6 maanden tussenuit gegaan en at ik weer alles wat los en vast zat. Hierdoor ben ik mijn fysiek redelijk verloren en ben ik flink gestegen in bf. Nu sinds 2 maanden weer back on track en vol aan het trainen. Wil graag zo snel mogelijk op mijn oude gewicht zitten met mijn oude bf etc. Was 95kg bf 11,8%. Nu was mijn enige bedoeling met deze vraag om duidelijk voor mijzelf te krijgen of deze manier ( waar ik niet langer mee door wil gaan als 1 maand) zo verschrikkelijk slecht voor me is dat ik er veel spiermassa mee verlies. Na die ene maand wil ik weer 500 onder onderhoud zitten.

Nogmaals bedankt voor je serieuze reactie.

Doe het anders een week. Eet dan weer wat dagen op onderhoud. Dan vervolgens weer diep cutten voor een week. En dan weer op onderhoud voor enkele dagen.

Denk dat je nu uiteindelijk wel gaat stagneren. Plus een stuk meer spierverlies als je het echt weken achter elkaar gaat doen.

Oo dan heb je hier nog meer aan.

Hahaha ja dankjewel!

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 13:26 ----------

Doe het anders een week. Eet dan weer wat dagen op onderhoud. Dan vervolgens weer diep cutten voor een week. En dan weer op onderhoud voor enkele dagen.

Denk dat je nu uiteindelijk wel gaat stagneren. Plus een stuk meer spierverlies als je het echt weken achter elkaar gaat doen.

Kan ik inderdaad proberen, dankjewel!

Kijk hier heb ik wel wat aan. Dankjewel voor deze reactie. Even wat meer informatie over mijzelf. Train al 3 jaar waarvan 2 jaar serieus met voeding en hele shit erbij. Was redelijk fysiek voor mijn leeftijd en lengte. Door gebrek aan motivatie ben ik er 6 maanden tussenuit gegaan en at ik weer alles wat los en vast zat. Hierdoor ben ik mijn fysiek redelijk verloren en ben ik flink gestegen in bf. Nu sinds 2 maanden weer back on track en vol aan het trainen. Wil graag zo snel mogelijk op mijn oude gewicht zitten met mijn oude bf etc. Was 95kg bf 11,8%. Nu was mijn enige bedoeling met deze vraag om duidelijk voor mijzelf te krijgen of deze manier ( waar ik niet langer mee door wil gaan als 1 maand) zo verschrikkelijk slecht voor me is dat ik er veel spiermassa mee verlies. Na die ene maand wil ik weer 500 onder onderhoud zitten.

Nogmaals bedankt voor je serieuze reactie.

En precies hierom is je methode niet zo slim. Je kan best een keertje extra diep gaan om door een plateau te breken, maar zo extreem eten en sporten gaat op termijn natuurlijk fout.
Ik kan niet zinnigs zeggen over het wel of niet slagen van je actie, omdat elk mens anders is. Ik vind het geen bijster slim plan in elk geval, temeer omdat je er op termijn alleen maar meer aan hebt als je een paar goede spierbundels onder je huid hebt zitten, die als vanzelf magisch cals verbruiken.

Ik kan om af te vallen ook gewoon crack roken en 4 uur sporten. Werkt 100x sneller dan anders eten of bewegen, maar denk jij dat het een GOED idee is?

Ik kan om af te vallen ook gewoon crack roken en 4 uur sporten. Werkt 100x sneller dan anders eten of bewegen, maar denk jij dat het een GOED idee is?

Gaat een beetje ver vind je ook niet? Mijn bedoeling was voor korte termijn. 1 maand HOOGSTENDS.

Je was net zo lekker opdreef met je goede advies, geef niet op :)

Je moet naar je wensen je voeding en training aanpassen, bekijk elke 2 weken hoe je vordert.

let op dat je voldoende eiwitten binnenkrijgt, dit zal je spiermassa helpen behouden

Terug
Naar boven